2014. február 16., vasárnap

2. Évad 13. Epizód : " Kérések ."

Hi ! Meglett a 3 komment . Nagyon örültem neki . Következő részben lesz a Valentin nap , máshova nem tudtam ide már besűríteni .  Úgyhogy majd legközelebb . Ha továbbra is így mennek a kommentek nagyon örülni fogok :) Jövő héten ugyanekkor új rész . Sziasztok . Luv u Homers ! <3                       

  ~* Justin szemszög *~
A tárgyalás napja . Szinte semmit nem aludtam , egyrészt mert ezeken az ágyakon képtelenség aludni , másrészt pedig nagyon félek . Igen , félek . Életemben nem sokszor fordult elő , de most nagyon félek . Azért ha az ember ilyen helyzetbe kerül automatikusan fél . Legalábbis pánikba van . Viszont tudom , hogy otthon vár egy lány akiért mindent megadnék és megadna értem , hogy ismét együtt lehessünk , ezért nem szabad feladnom . Reménykednem kell addig amíg ki nem mondják az ítéletet . Mert utána már mindegy lesz . És ezt mindenki tudja . Esély az van . Végül is . Fél tíz óra körül lehetett , mikor kiengedtek és elindultunk a tárgyaló terembe . Körülbelül úgy vezettek mintha egy kutya lennék avagy egy életveszélyes állat . Nem vagyok az . Nem is voltam . Nem is leszek . Beléptem a tárgyalóterembe és egyből összerándult a gyomrom , hányingerem lett , szédültem , levert a víz , minden bajom volt . De egy mély levegőt vettem és próbáltam lehiggadni .
2 és fél óra pereskedés után megszületett a döntés .
- Justin Drew Bieber . - szólalt fel véglegesen a bíró , én pedig felálltam . Nem mondtam , de itt van Robin , Ryan , Austin és June is . Robin az egész tárgyalást feszülten ülte végig úgyhogy minden elismerésem az övé és az enyém . Mert én se voltam jobb . - Miszerint ön többszöri erőszak vádjával áll itt , 3 évnyi szabadság vesztést kap . - mondta ki végül , nekem pedig gombóc keletkezett a torkomban . 3 év . Azaz , ha márciustól számítjuk 23 éves koromban jutok ki . Ha senki nem rángat bele semmibe . Mindenki felállt , engem pedig ugyanolyan lelkesedéssel vittek ki , mint ahogyan behoztak . A tárgyalás után többszöri kérelmem után megengedték , hogy utoljára beszélhessek Robinékkal . Visszavittek oda ahol az előző éjszakát töltöttem majd Ryan jött be hozzám először .
- No problem , oké ? - jött be teljesen kétségbeesetten  .
- Van problem . - mondtam . Majd lepacsiztunk . Látszólag teljesen ki volt ugyanis Robinon kívül ő a másik legjobb haverom .
- Jó , tudom .
- Figyelj  rá . - néztem rá teljesen komolyan  . Tudta kiről van szó . Lanáról .
- Macfox olyan biztonságban lesz mint még soha . - bólintott .
- De egyet kérek . Ne legyen semmi se fontosabb a családodnál . Se én , se Lana . Jade számodra az első és David . Ja , és ne csinálj hülyeséget . - mondtam teljesen komolyan .
- Oké haver .
- Letelt . - jött be az a rendőr akit Robin szilveszterkor fejbe ütött. Lepacsiztunk Ryannal majd elment . Kis meglepetésemre a következő ember teljesen szétesve röpült be az ajtón teljesen lesokkolva .
- Nem teheted . - mondta Robin mikor szorosan átölelt . ( Furán hangzik de ilyen esetben megengedett és amilyen barátság kialakult közöttünk szinte ez kötelező.)
- Sajnálom . - mondtam . - Mondtam Ryannak , hogy figyeljen Lanára de nem varrhatok mindent a nyakára , hiszen apa . Úgyhogy ...
- Vigyázok rá . - mondta . - Te meg magadra vigyázz . - folytatta .
- Megpróbálom . - mondtam .
- Nem próbálod . Csinálod . - elmosolyodtam . Aztán vissza komorodtam .
- Letelt boros srác . - jött vissza a rendőr . Még egyszer megölelt Robin majd nagy nehezen kiment .
- Hülye vagy . - viharzott be June .
- Kösz . - hangolódtam le . Biztató .
- Mégis , hogy gondoltad ? - akadt ki .
- Régen volt már . - mondtam .
- De nem eléggé . Hidd el ezek bármilyen régi dolgot elő tudnak venni , hogy bemocskoljanak.
- De engem feljelentettek .
- Vesszen a ribanc ! - kiáltott fel , nekem pedig automatikusan kiugrottak a szemeim . ( Nem szó szerint )
- Oké ... ez teljesen normális volt . - nyugtatgattam magam .
- Nem maradhatsz itt 3 évig !!! - hitetlenkedett .
- Pedig , de.
- Annyi idő alatt szét fogtok menni . - bökte ki .
- Nem biztos . - rázogattam a fejem . Aztán beugrott , hogy mit is fogok intézni Austinnak . Nehéz és egyben kellemetlen lesz neki elmondanom .
- Letelt . - jött most már be harmadszor a rendőr . June-t Austin váltotta .
- Csá újoncka . - biccentettem .
- Hali Biebs . - fogtunk kezet . Már most kezd kínos lenni . - Ava teljesen kivan . - témánál vagyunk .
- Figyelj , lenne egy kérésem .
- Mond .
- Tudod 3 évig én itt dekkolok . És nem akarom , hogy megromoljon a kapcsolatom vele .
- Értem .
- Ezrt azt szeretném , ha egy kicsit elvonnád rólam a figyelmét .
- Azaz azt kéred legyen a csajom ?
- Igen , azt .
- Na de ..
- Nem , nincs de . Ezt szeretném . - mondtam . És ezzel vége lett a beszélgetésünknek ugyanis ki kellett menni . Most kezdődik az édes élet . Kezdődik a 3 év .

