2014. november 2., vasárnap

3.Évad 4.Epizód : " Ezért jöttem .. "

Hey ! Hey ! Hey ! Itt is az új rész , nagyon köszönöm a 26 ezer megtekintést és a 20 feliratkozót ! Facebook csopiban is gyűlünk , csatlakozzatok , ha még nem tettétek meg :) Remélem elnyeri a tetszéseteket ! Kommenteljetek , pipáljatok vagy iratkozzatok fel ! Lehet , hogy ezentúl havonta tudom hozni a részeket , de megpróbálok sietni vele !

Reggel korán keltem , hogy nehogy bárkink is figyelmét  felkeltse távozásom (bár valószínűleg
később észre veszik) , de azért Jc-nek írtam egy papírfecnire pár infót miszerint hamarosan jövök . Reggel még nem túl nagy a forgalom a városban ahhoz , hogy ne lehessen taxival eljutni á-ból b-be . 
- Taxi! - üvöltöttem el magam mikor megláttam a legközelebbi járműt .
- Pattanj ! - mosolygott rám a sofőr miközben kinyitotta nekem az ajtót . - Merre mész?
- Öhm , most fordulj le balra.- mondtam , mert pontos utcát és számot nem tudtam mondani . Fel sem tűnt egy ideig , hogy társalognunk kellene , hisz nagyon jól megvoltunk anélkül is , de egy idő után már nagyon zavart a csend .
- Ismered Jake Dallast ?
A srác hatalmasat fékezett , kikerekedett szemekkel  meredt rám , majd ismét a gázra taposott hiszen majdnem belénk  jöttek hátulról .
- Ki a franc vagy te ? - pillantott rám .
- Az nem érdekes . Szóval , feltételezem a testvére vagy . - biccent . - Tegnap láttam őt , ha érdekelne.
- A probléma , hogy rohadtul nem érdekel mit csinál az a félőrült . 
- Fordulj jobbra . - ráztam meg lassan a fejem . 
- Rengeteget vitáztam vele . Sőt , még most is . Nem éri meg , hogy okoskodjak neki . Nem hallgat rám . 
- Talán , ha máshogy megpróbálnád .
- Például ?
- Ha rendesen leülnél és elmondanád neki azt amit most nekem .
- Meglátom . Ugye nem oda megyünk ahova gondolom ? - kínosan elmosolyodtam . - Úristen ! Könyörgöm ne ! - csapott rá a kormányra .
- Nem kérdezted ! Különben is nem miattad megyünk oda . - Ez mind szép és jó , de ha Grierhez mész és gondolom oda mész közölném veled , hogy Drakenek megszámlálhatatlan sok csaja volt . És hozzátenném , hogy mindet 3 napon belül dobta .
- Ne oktass ki .
- Megjöttünk . - állította le az autó motorját .
- Arról nem volt szó , hogy te is jössz !
- Van egy olyan érzésem , hogy nem lesz egyedül drága Grierünk .
- Macfox ! Üdv újra köreinkben . Jól nézel ki ! -
- Azt hittem egyedül leszel , Grier .
- Őszintén szólva én is . Tegnap nem volt elég időnk összemelegedni .
- Nem is állt szándékomban . - nevettem fel kínosan .
- Ugyan , lesz ez még máshogy is.
- Tévhitben élsz . - kacsintottam rá. 
- Dallas mit keresel itt? - kérdezte Drake. 
- Ugyan nem mindegy az neked ?! - kérdezett vissza Dallas . 
- Grier mi van itt ? - tárta szét a kezét egy felénk közeledő széttetovált alak. - Hali . - dobta át az egyik kezét a vállam fölött , így megtámaszkodott rajtam . 
- Öhm , ismerjük egymást ? -néztem fel rá , mondanom sem kell magasabb volt mint én.
- Még nem , drága. - kacsintott. 
- Na , hagyjál . - szedtem le a kezét a vállamról . 
- Grier tudod mi volt lassan 3 éve ? 
- Mi ? - ráncolta össze a szemöldökét Drake . Nem tudom az vajon fáj neki mikor ott a pircing? Mindegy is.
- Shawnt majdnem 3 éve rakták rács mögé. 
1. ki az a Shawn ? 
2. ki ez a gyerek ? 
- Akkor hamarosan jöhet ki . 
- Ja , most jövök tőle azt mondta 2-3 nap . 
- Remek . - biccentett Drake. - Apropó , Macfox ő itt Jack Gilinsky . 
- Rájöttem volna egy idő után , de azért kösz . - vigyorogtam . 
- Szivesen . - igen .. ez volt a lényeg . De tényleg . Na mindegy. - Amúgy ennyiért jöttél Gilinsky ? 
- Nem egészen , Lautner itt van a városban . - mondta egészen komolyan .
- Mit keres itt ? 
- Vele jöttem . - böktem ki . 
