2014. március 5., szerda

2. Évad 14. Epizód : " Valentin nap "

Hali ! Sajnálom , hogy nem volt rész a hétvégén , de nem volt időm részt írni ezért elnézést kérek . Viszont örülök , hogy egyre több a megtekintő :) Indítunk a  barátnőmmel egy új blogot , ha kíváncsiak vagytok nézzetek be . Itt is az új rész :) Remélem azért kapok pár komit :) Ja és itt a blog :) http://stay-confident-jb-am-rv.blogspot.hu/


A  délután nagy részét azzal töltöttük , hogy gondolkodtunk mi is történhetett . Hát , nem mentünk előbbre . Aztán egy idő után rájöttem , hogy Robin minden órában legalább 1x elmegy telefonálni . A legutóbbinál bement a mosdóba majd mikor "végzett a dolgával" lehúzta a wc-t . Csak azt nem tudta , hogy én állok az ajtó előtt .
- Ok . Csá . - nyitotta ki az ajtót mit sem sejtve .
- Ki volt az ? - néztem fel rá .
- Jézus Isten Mária Lujza fent a magasba ! - rikkantott fel . Lehet , hogy megijesztettem .  De nem biztos .
- Megijedtél ? - kérdeztem .
- Nem . - felelte felszegezett állal .
- Hát jó . - legyintettem . - Kivel beszéltél ?
- Senkivel .
- Robin hallottalak .
- Akkor azt is hallottad , hogy nem a te dolgod . - biccentett majd felrohant a lépcsőn .
- Csalódtam . - ráztam meg a fejem .
- Szia . - mosolygott rám Austin . 
- Szia . - mondtam majd megölelt.-Veled mi van ? - kérdeztem. 
- Semmi . 
- Tudtál beszélni Justinnal ?
- Persze. Beszéltünk.
- Miről ?
- Hát , mindenről.  
- Értem . Nem tudod kivel beszélt Robin? 
- Neeeem . - rázogatta most ő a fejét.
- Hát jó.
- Mahoneeeee ! - ordított Robin . 
- Mi van ? - kiáltott vissza Aust.
- Ne feleselj , hanem gyere ! - Robinon hallatszott hogy ideges és hogy bármely pillanatban felrobbanhat . Austin felrohant , de olyan gyors léptekkel mintha üldöznék . Érdekes. Robin pillanatok alatt hárpiává tud változni . Ezt azért Junenak is tudnia kéne . Majd megtudja.
- Gyere ! - ragadta meg a karom Robin , aki Austin kíséretében letrappolt a lépcsőn .
- Hova mész ?
- Megyünk .
- Megyünk ?
- Megyünk . -biccentett Austin is .
Azzal a lendülettel gyors felrángatták a cipőjüket ( meg én is ) aztán beszálltak a kocsiba és én is .
- Szóval megkérdem még egyszer , hova megyünk ? - az utolsó két szót már szinte kiabáltam .
- Elviszlek randizni . - jelentette ki nemes egyszerűséggel Aust .
- Micsoda ?? Na , de ...
- Hidd el Justin áldását adta rá . - szólt közbe Robin is .
- Hát , persze ez szép és jó de hát , miért ?
- Valentin nap van , úgyhogy ... - magyarázta Aust .
- De ezért nem kéne ...
- Nyugi már ! - kajabált hátra Robin .
- Jó-jó . - mondtam . Aztán odaértünk .
- Csukd be a szemed . - mondta Robin .
- Minek ?
- Hát , meglepi .- magyarázta .
- Jó. - adtam be a derekam .
- Menj jobbra . - adta az utasítást Robin miután kiszálltam a kocsiból . - Aztán , jobbra , balra , balra , balra , jobbra , balra . - hadarta .
- Robin ! Nem vagy GPS ! - kiáltottam föl mikor már majdnem megszédültem . Aztán a kezem alatt valami hideg ajtókilincset éreztem . Kinyitottam és azzal együtt a szememet is .
- Hol vagyunk ? - néztem körbe riadtan . Aztán leesett . Robin odament a recepcióshoz . Aztán szólt nekem a recepciós , hogy menjek utána . Egyedül . Ahogy sétáltam végig a félig kihűlt folyosón megijedtem . Tudom hogy hol vagyunk . Megláttam 2 rendőrt akik egy szoba előtt álltak . 