                                                             ~* Lana szemszög *~

 Mivel mindenki elment Justin tárgyalására ezért én egyedül maradtam itthon .  Jupí . Ezért úgy gondoltam ,
hogy csinálok valami hasznost . Felhívtam Alexet és megkérdeztem tőle , hogy nincs-e kedve elmenni vele valahova , ugyanis ő is és én is unatkozok. Aztán rájöttem , hogy Jaderől nem hallottam napok ideje . Ezért Alexxel elmentünk Jadehez aki szívesen fogadott minket . Lehet , hogy egy kicsit agyára ment az anyáskodás ugyanis folyamatosan mindenféle kajával kínálgatott minket ami egy idő után már idegesítő volt .
- Azt hiszem mi megyünk . - hallottuk ahogy David elkezd sírni , ugyanis eddig aludt .
- Oké , azt hiszem Ryan is hamarosan jön . - mondta Jade .
- Szia . -köszöntünk el szűk 3 óra után . Hogy bír ennyit aludni ez a kisgyerek ? Ez az egy kérdésem volt .
Mikor hazaértem Austin , June és Robin vérvörös fejjel várták , hogy végre kinyissam az ajtót . Mikor ráérősen odasétáltam az ajtóhoz és keresgetni kezdtem a kulcsomat már szikrákat szórtak a szemeik amitől - szerintem jogosan - megijedtem . Kinyitottam az ajtót , June és Austin egyből berohantak én pedig még kint maradtam Robinnal .
- Mennyit kapott ? - kérdeztem .
- 3. - mondta .
- Hónap ?
- Év . - majdnem elájultam a hír hallatán , de talpon kellett maradnom ugyanis valaki megállt egy fekete kocsival a házam előtt és kiszállt a kocsiból . Fekete kapucnis kabátot viselt de biztos voltam benne , hogy lány . Majd előrántott egy pisztolyt a zsebéből és ránk lőtt . Vagyis rám . Automatikusan lehajoltam és ezt egy sikoltással kíséreltem majd Robin sarkon fordult szinte felkapott és berántott a házba  . Kinéztem az ablakon és annyit láttam , hogy az ismeretlen lány visszaszáll a kocsiba és a szőke hajtincse kicsusszant a kapucni alól . Nem hiszem , hogy ismerem .
- Mi volt ez ? - aggodalmaskodott Austin .
- Fogalmam sincs ...... - hebegtem . 

3 megjegyzés:

  1. Jajj Istenem!!!!! Imádom a blogodat, a legjobb. Még sok részt gyorsan gyorsan és sok megtekintőt kívánok!!!!! <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  2. Hát igen... szokás szerint megint tökre jó lett gyors kövit <3 <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó :D siess a kövivel:3 ÉS MIAZ H 3 ÉV ?! neee:( szegény justin:// (igen én nem Lanát hanem Justint sajnálom xddddd:D) hamar kövit;)

    VálaszTörlés