- Hát mondhatom fantasztikus ! Akkor megint hallgathatjuk ahogy ő meg Lawley mindenkinek pattognak . 
- Azért is gondoltam szólok hátha terepszemle lesz . - mondta Jack majd lelépett . 
- Oké Grier azt hiszem lépek. - fordultam sarkon Dallassal együtt .
- Majd üzenek . 
- Jó. - indultunk vissza végleg a kocsihoz. 
Cameron (mint kiderült) hazavitt ahol Jc már tűkön ülve várt rám , ugyan azt nem tudom miért , de várt . 
- Hali ! - léptem fel az emeletre Caylenhez . 
- Szia . Öhm .. Lana . Van egy kérdésem .
- Mondjad Jc.
- Lenne kedved eljönni velem valahiva ma este ? 
- Hadd gondoljam át . Itt vagy te aki nemrégiben még egy utolsó k***vának tartottál most pedig el akarsz velem menni vacsorázni ? Jól értelmezem ? 
- Hát igen . Azt hiszem . 
- Oké . Akkor azt hiszem meggyőztél . 
- Biebernek persze nem szólunk róla . 
- Ami LA-ben történik ott is marad . - biccentettem .
- Oké , azt hiszem én elmegyek keresek valami jó helyet . - indult ki az ajtón . 
- Menj csak . - vontam meg a vállam . 
Én pedig leültem az ágyra és a délután nagy részét egyedül töltöttem . Beszéltem Justinnal is telefonon , elmondta mi történik otthon .
- Mindenkit hiányolok . - dőltem el az ágyon .
- Nem is csodálom . - nevetett bele a telefonba Justin . - Zajlik itt az élet. 
- Macfoxszal beszélsz ? - hallottam meg Robin hangját.
- Hello Verrecas ! - mosolyogtam . 
- Miujság ? Mikor jössz haza? - kérdezte . 
- Ha én azt tudnám . - mondtam. 
- Pedig ideje lenne . - mondták szinkronban mind a ketten. Bevágódott az ajtó a vonal másik felén , gondolom Robin ment ki a szobából . 
- Macfox nagyon hiányzol . 
- Te is Justin . - mondtam . 
- Nem bírom már nélküled . Szükségem van rád. 
- Ne sirass meg könyörgöm .
- Pedig szerettelek volna . - mondta . - Caylen hol van? 
- Elment valahova a városba.
- Értem . Vigyázz magadra . LA-ben vannak olyan emberek akik Lautnerékhez tartoznak . Figyelj oda a furcsa emberekre .
- Justin hidd el tudok vigyázni magamra.
De most megyek . Szia . - köszöntem el . 
- Szeretlek . Szia . - majd kinyomtam.
 Tényleg haza kell mennem . Honvágy tört rám semmi pillanat alatt , hiányoztak az otthoniak hirtelen bűntudat kezdett marni valahonnan belülről és csak annyit kívántam bár mentem volna sehova . Menekültem a valós dolgok elől próbáltam elterelni a rosszat valami annál is rosszabbal . Eltaszítottam magamtól akiket szeretek ahelyett , hogy inkább rájuk támaszkodva segítséget kértem volna . Akkor nem kellene most itt ülnöm egyedül . A többiek biztosan örömmel lettek volna velem , ha ugyan lehet , hogy meg sem próbálnék velük kapcsolatot létesíteni , mert annyira magamba szálltam volna anya elhalálozása miatt , de legalább tudnám , hogy itt vannak velem . 
Főleg azt a srácot aki biztosan mellettem állna bármikor , ő az az ember akinek a mosolyá mindig jobb kedvre derít és jelen pillanatban bármin megadnék azért , hogy láthassam azt a mosolyt . Szeretném érezni azt a törődést amit ő felém sugároz , szeretném érezni azt , hogy a keze átkulcsolódik a derekamon . Szeretném látni . 
Felkeltem az ágyról , majd a bőröndömben matatva megtaláltam azt a ruhát amit úgy véltem fel lehet venni ma . Átöltöztem , majd egy fél óra múlva Jc is betoppant . 
- Mehetünk ? - kérdezte . 
- Igen , azt hiszem. 
Jc fogott egy taxit , majd elmondta a pontos címet , ezek szerint nem volt felesleges egyedül ülnöm egész délután . Sőt , meg kell hogy mondjam egész puccos helyet talált . Fullon volt az étterem , de Jc foglalhatott helyet mert valamiért logikus módon mégis beengedtek minket . 
Rendeltünk az étlapról , de hálisten nem kellett sokat várni kb. csak egy fél órát . Éppen a rizst próbáltam rákergetni a villámra amikor Jc megtörte a csendet . 
- Jó ez a hely . 
- Igen , felettébb kellemes . 
