2014. június 17., kedd

2.Évad 19.Epizód " Fogadjunk ! "

Halihó ! Nem is tudom hány hét alatt jött össze két komment (..........) .Teljesen mindegy meghoztam a nyár első részet - ami nem lett túl nyárias - valamint az "évad" utolsó részét . Remélem mindenkinek tetszett a második évad teljes felhozatala . Így a végére sajnos besűrítettem pár új szereplőt , de nekem ez sem szab határt , hisz a harmadik évad még sötétebb lesz tele titkokkal . És valaki ismét felbukkan és a színtéren lesz . Lanának a helyzet magaslatán kell maradni és semmi nem döntheti le a lábáról . De mi van olyankor ha egy klausztrofóbiás göndör szőke hajú srác ledönti a lábáról ? Macfox áttér a sötét oldalra ? Olyan dolgokat tesz elkövetőtársával amit legsötétebb álmaiban sem akart ? Ha a kérdésekre választ keresel neked találták ki a New Home 3.Évadát ! #darkness
Valamint a youareemyheartbreaker.blogspot.hu -n verseny volt amire jelentkeztem a Legjobb Főszereplő kategóriában és örömek közepette elhozhattam az első helyet ! Hihetetlenül boldog vagyok ! Köszönöm !

Mikor felkeltem egy asztalon találtam magam , ahol mindenki sürgött forgott körülöttem. Mi a fene történt? Lassan nyitogattam a szemem , aztán megpróbáltam felülni , de visszaszédültem úgyhogy többször nem próbálkoztam . Ryant láttam folytonosan mászkált fel-alá ,  hol kötszert hozott , hol valamk véres vattával futkosott. Aztán balra pillantottam és megláttam Verrecast aki egy hatalmas injekciós tűvel igyekezett felém . Pár lépésre volt tőlem ekkor felkiáltottam és sajnos azzal a lendülettel akkorát burultam az asztalról , mint a nagykabát. Aha szóval Londonban vagyunk.
- Jó napot ! Jó napot! - üdvözölt szerető bátyám.
- Még ha az is lenne. - próbáltam feltápászlodni , de ha ráálltam a lábamra még eléggé fájt.
- Remek. Bieber? - kérdeztem.
- A konyhában. - invitált be Verrecas.
- Hé! Mióta vagy fent? - ölelt meg Justin.
- Hát egy pár perce kelt fel. - felelt Robin.
- Verrecas figyelj a fecsegő szádra vagy beragasztom ! - csapta tarkón Justin Robint.
- Nem akarok beleszólni de a többiek hol vannak? - szólaltam meg én is.
- Alszanak. Ugyanis történt egy kis probléma.
- Ha a benzin tároló felrobbantására gondolsz , tudok róla.
- Mégis honnan? - kérdezett vissza Bieber.
- Szerintem én ott az erdő közepén nem éreztem és nem hallottam ?!
- Hát én nem voltam ott , hogy tudjam.
- Na jól van ám . - röhögtem el magam kínomban.
- Srácok kéne egy kis segítség . - kiáltott az emeletről Ryan. Minden megindultunk az emelet felé , én mentem elöl aztán a fiúk utánam. Felmentünk ez emeletre ahol Sam , Austin , Alex és Jc "pihentek" . Nem voltak a legjobb állapotba ha jól láttam kormosak is voltak. Nem akarom megtudni mi volt ott.
- Mi volt itt 3.világháború?  - néztem végig rajtuk.
- Nem , ez felért a 4.-kel is. - mondta Austin.
- De legalább a fejetek megvan. - mondtam.
- Jól van Macfox . Pörögj odébb. - állt fel Caylen.
- Hé! Vegyél vissza!- kapta fel a vizet Justin.
- Figyelj Bieber! Erről nem volt szó! Kislányokra nem vigyázok, barmokkal meg nem fogok fogócskázni.  - emelte fel a hangját Jc.
- Nem volt szükségem a segítségedre! És nem vagyok kislány. - kezdtem el hangosan beszélni én is.
- Elég legyen! - szállt be Sam is a vitába.
- Kuss! - ordított Robin is. Mindenki vörös fejjel kiabált a másikkal közben Alex aludt. Én már azon voltam , hogy Caylen fejéhez vágok egy vázát aztán akkor talán nem pattog mint a gumilabda.
- Maradjatok már el! - kiabált Justin is.
- Most neked komolyan ez a k*****(sajnálom cenzúrált) a barátnőd ? - ült le Jc a szoba másik sarkába. Ekkor megindultam felé mérgemben , de mikor a szoba feléhez értem Robin és Justin karon fogtak és inkább lerobogtak velem a lépcsőn nehogy baj legyen. Bölcs döntés volt.
- Ez mi volt? - kapott észhez Robin.
- Passz. - legyintett Jus.
- Okés vagyok.  - mondtam.
- Valóban .  - mondták mind a ketten.
- Menjünk vissza. - indult vissza Robin a lépcsőn. Én is megindultam a lépcsőn , de valami nekipattant az ablaknak. Mire reflexből felsikítottam.
- Mi volt ez? - néztem körbe.
- Valami nekipattant az ablaknak. Biztos csak egy kavics volt.  - mondta Justin.
- De .. de betört az ablak.
- Nem tört be az ablak.  - mondta.
- Nem?
- Nem. - nézett rám furcsán. Hát igen én is így éreztem magam. Furcsán. - Biztos jól vagy?
- Igen. Persze.  Csak . Azt hiszem egy kicsit túlságosan megijedtem.
- Egy kavicstól?
- Igen.  - nevettem el magam kínosan.
- Pihenj le.  - javasolta Justin.
- Tényleg jól vagyok.  - mondtam .
- Te tudod.  - adott egy puszit a számra.
Valóban egy kicsit talán túl voltam hevülve. Felmentem a szobámba és lepihentem .
Robin és June vitájára keltem . Hirtelen ismét az asztalon találtam magam. Álmodtam? Mindjárt kiderül.
- Jobban is vigyázhattatok volna! Felrobbantani a benzin raktárt ! Elment az eszetek? Ha a hatóságok rájönnek mindannyiunkat lecsuknak! Érted? - járkált fel-alá June.
- Parks könnyen beszélsz ! Te nem voltál ott. Abban a visszaszorult helyzetben muszáj volt valamit csinálnunk! - szállt vitába Verrecas.
- Persze ! Okoljatok engem , hogy nem voltam ott! - fordult el Robintól June.
- Okolunk is. - mondta Robin. Justin az ajtófélfának dőlve röhögött.
- Hihetetlenek vagytok.  - mondta. Felkászálódtam az asztalról aztán egyenesen Justinék felé vettem az irányt. Itthon vagyok. Végre. Megfogtam Justin vállát hátulról mire ő megrezzent.
- Szia. - mondtam. Nem válaszolt. Megcsókolt. Viszonoztam.
- Nem fáj semmid? - aggodalmaskodott.
- Megmaradok.  - mondtam mosolyogva.
- Reméltem. - felelte. - Valami hozzáfűzni való Verrecasékhoz?
- Két nap múlva már nem lesz semmi bajuk egymással. 
- Meglehet. - biccentett. - Fogadunk?
- Fogadjunk. - vontam vállat.
- Szerintem már fél nap múlva nem lesz bajuk.
- Tartom a 2 napot. - mondtam.
- Megbánod Macfox.
- He én győzök elismered , hogy igazam lett és 2 napig azt csinálod amit én mondok.
- Ha nekem lesz igazam , akkor teljesíted egy kérésemet.
- Nagy kérés ? - kérdeztem.
- Igen.
- Jó.  - ráztam vele kezet. Most az a taktikám , hogy elmegyek Junenal valahova és elmondom neki mi a hátránya ha kibékülnek Robinnal. Talán beválik.
- Hé June ! Barátnőm! Mi újság? - érdeklődtem.
- Szia. - nézett rám úgy mint egy őrültre. - Miben segíthetek?
- Nem akarsz elmenni fagyizni? - vetettem fel zseniális ötletemet.
- Komolyan?
- Igen.
- Meglátom. - mondta ekkor Robin nyitotta be az ajtót Justin vigyorgó fejével a háttérben.
- Lányok nem akartok egyet lovagolni? - húzogatta fel a szemöldökét.
Junenal összenéztünk , de én megszólaltam.
- Megkergültél? - ekkor Justinból dőlni kezdett a röhögés.
- Nem , komolyan gondolta. - mondta Biebs.
- Mármint hogy...? - tért vissza az élők közé June.
- Dehogyis! - ordítottak fel a fiúk . Bevallom én is.
Hát igen , June mindig érti a célzást még akkor is ha nem céloz senki semmire. Érdekes személyiség . Ha jobban belegondolok .. nem tudok róla semmit. 
- Viccet félre téve. June drágám , kimennél egy kicsit? - mondta Robin. Van..egy olyan érzésem , hogy ezt bebuktam. Junet a szobában Ryan váltotta fel. 
- Elvesztettem a fogasdást . Igaz? - fordultam Justinhoz aki csak bólintott. Hallelujah! - Na , kivele.
- Nos, a fiúkkal úgy döntöttünk... - mondta sejtelmesen , miközben Robin és főleg Ryan krákogtak egy kicsit mire Justin csak legyintett. Azaz ők nem döntöttek ilyesmiről.  Sőt szerintem nem is tudnak róla.
