2014. április 26., szombat

2.Évad 16. Epizód : " Mindenki kipurcan ?"

What's up everybody ? Igen én vagyok az ismét ! Nos itt is egy új rész . Nagy örömmel újságolhatom , hogy a Homerek családja 2 emberrel bővült valamint már 13 feliratkozó van :) És én ennek annyira örülök . Nos a vélemény kinyilvánítást igen tartogatjátok mert csak egy komment jött , de sebaj itt az új rész . Igen a design megváltozott ezt ütöttem össze nekem nagyon tetszik ! Itt is az új rész , ha van kedvetek nézzetek be a másik blogomra is :) http://life-with-o2l-fanfiction-hun.blogspot.hu/ Találkozunk 2-3 komi után <3 hatalmas ölelés minden Homernek <3 És remélem nem lesz zavaró az új szereplő csokor :)És még egy dolog nézzetek be ide is :)  http://liliitortenete.blogspot.hu


Sikítás keltett reggel . Aztán hallotttam egy fiú hangot ahogy ráüvölt az illetőre .
- Lana !!! - kiáltották a nevemet . Ketten voltak. Nem kellett több lerohantam a lépcsőn majd a hátsó kijártot nyitottam ki .
- Macfox lassan gyere ki és akkor a nekik nem esik bajuk ! - mondta a srác . June és Jade fejéhez pisztoly volt tartva. Tettem egy gyors mozdulatot ami kár volt ugyanis nemsokkal a lábam mellett a srác belelőtt a földbe .
- Normális vagy? - kiáltottam rá miután felsikítottam. Nemsokára Robin jelent meg az ajtónál .
- Mi a f**** csinálsz? - tört előre Robin pisztollyal a kezében. Elővigyázatosság ide vagy oda meglőtték .
- Najó mostmár elég ! - kiáltottam fel . Felvettem a földről a pisztolyt és lőttem . Célzás nélkül alhasba lőttem . A srác félredobta Jade-et és June-t . Tippem szerint olyan rosszul lett hogy elájult . Nem nagy probléma mondjuk . Mind a hárman Robinhoz siettünk akit combba lőttek   . Girlpower June és én megfogtuk és bevittük . Alex beszélt minket , hogy vigyük be az ismeretlen srácot is és " túsz " lesz . Robin helyeselte az ötletet . Robint a házisorvosunk lekezelte . Nagy tortúra volt . Behh. Aztán a srácot is lekezelte .
- Hogy az istenbe lőtted ide ? - fordult felém Ryan .
- Upsz? - kérdeztem .
- Nem baj igazából , csak még Robin se tud így lőni . - mondta. Ohh.
- Nana! - szólt közbe Verrecas. Ohh.
 - Ezzel milesz? - jött be kómás fejjel Austin és rámutatott az ismeretlen srácra .
- Komolyan végig aludtad az egészet ? - fordult felé June.
- Mert mi történt?  - kérdezte Aust.
- Semmi . -legyintettem , mire Mahone megölelt .
- Lemaradtunk valamiről ? - kérdezte Robin.
- Nem. - mondta Austin .
- Macfox? - szólalt fel mindenki és rám néztek.
- Nem hiszem , hogy történt volna bármi is ami rátok tartozna amigos. - vetettem be spanyol tudásom .
- Wow . - mondta June .
- Nekem elmondod? - villogtatta meg ezer vattos mosolyát Robin .
- Nyem . - vigyorogtam vissza . Lebiggyesztette a száját és szipogni kezdett .
- Csak egy puszi volt. - lágyítottam a sztorit mire Austin elmosolyodott , Robin pedig összeráncolta a szemöldökét.
- Biztos ? - kérdezte.
- Természetesen. - biccentett Austin . A srácot bezártuk a fürdőbe aztán mindenki ment a dolgára. De előtte még megkérdeztem Alexet valamiről.
- Hogy hívják ?
- Öhmm .... legyen .... Chuck ! -kiáltott fel .
- Chuck? - kérdeztem.
- Aha.
- Legyen. -fogtam vele kezet .
- Sam vagyok! - üvöltött ki a fürdőn keresztül Chuck..öhm...Sam.
- Chuck vagy! - csapott az ajtóra Alex.
- Bevisszük Robint a kórházba a biztonság kedvéért . Maradj itthon . - jött le az emeletről Austin.
- Maradjak itt vele? - ijedtem meg.
- Igen . Nekem is van pár elintézni valóm . - mondta majd mindenki kitódult az ajtón ő pedig egy puszit nyomott az arcomra majd elment .
- Rémisztő , mi? - dőlt neki az ajtónak Chuck .. Sam .
- Menj vissza ! - kiáltottam rá.
- Szeretnéd. - kacsintott. Mire én megfogtam egy esernyőt önvédelmi fegyverként . Mögém jött lerántott a földre a fejemhez pedig pisztolyt szegezett .
- Engedj el ! - kapálóztam / csapkodtam az esernyővel .
- Nem félek megölni téged . - hajolt bele az arcomba . 
- Nem félek tőled . - mondtam .
- Véletlenül se . - mondta majd felröhögött . - Biztos azért remegsz mert nem félesz..
- Eltaláltad. - kacsintottam . Aztán belékönyöltem (természetesen a lövés helyén) aztán visszatuszkoltam a fürdőbe .
- Ezek után így szegezz rám pisztolyt.  - zártam be az ajtót . Felmentem a szobámba kiültem egy kicsit az erkélyre és zenét halgattam  . Dübörgést hallottam gondoltam a basszus nem lehet ilyen erős ( de milyen jól gondoltam ). Lerohantam a lépcsőn egyenest Samhez . Hát persze ..
- Mi van már megint?
- Mondjak valamit? - kérdezte .
- Mondj.
- Ismerem Lawleyt . - ettől a kijelentéstől neki kellett dőlnöm a falnak ugyanis pár álmatlan éjszaka után elöttem van a megoldás. 
- Tényleg? - kérdeztem számomra is felismerhetetlen hangon .
- Hazudnék én neked?
- Igen . - bólogattam , ugyan felesleges volt mert nem látta .
- Lawley , Taylor bandájából való.
- Ahogy te is igaz ?
- Pontosan.  - hangjából hallható volt hogy elmosolyodik .
- A p***ba . - akartam magamban mondani de hát ahogy ismertek nem sikerült . ( Nekem sose sikerül semmi tulajdonképpen. ) - El akarsz menni? - miket kérdezek ?? Ezzel a gyerekkel megfenyegethetjük Taylort .
- Terveztem .
- Vicc volt. - röhögtem el magam .