- Bemehet. - nyitotta ki az ajtót a nő.
- Köszönöm.  - nyeltem egy nagyot és beléptem. Egy teljesen más srác állt velem szembe , mint akit szilveszterkor elvesztettem . Ez a fiú , össze volt törve , szemei alatt a karikák azt sugallták az illető semmit nem alszik , na igen . És a monokli is árulkodik valamiről . Nem jóról az biztos.  És az , hogy az illető keze gyarapodott 2 tetkóval már meg sem kottyan . Hosszú ideig csak néztük egymást . Nagyon hosszú ideig . Aztán egy kicsit félrenéztünk . Kicsit odébb mentünk . Érezhető volt köztünk a feszültség . Aztán jött egy belső érzés . Ami azt sugallta , itt az ideje cselekedni , mert lehet hogy legközelebb késő lesz . Közben már csak pár lépés volt köztünk .  Előbbre léptem , majd megcsókoltam . Hihetetlen érzés volt , hogy Robin és Austin összehozták , hogy itt legyek Justinnál . Hiányzott bevallom . Szerintem én is hiányoztam neki . Nem volt köztünk távolság , sem határ . Minden közös emlékül lejátszódott csukott szemem előtt három perc alatt . Csodálatos három perc alatt. Kicsordult egy könnycsepp a szememből . Kinyitottam a szemem Justin pedig letörölte az arcomat . Aztán elváltak ajkaink egymástól . Alig tudtam levegőt venni annyira hiányzott már ez az érzés. 
- 3 év az hosszú... - hajtotta le a fejét Justin.
- Nem hosszú . - öleltem át mire adott egy puszit a fejem búbjára.
- Nem beszéltünk szilveszter óta . - mondta.
- Hát nem. - ráztam meg a fejem . - De miért csináltad ? - kérdeztem rá végül ami eddig mozgatta az agyamat .
- 4 éves ügy. - legyintett. 
- Ez azért több mint egy legyintés nem ? - kérdeztem .
- Nem . - mondta morcosan .
- Na de...
- Macfox ! - kiáltott rám . Erei kidagadtak a nyakán . Kicsit megijedtem . Érdekes , pár pillanat hogy meg tud változni az ember. 
- Ne haragudj , nem akartalak felhúzni . Csak .... csak ... aggódok miattad . - hebegtem . 
- Gondolom . De felesleges . Három év alatt mi szétmegyünk . - mondta. Szemeivel a földet pásztázta . 
- Ha rajtam múlik... - mondtam de nem engedte hogy befejezzem .
-  Ha rajtad múlik meg sem próbálsz idejönni . 
- Aha , témánál vagyunk . - mondtam halkan . 
- Igen szerintem is. - dőlt neki falnak . 
- Mi bajod van ? - kezdtem én is bepipulni . Olyan nyugodt volt és higgadt volt ahogy mondta , hogy rémisztő volt. 
- Semmi , semmi . - hüledezett .
- Csak te tehetsz róla hogy itt vagy ! És nem érdekel többé hogy kit okolsz . Tudni fogom hogy a te hibád ! - ordítottam rá mérgemben . 
- Jobb lesz ha visszaveszel magadból ! - kiabált már ő is . 
- Te csak ne utasítgass engem ! 
- Miért ? Hm? - tolt közel a falhoz . Kezeimet erősen a falhoz nyomta . Fájt .
- Többé nem érdekelsz Justin Drew Bieber ! - üvöltöttem az arcába sírás közepette . - Engedj el ! 
- Nem . - mondta nagyon közel hajolva hozzám . Hirtelen olyan érzésem volt mintha nem ő lett volna . Mintha teljesen más ember lenne. Tudom ki . Taylor . - Beijedtél ? - súgta a fülembe . 
- Soha . - mondtam . Aztán félmosolyra húzta a száját és megcsókolt . Elengedett , kezem helyett arcomat pihent keze . Hirtelen ugyan olyan lett mint eddig . Ismét forogni kezdett velem a világ . Aztán éreztem , mennem kell . Elváltam tőle majd megöleltem.. Mélyen magamba szívtam illatát , majd az ajtó felé mentem .
- 3 év múlva . - köszöntem el . 
- Szia . - mondta . Nagy nehezen kiléptem az ajtó küszöbén , majd megkerestem Robin . És Austint ... Hát annyi biztos,  hogy Robint hamarabb megtaláltam . Ugyanis Verrecas éppen a kávéautomata mellett állt és .. forrócsokit ivott . Felettébb  logikus . 
- Na ? - mozdult meg Robin mikor meglátott . 
- 3 év múlva találkozunk . - ismételtem meg amit mondtam Justinnak .
- Igen sokáig voltál benn ... - vigyorodott el Robin . Én meg azon nyomban tarkón csaptam . 
- Nem történt semmit ! 
- Jó- jó érzékeny téma . Értem én .. - karolta át fél vállamat  . - Ott van Mahone . - mondta. 
- Austin állj meg ! - kiáltottam rá , mire ő ledermedt és megfordult . 
- Ohh . - mondta.
- Beijedtél Mahone ? - kérdezte Robin . 
- Soha ! - mondta . Ekkor eszembe jutott ami odabent történt.  Az , hogy összevesztünk .
- Verrecast hívja a Föld ! - húzogatta a kezét az arcom előtt Robin.  
- Macfox.  - mondtam . 
- Nekem Verrecas . - mondta . Majd megfogta a kezem és a kijárat fele igyekeztünk .
- Nem , Macfox. Ragaszkodom hozzá. - mondtam.
- Hát jó. - bólintott. 
Hirtelen ötlettől vezérelve hátranéztem . Ott volt Justin . Elengedtem Robin kezét és rohanni kezdtem a másik irányba . Úgy éreztem nem jól válunk el . 
- JUSTIN DREW BIEBER ! AZONNAL ÁLLJ MEG ! - kiáltottam torkom szakadtából miközben futottam . Legyökereztek lábai és reménytelenül felém nézett . Aztán meglátott.  Egyből kiderült az arca .
- Összevesztünk . - mondtam mikor szembe értem vele . Nem mondott semmi , csak megcsókolt . Sok ember szemét éreztem magamon . De nem érdekelt . Csak egy dolog izgatott , én és Justin . 
- Szerintem kibékültünk . - puszilta meg az arcom ,majd megpörgetett . 
- Igen . - mosolyogtam .
- Hé , nem hosszú az a 3 év . - húzott magához .
- Nekem nem is , de neked igen . Végül is nem ismersz itt senkit . - Justin ránézett Robinra . Robin kimeresztette a szemeit , majd megrázta a fejét .
- Nem ismerek itt senkit , valóban . - Oké , nem kérdezek , rá . Elmondja ha akarja . Robinból úgyis kicsikarom :) Gyenge ember .
- Oké . - mosolyogtam .
- Mehetünk ? - szaladt oda hozzám Robin vigyorogva . Túl átlátszó . Nagy átlátszó .
- Igen . - mondtam , majd adtam egy puszit Justin arcára . - Szia .
- Szia . - mondta . Majd elment .
- Happy End . - mondta zavartan Robin .
- Igen - mosolyogtam .
- Hová tűnt már megint Mahone ? - fogta a fejét Robin .
- Ezt meg kell néznetek ! - kiáltott egy Austinhoz hasonló hang . Robinnal egyszerre indultunk meg ( inkább rohantunknak mondanám ) a hang felé .
- Mi az ? - kérdeztem . - Kiszakad a tüdőm . - próbáltam levegőt venni , de még az is fájt . Közben kiértünk az udvarra ahol mi álltunk éppen egy rács választott el minket a foglyoktól .
- Az ott ..... - nézegelődtem .
- Mi a franc .... - tanakodott Robin is .
- Én őt ismerem . - mondta Austin .
- Mi is . - néztünk össze Robinnal miközben egyszerre megszólaltunk ........................



1 megjegyzés:

  1. Elsirtam magam amikor szakitani akart vele :'( de amugy nagyon jo blog imadom csak igy tovabb

    VálaszTörlés