- Meg kellene szabadulnod Lautnertől.- mondta ki Justin. Robin lehajtotta a fejét , Ryan hatalmas levegőt vett . Én pedig csak pislogtam.
- Parancsolsz? - kerekedett ki a szemem.
- Haver ezt tényleg nem kéne.. - hebegte Ryan.
- Te magad mondtad , hogy jobb lövő mint Verrecas. - vágott vissza Ryannek Jus.
- Már akkor nagyot hazudott. - mondta Robin nagy arcúan.
- Komolyan azt mernéd neki mondani hogy "Gyerünk menj oda és próbálj kinyírni egy többszörös gyilkost!" ? -háborgott Ryan.
- Nem fogom azt mind tönkretenni amit évek alatt felépítettem , csak azért mert itt van pár új taknyos
kölyök.  -mondta Jus. Azt hiszem Samékre céloz.
- Kit értesz ez alatt? - szorult ökölbe Robin keze.
- Pottorff , Constancio , Mahone , Parks... - sorolta Bieber. 
Azonban June hallatán Robin reflexből meglódította a kezét egyenesen Justint orra felé. Ebből pillanattól alatt akkora verekedés lett amilyent tőlük még sosem láttam.
- Fiúk elég ! - kiabáltam. Olyanokat vágtak egymás fejéhez amiket legjobb haverokként nem kellett volna. - Austin gyertek segíteni! - kiabáltam ugyanis már Ryan is beszállt. A felmentősereg megérkezett Austin , Sam és Alex pillanatok alatt szétszedték őket . Gyakorlatilag azok akik miatt összevesztek. Bár nem hiszem , hogy Robin például Sam miatt veszne össze Justinnal. Hanem June miatt. Ryan átment Robinnal Junehoz , én pedig itt maradtam Justinnal.
- Ennyire fontos ez neked? - törtem meg a csendet. Biccentett.- Miért? - vállat vont. Leültem az ágyra ahol Justin ült . Az előbb említett személy hátulról átölelt és nyomott egy puszit az arcomra. Ránéztem a polcomra. Egy kép kivételével egyik sem volt rajta amin Justinnal vagyunk. Az a kép még anyával készült.  Vajon jól van? Évek óta nem hívtam. Egy szörnyeteg vagyok. Azonnal felpattantam és lerobogtam a lépcsőn. Justin utánam kiáltott:
- Hová mész? 
- El kell intéznem valamit. - mondtam.
Felkerestem a házban Robint - persze , hogy az emeleten volt csak , hogy én futkozhassak - és kérdeztem.
- Beszéltél anyával? 
- Nem. Mármint mikor? - zavarodott össze. Justin megállt az ajtónál. 
- Bármikor. 
- Legutóbb , talán egy hete beszéltem vele. 
- Egy hete? Én legalább 2 éve nem hallottam felőle semmit. És te sem mondtál semmit róla ! - akadtam ki. 
- Figyelj én mondani akartam , de ..- habozott Robin. 
- De ? De mi? Hm? 
- Figyelj . Ülj le és beszélj vele. - mondta nyugodtan. 
- Hívtam már , de kisípol. - nem említettem az előbbiekben.  De így volt. 
- Új a száma. - közölte. Aztán odaadta a telefonját és felhívtan anyát. 
- Szia Robin. - szólt bele a telefonba. 
- Szia anya. 
- Lana? Mióta nem hallottam rólad. Jól vagy? - kezdett bele a kérdezősködésbe.
- Igen . Persze.  Mi újság? 
- Minden rendben van . Ne aggódj. - mindig kiveszi a hangomból ha van valami.
- Azt hittem történt valami. Nem hívtál. 
- A bátyád heti rendszerességgel beszámolt mindenről.  - mondta.
- Aha , értem . Szóval heti rendszerességgel.  - ismételtem őt. Robin pedig csak intett. Zörgést hallok a vonal túloldaláról.  
- Ne haragudj , le kell tennem. - majd ajtónyílás hallatszik.  - Úristen . - hallottam kétségbeesett hangját . 
- Szebb napot. - hallottam egy ismerősnek tűnő hangot. 
- Anya ! Anya! - kiabáltam bele a telefonba. Megszakadt a vonal.
- Oda kell mennünk! Baj van! - mondtan .  Robin egyből felkelt a helyéről , Justin vettem a kocsikulcsát és elindultunk.
- Majd jövünk ! - vágta be maga mögött az ajtót Robin.  


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szívesen mégegyszer:) a részhez meg annyit hogy nagyon jó lett :D siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  2. annyira jo a blogod,imadom siessss<3 <3 <3 :D

    VálaszTörlés