2014. május 9., péntek

2. Évad 17. Epizód : " Kedves Gyilkosom .."

Komolyan nem hiszem el amit látok ! Rengeteg megtekintés azonban nulla komment ! Nulla ! Ez előzőnél meg csak lett egy , de ez így nem megy ! Ha nincs miért nincs értelme . Töröm magam , hogy minél hosszabb legyen egy-egy rész és jobb ,  de ha nincs komment nem tudok mit csinálni , nem lesz hetente rész . Ha nincs folyamatos komment legalább 2-3 akkor min.3 hetente lesz rész . Megsúgom hamarosan egy hírrel jönnék külön posztban ami a blog folytatásával kapcsolatos szóval kérlek titeket , hogy írjatok kommentet . Nem akarok hárpia lenni ( :D ) , de most komolyan nagyon ideges és szomorú vagyok . Csalódtam . Ja és ha szeretnétek készítek egy FB csoportot ahol megoszthatjátok velem a ti blogjaitokat . Kint a szavazás ebben a témában . Szavazzatok 

- Kimegyünk. - lépett ki Sam az ajtón . 
- Hozom a pulcsim . - szaladtam fel óvatosan a lépcsőn fel a szobámba és lehoztam egy jó meleg pulcsit . Visszarohantam Samhez aztán kimentünk a házból. - Tipped sincs ki az a K ? - mutattam meg neki a papírt .
- Lawley bandájában nincs semmijen K . - rázta meg a fejét.
- Kár . - szomorkodtam .
- De neked sincs tipped ?
- Igaziból nincs ... - ekkor beugrott - Kristen ! - kiáltottam fel . - Kristen az !
- Kristen ? Mint Jenin ? - kérdezte.
- Biztos .
- Szőke hajú... - kezdte sorolni .
- Pontosan. - biccentettem .
- Ohh őt ismerem .
- Ismered ? - néztem rá megvetően.
- Kicsit jobban.
- Szorosabban . - segítettem ki .
- Ahogy mondod .
- És mit csináljak most , hogy tudom ki az ? - kérdeztem teljesen kétségbeesetten .
- Ez a te dolgod . - nézett mélyen a szemembe .
- Nem akarom , hogy egyedül kelljen megoldanom. - mondtam . Basszameg azok a szemek !
- Azt mondod oldjam meg én ? - nézett még mindig.
- Nem . Hanem hogy oldjuk meg közösen . - mondtam.
- Megoldhatónak tűnik . - mondta és az éjszaka kellős közepén megcsókolt.
Szinte el is felejtettük a nemrég történt "meglőttelek" incidenst . Nem hozta fel . Pedig fel hozhatta volna .
- Itt maradsz ? - kérdezte .
- Itt . - bólintottam alig láthatóan .
Leültünk a megsúgom fenyőfa tűleveleivel borított földre és az éjszakát itt "vészeltük át" .
Tíz óra körül kelhettem fel , de mint akit kilőttek hirtelen felálltam körülnéztem , hogy  valóban megtörtént-e a tegnap este . Valóban . Tegnap este megcsókolt Sam .
         ~* Justin szemszög *~
" Itt az idő Bieber . " kaptam az Sms-t Caylentől .
        ~* Robin szemszög *~
Délután 3-4 óra körül autó dudálást lehetett hallani nem messziről . Igaziból őszintén megmondva ez keltett fel .
- Itt van Bieber ! - jött be /inkább rohant/ a szobánkba Austin.
- Mahone feküdj vissza csak álmodsz . - legyintettem .
- Nem , nézz ki ! - erősködött .
- Hozd Pottorffot és Macfoxot . - mondtam .
- Nincsenek itt .- szaladt vissza 2 mp után .
- Mi? - ráztam meg a fejem .
- Nincsenek itt . - ismételte meg önmagát . Kisétáltunk a ház elé éppen ekkor szállt ki röhögve a kocsiból Bieber és egy számomra ismeretlen csávó . Chh.. sukár.
- Butler ! Gyere ki! - ordítottam .
- Megyek már Verrecas ! - kurjantott vissza .
- Verrecas . - jött felém Bieber . - Mahone.  - fordult Austin felé .
- Eltelt 3 év ? - kérdeztem .
- Nem . - vigyorgott .
- Kiez ? - kérdezte Austin Justint a mellette álló srácról . No azt én is akarom tudni .
- Caylen . Ez itt Robin Verrecas és Austin Mahone . - mutatott be minket Caylennek . Nem sokat okosodtam .
- Jc Caylen . - ráztunk kezet .
- Verrecas . - biccentettem . - Menjünk be . - mondtam .
- Nem kéne. - súgta ide Austin .
-Mert ?
- Tudod hogy Lana nincs itt . - erősködött.
- Verrecas a kéglit te választottad ? - kérdezte Bieber .
- Persze . Kedvem volt egy ilyen szarban lakni . - mondtam cinikusan .
- Nah , belülről kicsit jobb. - mentek be Caylennel .
- Próbálkoztunk.  - mondta Butler.

- Állítom azzal a Pottorff gyerekkel van . - mondtam.
- Azzal a bájgúnárral? - kérdezett vissza.
- Azzal. - jött ide Mahone is.
- Hol van Lana? -kérdezte Bieber  
              ~* Lana szemszög *~
- Vissza kéne mennünk.  Biztos keresnek már minket . - mondtam Samnek .
- És ? - forult a nappal szembe (arra fele álltam) és hunyorgott.
- Hát .. nem tudom miért kellene visszamennünk igaziból.
- Menjünk.  - ragadta meg a karom és visszaindultunk .
- Komolyan ennyit gyalogoltunk tegnap? - néztem vissza . - Nem tűnt ennyinek .
- Pedig de. - mondta .
- Fura . - vontam meg a vállam.
Hosszas - fél óra - séta után visszaértünk a házhoz . Egy fehér kocsi állt a ház előtt . Mellette nem volt senki . Beléptünk a házba én pedig elordítottam magam .
- Austin ! Megjöttünk ! - néztem be már a 3. szobába .
- Macfox?! - hallottam egy ismerős hangot .
- Ne.. - hitetlenkedtem . Aztán kilépett Austin szobáján . Justin . Csak álltam ott . Elengedtem Sam kezét és csak álltam . Képe van vigyorogva rám nézni mikor itthagyott egyedül és majdnem meghaltam ?! - Mit keresel itt? - kérdeztem .
- Kijöttem . - mondta . Látszott az arcán hogy érzi  nincs itt valami rendben . - Ki ez? - mutatott Samre aki kényelmesen a falnak dőlve bámulta Justint.
- Lawley bandájából való. - kiáltotta ki Robin .
- Lawley pedig Taylorhoz . - mondta . - Szóval mit akarsz a csajomtól? - ment hozzá közelebb .
- Hidd el én semmit . - maradt még mindig nyugott Sam .
- Nem vagyok az a típus akit át lehet csak úgy verni .
- Hidd el kérlek hogy nem történt semmi . - mentem oda hozzá.
- Biztos?
- Persze. - kacsintottam Sam felé.
- Remek. - ölelt meg . Abban a pillanatban otthagytam és kimentem a házból . Passz hogy miért .
            ~* Robin szemszög *~
- Majd én . - szaladtam Lana után .
- Menj . - mondta Justin .
Utána futottam . Gyors volt hamar eltűnt.
- Macfox ! Ne játsz Indiana Johnst . - jártam fel alá az erdőben . Aztán megtaláltam.  Egy fa mellett ült és sírt .
- Mi van? Figyelj itt van Bieber . Nincs semmi problem .
- Éppen ez a baj ! Hogy itt van és úgy kezel mindent mintha semmi nem történt volna ! Sokkal több bajunk lesz ebből hogy itt van , mintha bent maradt volna ! - kiabált . - Hogy futottál utánam ? - kérdezte .
- Nincs semmi baja a lábamnak . - mondtam .
- Menjünk vissza . - állt fel ,  abban a pillanatban ugyanazzal a lendülettel vissza is ült ugyanis puffanást hallottunk . Mind a ketten felismertük ezt a hangot. Hallottuk már . Nem is egyszer.  Én azonban felismertem azt a röhögést amit mostanság nem igen hallani. Taylor ittvan. 
- Fuss ! -kiáltottam . És mint akit puskából lőttek visszaindultunk .
- Ki ez ?- fordult hátra Macfox.
- Lautner . - mondtam neki.
Az előbb említett ember nem volt rest folyamatosan lőtt .

- Bieber ! Bieber gáz van ! - kiáltottam el magam ismét .
Mahone , Pottorff , Caylen , Constancio , Butler és Bieber sorban álltak a ház előtt mikor hallották kiáltásomat .
- Menjmár ! - ordítottam torkom szakadtából . Rákanyarodtunk a házunk utcájába itt már mind a ketten köhögtünk a sok futástól . 
           ~*  Lana szemszög *~
- Mivan ? - lehetett hallani Justin hangját .
- Itt vannak ! - kiáltotta Robin . Justin egyből levágta a szitut . Mindenkit beküldött a házba és mindenki felfegyverkezve tért vissza. Mi közben visszaértünk .
- Minden oké? - simította végig a kezemet Sam .
- Úgy hiszem , nem . - mondtam.
- Chuck ! Mit csinálsz ?! - rikkantott fel Alex.
- Semmit. - fordult keményen Alex felé Sam .
- Jól van ! Nem kell egyből bántani. - biggyesztette le a száját Alex.
- Caylen . Vigyázz rá.  - lépett ki ismét Justin a házból és felém lökte Jc-t kellemetlen volt mert meg akart bennem kapaszodni , ahogy én is elvesztettük az egyensúlyunkat pördültünk egyet és a földön kötöttünk ki . A kínosabb rész hogy ráestem ... - Azt nem mondtam hogy vesd rá magad . - rázta meg röhögve a fejét.
- Bocsi. - másztam le róla.
- Áhh , Caylen bírja a strapát . - legyintett .
- Gondoltam . - biccentettem . Odarohantam Justin mellé. - Nem kell nekem védelmező . 19 vagyok.  -suttogtam .
- Robin elbeszélése alapján igenis rádfér . Pláne ha Lawley is ott van a közelben . - mondta .
- Akkor jöjjön Sam .
- Pottorff , Mahone ,  Constantio , Verrecas és Butler kell nekem Lautner ellen . - mondta.
- Egyébként is ki ő?
- Mondjuk úgy hogy jól végzi a munkáját. 3évig rendőrnek tanult aztán kirabolt egy boltot. Onnantól fogva nem volt rendőr.
- Értem . - biccentettem .
- Megyünk.  - kiáltotta végleg el magát Jus. - Caylen ti menjetek külön .- mondta Jc pedig bólintott.
- Meg fogok halni . - mondtam halkan neki ,  de elég volt meghallotta . Adott egy puszit az arcomra aztán elment a többiekkel . Mi meg mehettünk a másik irányba .
Nem kellett sok métert megtenni máris lehetett hallani a pisztoly hangját .
- Miért pont Jc? - mentem Jc után.
- Gyere elém . - mondta .
- Jó.
- A rohadt életbe . - lehetett hallani Austin hangját . Körbenéztem , lövést hallottam .
- Austin ! - kiáltottam el magam . Aztán elkezdtem futni .
- Ne ! Direkt ezt akarják ! Hogy odamenj !  - kiáltott utánam Jc.
Gyakorlatilag mintha meg sem hallottam volna futottam tovább . Messze jártam mikor majdnem szembe találtam magam.........

Ennyi lett volna mára . Iratkozzatok fel , KOMMENTELJETEK és mutogassátok másoknak is .

2 megjegyzés:

  1. Uuuu... annyira bele tudom magam képzelni a történetbe!! Gyorsan kövit!!! LÉGYSZIII!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Kövitt Gyorsan és szerrii a blogodba ha kell segítség én segítek ! ♥♥♥ Gyorsan vagy belehalok!

    VálaszTörlés