                                                             ~*Justin szemszög*~
Ebben a putriban nemhogy 3 évet még 3 napot sem lehet kibírni egyedül.  Ezt fokozza még az is , hogy Verrecassal se beszéltem egy ideje . Fogalmam sincs hol vannak és mi történt velük . Ki akarok menni,  minnél hamarabb . Felhívtam drága újdonsült haveromat .
- Csá Bieber , itt Jc . - vette fel másodpercek után a telefont .
- Ki kell innen hoznod . - kezdtem köszönés nélkül.
- Nyugi Bieber , mindent a maga idejében. - mondta .
- Mondod te . Aki 2 nap után kijött innen.
- Az más. - mondta.
- Hívj ha van valami. Ja és nézz be Verrecasékhoz. De ne hozd rájuk a frászt. - mondtam . Ismerem .
- Én olyant nem szoktam tenni . - röhögött fel.
- Nem. Na csá. - tettem le.
Csak kotorjak már ki innen ....

                                                         ~* Lana szemszög *~

2 óra elteltével senki sehol . Egyedül vagyok ezzel az isten átkával . Kisbaba sírást hallottam bementem Ryanék szobájába .
- Ti most komolyan itthagytátok a gyereket? - kérdeztem Ryant a telefonon keresztül.
- Ja.
- Kösz. - nyomtam ki.
Felmentem Davidért bevittem a szobámba és játszottam vele . Nagyon aranyos volt de kb. úgy nézett rám hogy "te ki az isten vagy?!" Köszi. Aztán csörgött a telefonom .
- Szia elvinnéd Davidet sétálni? - kérdezte Jade.
- Persze. -mondtam.
- Köszi. - tette le .
Samet nem hagyhatom itt a fürdőbe.
- Gyere. - nyitottam ki az ajtót.
- Mit akarsz? - vigyorodott el.
- Tőled ? Semmit. - vigyorogtam vissza rá.
- Hahaha .
- Na gyere. - mondtam Davidet meg beraktam a babakocsiba.
- Komoly? - húzta fel a szemöldökét.
- Nem tehetek róla. És nem az enyém. - tettem hozzá.
- Akkor jó. - kacsintott rám.
- Na menj odébb . - mentem ki az ajtón , Sam pedig vitte a babakocsit. Sokáig kisétáltunk ugyan csak egy nagy erdő volt a szomszédunkban és egy sehova sem vezető út . Ezutóbbit választottuk. Aztán megszólt minket egy 70-es éveiben járó nő.
- Fiam hát nem szégyelled magad ennyi idősen?! - kiáltott ránk.
- Ahogy mondja egyáltalán nem. - rázta meg a fejét. Mire a nő csak egy megvető pillantást vetett rám . Csupán kiröhögtük a nőt. Fél órán át sétáltunk aztán haza mentünk . Mikor nevetve visszatértünk mindenki fafejjel nézett ránk . Gyors felpofoztam , mire ő is furán nézett rám , de a lényeg , hogy a többiek megnyugodtak.  Robin visszazárta szegényt a szokásos helyére én pedig felmentem Austinhoz . A nap további részében Robinon röhögtünk aki szegény Sammy-t ugráltatta .. a semmiért. Mikor a többiek kellő képpen kiszórakozták magukat takarodót fújt Robin . Aztán olyan este 11 körül elegem lett a "ricsajból" (gondolhatjátok.. Robin és June . Szegény Alex)
- Robin mostmár igazán ! - kopogtam be az ajtón .
- Nyugi van Macfox. - jött ki egy szál boxerben . - Mégcsak most kezdődik az éjszaka . - mondta .
- Nektek lehet , hogy igen de nálunk ki van törve az ablak nemhogy megfagyunk még meg is őrülünk ! Aludjatok már légyszi . - mondtam majd vissza trappoltam a szobánkba.
- Elalszanak ? - kérdezte Austin .
- Nem hiszem . - dőltem be az ágyba .
- Csúcs . - tapsolt egyet .
- Jóéjt . - adtam neki egy puszit .
"Minél előbb aludjon el" csak ez járt az eszemben . Ki akartam menni Samhez . Fogalmam sincs miért csak késztetést éreztem rá . Austin igen csak soká aludt el mindenképpen meg akarta várni míg én alszok el . Aztán megunta és elaludt .
A hülye lépcső természetesen nyikorgott így szerencsésebb lett volna onnan leesnem az is halkabb lett volna . Be se kellett kopognom jött a válasz .
- Nem alszom Macfox. -mondta röhögve .
- Tudtam én - vontam meg a vállam.
-  Na mit akarsz?
- Tőled ? Semmit ! - mondtam megint . - Segítened kell.
- Miben?
- Segítened kell abban hogy megtudjak ki az a K. - mondtam , mire kinyitottam a fürdőajtót neki ...........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése