2014. április 5., szombat

2. Évad 15. Epizód : " K. "

Hello HOMERS ! Itt is a kövi rész , remélem tetszeni fog és nem annyi kommentet kapok amennyit ezelőtt - azaz semennyit . No problem 2 résszel előbbre járok esetleg érdekelne titeket egy kis részlet az elkövetkezőből ? Ha igen komit ! Nos nem húzom tovább az időt ! 15. epizód alias " K. " Jövő héten ismét itt ! Luv u  Homers !

- Szerinted Justin tudja , hogy .... - fordultam ismét Robin felé de egyből válaszolt .
- Nem , nem tudja . - rázta meg a fejét .
- Egyáltalán ez lehetséges.. mondjuk ahogy ismerem simán ő az első ember aki feltámad , de ennek kicsi az esélye . Nem ? - hitetlenkedtem .
- Hát , mondjuk tényleg egy lehetetlen küldetés azt a gyereket eltenni láb alól . - bólintott Robin .
- Honnan ismered őt ? - kérdeztem Austintól .
- Ő volt a legjobb haverom akit mondtam . - nyelt egy nagyot .
- Hogy mi? - visítottunk fel Verrecassal .
- Ti honnan ismeritek? - kérdezte.
-  Ha 4 napig mesélnék akkor se értenéd meg . - fogta meg a vállát Robin Austinnak .
- Kár . - mondta Aust .
- Majd egyszer elmesélem . - mosolyogtam mire felcsillant a szeme . Ezek a gyerekek ... :)
- Megjött Bieber, kezdődik a műsor . - tapadt a rácsra Robin . Vagyis megjött Justin . Ez annyit takart , hogy kiment az udvarra . Ajaj . Mikor Justin észrevette Taylort egy pillanatra lefehéredett .. kicsit több volt mint egy pillanat . Mivel Taylor velünk háttal volt csak annyit láttunk , hogy először bemutat Justinnak aztán békejelre váltotta kezét . Jus egy kicsit megtorpant aztán tovább ment . Egyedül van . De tényleg . 
-Menjünk.  - léptem el a rácstól .
- Most mi van ? - furcsállkodott Robin .
- Elegem van . Nem akarom ezt nézni   - adtam végleg meg magam .
- Megyünk . - fogta meg Austin a kezem aki először levágta a szituációt .
- Azért engem is megvártok ? -kérdezte Robin.
- Ha ilyen tempóban jössz akkor nem . - mondtam .
- Kösz . De akkor a kocsimmal se mentek . - mondta. 
- Mit izélsz ? Itt várunk . - rántottam vissza Mahone-t aki irgalmas ütemben sietett tovább .
Beszálltunk a kocsiba , haza mentünk és igaz még csak 7óra volt de elmentem tusolni és elmentem aludni .
Reggel nagy zörejre keltem . Aztán egy kis szellőt éreztem .
- Mi a franc ? - keltem ki az ágyból . Vagyis csak akartam ugyanis a földön milliónyi üvegszilánk volt . - Robiiiiiiin ! - kiáltottam fel , mire gyors trappolást hallottam a lépcsőn .
- Már aludni sem lehet ? - kérdezte kómásan .
- Aki éjjel virgonc legyen nappal is . Hallani azért még hallok . - mondtam .
- Mi ez az üvegszilánk?  - kérdezte . - Valaki betörte az ablakot . - meséltem miközben az ágyon álltam . Aztán Robin felvett egy papírfecnit a padlóról . - Az mi?
- Nézd meg . - mondta . Egy papír volt valóban de ami rá volt írva megrémisztett .
" Ki foglak nyiratni Macfox ! Jobb ha vigyázol magadra .
                                   K. & Lawley . "
- Jézusom . - kicsit megszédültem . Odaadtam Robinnak a papírt mire ő lehajtotta a fejét .
- El kell mennünk . - mondta .
- Miért ?
- A lövés , ez a bizonyos K volt . - magyarázta . De ki az a K?
- És ki az a Lawley ?
- Bérgyilkos . - mondta.
- Ohh , szuper. 
- Mahone , June pakolunk! - kiáltotta el magát .
- És mikor tudunk visszajönni ? - kérdeztem.
- Nem tudom. - mondta . Nekiálltam pakolni . Sok időbe került összepakolnom , de megcsináltam .
3 óra múlva az ajtó előtt vártunk Junenal és Austinnal Robinra aki elment Jadeért ,  Ryanért , Davidért és Alexért . Mindenki jön . Robin megérkezett egy nagy furgonnal . A fekete furgonnal . Áhitattal néztem a kocsit aztán Robin kipattant és berakta a bőröndjeinket . Beszálltam Austin és Alex mellé . Robin mellett  June ült , mögöttünk pedig Jade & Ryan és David . - Tulajdonképpen hova is megyünk ? - szólaltam meg .
- Majd meglátod . - mondta . Hát jó. Kb. 4 órát utaztunk aminek köszönhetően listát írtam .
"1. Robin énekel.
2. Ennyiszer ordított David.
3. Ennyien aludtak.
4. Órán keresztül unatkoztam . "
Tartalmas volt.  Aztán mikor odaértünk egy tóparti házhoz (????)(!!!!) kiszálltunk . A probléma annyi volt ,hogy a bevezető út tiszta víz volt. 
- Ez lenne a ház ? - furcsálltam .
- Inkább vityilló . - nézett körbe Alex . Kb.
- Nem leszólni . - ment el mellettünk Robin .
- Igenis főnökúr . - súgta nekem Alex mire összenevettünk .
Odaadtam Robinnak a bőröndömet (szinte mindenki) ő bevitte őket , majd visszajött . Én csak álltam és néztem a szép nagy mennyiségű víztömeget . Aztán Austin hősiesen felkapott és átbaktatott velem a vízen .
- Köszi .- kuncogtam .
- Hölgyem . - tett le a küszöbre . Adtam neki egy (baráti) puszit az arcára amibe nemhogy ő hanem én vörösödtem el .
- Na kié melyik szoba ? - kiáltott fel Robin mikor áthozta June-t .
- Nincs is annyi szoba amennyien vagyunk . - ráztam meg a fejem .
- 2-en 2-en leszünk .
- Hárman . - biccentett Ryan .
- Jól van Daddy . - mondtam Ryannak , mire ő csak megszorongatott .
(Azóta is fáj a vállam) . Austinnal egyből felrohantunk az emeletre szobát keresni , ugyanis ott lent könnyen lehet , hogy beáznak . Meg is találtuk a szobát mellettünk pedig a legnagyobb szobában Ryanék voltak . Robin, June és Alex ( őt sajnos oda száműztük , hogy tartsa kordában a fiatalokat . Talán így kevesebb lesz a virgonckodás . ) A mi szobánk a tóra nézett nagyon szép volt meg minden de annyira nem volt bámulatos. 
-  Villany le ! Alvás ! - kiáltotta el magát Verrecas.  Én és Austin lezuhanyoztunk ( külöööön :) ) aztán mind a ketten lefeküdtünk aludni . Sajnos külön nem volt két ágy így kicsit kellemetlenül éreztem magam kezdetben aztán rájöttem hogy nincs miért paráznom . Austin kedves , aranyos , jó fej srác . Úgy aludtunk el , hogy
Aust átkarolt .
Reggel mikor felkeltem Robin hangját hallottam . Szerintem telefonált . Aztán letette. Visszament a szobába a telefont pedig gondolom ott hagyta . Lelopakodtam a nyikorgó lépcsőn és megkerestem a telefont.  Meg is találtam . Megnéztem kit hívott . Aztán felhívtam .
3 csöngés után felvette .
- Mondjad Verrecas . - szólt bele Justin .
- Elárulnád , hogy nálad mégis mi az istent keres telefon ? És hogy miért titkolóztok előttem ? - szóltam dühösen a telefonba.
- Öhm , hát az úgy volt , hogy .... - kezdett bele a magyarázkodásba . Közben én pedig felmentem a szobámba . 
- Szólhattál volna . - mondtam  . 
- Terveztem . - mondta . 
- Justin . Mikor ? 
- Már mindegy . - Austin bent volt volt a szobában de nem mondtam neki kivel beszélek . Vagyis tudta  . Ekkor valami ismét pattant az ajtón . Hangosan felsikítottam.  Megint kitört az ablak . Ott álltam az ajtó előtt . Majdnem eltaláltak ! Az ablaküveg ismét kitört . Lenéztem a földre . A padlón volt egy vérfolt . Ránéztem Austinra aki lenézett a hasára . Egy méretes üvegszilánk állt bele . Nagyon beleállt neki mert rohadtul vérzett . Gyorsan leültettem kirohantam a szobából . 
- Ryan !! Robin !! Gyertek !! - kiáltottam ki . Visszamentem Austinhoz aki sikeresen összevérzett mindent , de nem tehet róla . 
- Mi történt ? - rohant először át Ryan ( a szomszéd szobából könnyű ) . Én csak odamutattam Austinra , mire Ryan bólintott . - Nincs több kérdésem . - leszaladt a konyhába valami csipeszért vagy mi az istenért , ekkor már Robin is fent volt a szobában . Meg mindenki . Ryan kiszedte a szilánkot , de az egész olyan volt mint egy műtét volt aki a nézésébe izzadt le volt aki csupán simán izzadós ( Robin barátom természetesen) . Meg ott volt Ryan . Hát nem tudom , hogy Mahone hányszor jajdult , kiáltott/ordított fel , de nem volt jó hallgatni . Mi női szakasz kicsit odébb vonultunk , gyenge idegzetű mindegyikőnk , főleg Jade. 
- Mi történt az ajtóval ? - nézett körül Robin.  
- Ott álltam én . - magyaráztam. 
- Értem . 
Ryan bekötötte Austint , June pedig feltakarított.  Majd a tömeg feloszlott . Leültem Aust mellé az ágyra.
- Fáj ? - kérdeztem.
- Nem . - rázta meg a fejét . 
- Minden oké? - kérdeztem ismét. 
- Meglátjuk.  - mondta , majd közel húzott magához és megcsókolt. (??!!) - Most jó. - mosolyodott el mikor elváltunk egymástól. 
Jókora szél süvített végig a szobán , ugyanis az ablak ki volt törve . Pontosítva az erkélyablak törött ki mivel a szobánkban más nincs. Ki mentünk az erkélyre ami nem volt valami biztonságos ugyanis korlát nem volt .
Kiültünk a szélére és néztük a kilátást . Nem mindig lehetett látni mindent mert a felhők sokszor kitakarták a Napot. Késő estig ültünk kint , nem sokszor szólaltunk meg elég volt a másikra nézni tudtuk ki mit akar . A legvégén már egymásnak hoztuk ki a pokrócot . Amikor elfogyott a tűrőképességünk bementünk.  Mivel Aust-nak egy hatalmas ragtapasz volt a hasán , le kellett neki valahogy szednem . Lefeküdt 
az ágyra én pedig mellé térdeltem , megfogtam a tapasz egyik oldalát és -elég nagy- erőfeszítéssel letéptem . Austin  megpróbált nem felüvölteni , de csak próbált . 
- Lana ne vonyíts hár nem hallom a gondolataimat ! - ordított át Robin a szobájukból . Mind a ketten felnevettünk Mahonenal . Hülye. Kétség sem fér hozzá.  ( :D ) Lefürödtem aztán bevágtam magam az ágyba és elaludtam.

~* 3 hónap múlva *~
A sok szörnyűség után ami ez idő alatt történt velem egyik reggel ismét sorscsapás ért ...........

1 megjegyzés:

  1. Imádom a blogod!! Kedvenc!! Gyors kövit mert megőrülök!!! <3

    VálaszTörlés