- Figyelj Lana . Mondanom kell valamit . 
- Jc megijesztesz . - kerekedett ki a szemem . 
- Tudod miért mondtam Justinnak azt , hogy eljövök érted ? - megráztam a fejem . - Nézd , én nagyon bírlak . Túlságosan is . Magamnak is nehéz bevallani de nem bírok rád úgy gondolni mint barát . Tudom mi van közted és Justin között . De nem tehetek róla . 
Mikor először megláttalak már akkor is tudtam , hogy valami nem okés velem . Nagyon kedvellek . 
- Mindjárt felfordulok tőled ! - csaptam rá az asztalra , majd felálltam és azzal az erővel kilöltem az egyik pincér kezéből a kaját . 
- Hé ! - kiáltott fel a srác . 
- Bocsi . - fordultam meg . - Will? 
- Ki ? Ó , nem . Nash . - mosolygott. 
- Őrület. Hármasikrek vagytok , igaz ?  
- Elég nehéz lehetett kitalálni . - mosolygott. 
- Ugyan . - legyintettem majd visszatekintettem Jc-re és mérgesen sarkon fordultam ezután távoztam az étteremből . Gyalog mentem haza , összefogtam az alvós cuccomat és leköltöztem a konyhában lévő kanapéra . Jc nemsokára hazaért majd megállt előttem . 
- Itt alszok . - közöltem . 
- Nemár . Ne csináld ezt . - mondta halkan . 
- Nem bírok veled egy térben lenni úgyhogy légyszíves menj fel a szobádba . 
- Oké . - vett nagy levegőt .
Majd felment a szobájába ami hatalmas zajjal záródott , gondolom magára zárta az ajtót . Taylor jött le a szobájából , leült mellém .
- Szakítottam Kimmel. - mondta .
- Sajnálom . 
- Nem , nem kell . Öhm hallottam mi volt Caylennel . 
- Honnan ? 
- Csak hallottam . Figyelj holnap menj el erre a címre . - nyomott a kezembe egy fecnit . 
- Minek ? 
- Talán így hinni fogsz nekem . - mondta majd felállt és visszament a szobájába.  
Fogalmam sem volt miért adhatta ezt a cetlit , de azért megnéztem és egy cím volt rajta . Beraktam a párnám alá és elaludtam . 
Reggel később keltem azért , mert elég fáradt voltam . 
Átöltöztem , majd ismét taxi után kutatva léptem az utcára . 
- Dallas ! - kiáltottam rá Cameronra mikor megláttam a kocsijában . 
- Csak nem megint fuvar kell ? 
- Talált süllyedt . - mondtam mosolyogva . - Ide kellene valahogy eljutnom . - adtam a kezébe a papírfecnit. 
- Minek mész ide ? 
- Még én sem tudom . - ráztam meg a fejem . 
- Remélem nincs köze Grierhez mert akkor mehetsz gyalog is . 
- Nincs semmilyen köze hozzá.
- Remek . - vigyorgott .
Hamar odaértünk a megadott címre , kiszálltam a kocsiból , majd furcsállva láttam , hogy egy árvaházhoz vezetett utam .
- Mi a fene ? - mondtam magamnak .
Körbesétáltam az épületet a kerítés mellett , de semmit nem láttam . Legalábbis egy síró kislányon kívül mást nem .
- Hé ! Ne sírj . - ültem le a kerítés mellé , ugyanis eléggé irritált ahogyan a lány sírt másrészt pedig nagy boci szemekkel meredt rám két sírógörcs között .
- Mindig mindenki bánt . - mondta szipogva .
- Ne foglalkozz velük . - mondtam .
- Nincs kivel játsszak . Nincs senkim . - biggyesztette le a száját .
- Hogy hívnak ? - kérdeztem .
Lehet , hogy nem kellett volna ....

Nos ennyi lettem volna mára , itt van a csoport link KATT itt pedig az oldal link KATT . A csoportban tudtok nekem írni , ott rengeteget posztolok szinte mindennel kapcsolatosan . Sok erőt a holnapi sulihoz , remélem jól telt az őszi szünet ! I luv Homers ! Báijj !
Ölelés , Csenge.
Utóirat : Nézzetek be ide , egy nagyon ügyes leányzó írja ezt a blogot :) http://lillyandjustintortenete.blogspot.hu/

5 megjegyzés:

  1. Omg *-* ez iszonyat joooo. Nagyon bítom Lana stílusát. Gyorsan kövit. :))))

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Kész a kritikád: http://blogneverforget.blogspot.hu/2014/11/12-kritikanew-home.html

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyos lett ez a rész siess a kövivel!!!

    VálaszTörlés