2014. január 20., hétfő

2. Évad 11. Epizód : "Elektrosokk.!" /Rövid rész/ + Happy Birthday New Home !


Hi Homers ! Nos , ötlethiányban szenvedek . Félig . Azt tudom később mi lesz de , hogy itt közötte....  Passz . Na mindegy valahogy összeverekedem ezt a részt ! Hihi . Meg a következőt . 2 komment jött aminek nagyon örültem <3 Lehet , hogy tudjátok , de van egy Facebook oldalam . Ott posztolgatok . Mert nem szeretném ide kiírni az ilyen S.O.S dolgokat meg ilyesmi . Mint tudjátok /vagy nem/ Január 20.-án /ma csak ezt nm akkor írtam/  lesz az én "második szülinapom" . Igen a blog egy éves lesz ! Ennek tekintetében lehet , hogy ez a rész is csak aznap fog kikerülni , de nem hiszem . Aznap több rész is lesz . Valamint azon a héten többet is próbálok hozni . Ugyanis számomra ez nagy dolog . Egy éve írok . És ez már az életem részévé vált . De tényleg . Ezért légyszi írjátok meg komiba , hogy mit szerettek a blogban ! Nagyon sokat segítene nekem az elkövetkezendő évben , hogy ebből erőt vegyek . Mert ez nagy felelősség én úgy gondolom . Mármint blogot írni . És én kötelességemnek tartom , hogy írjak . Mert ez az életem . Nem is . Ezt nagy betűkkel kell . EZ AZ ÉLETEM ! AZ ÍRÁS !! ÉS KOMOLYAN AKAROK VELE FOGLALKOZNI ! EZ AZ ÁLMOM !  Minden oké nálam . Csak brühühü . Egy éves  a blog . És egy év alatt meglett a 10.ezer látogató ! És ezt nektek köszönhetem . Na nem itatom itt az egereket . / Ez milyen régiiii / Itt a NEEEW rész . 


- Justin Bieber önt többszöri erőszak vádjával előzetes letartóztatásba helyezem . - mondta a rendőr /micsoda krapek/ , mire Justin sarkon fordult így szembe került a rendőrökkel . Én meg már szokás szerint elkezdtem pánikolni . Micsoda ?? Nem néztem ki belőle . És miért nem mondta ??? Jó mondjuk én se mondanám el de azért mégis ! Ekkor tört előre Robin aki nem volt beszámítható személy de azért mégis . Megfogta a borosüveget és széttörte az egyik rendőr fején egy "Nesze nektek Bieber" mondattal . Így ő is bilincsbe került ahogy hasonmása is . Engem itt már Austin és Ryan fogott le mikor kivezették őket a helységből . Csapkodtam , üvöltöttem , de én is tudtam , hogy hiába . Ez nem változtat a dolgokon . Elvitték. 
- Vidd haza . - szólt Ryan Austinnak . 
- Nem megyek sehova ! - kaptam dühkitörést . 
- Gyere - fogta meg a kezemet Austin majd kimentünk June kocsijához majd én , Austin és June elindult hozzám .  
Mikor hazaértünk felrohantam a szobámba befeküdtem az ágyba , magamra húztam a takarót és sírtam . Negyed óra múlva el is aludtam . 
Éjfél körül valaki leült az ágyra és lehúzta rólam a takarót . 
- Buék . - nyújtott felém egy pezsgőspoharat June . Én kómásan ránéztem és elmosolyodtam . 
- Nem félsz , hogy Robint is letartóztatták ? - kérdeztem tőle. 
- Nem . Tudom , hogy megoldja .
- Tényleg ? 
- Persze . Nem annyira hülye . - hangsúlyozta ki az "annyira" szót .
- És Justin ? 
- Justin nehezebb helyzet . Őt nem azért vitték el mert fejbe kólintott egy borosüveggel . Az sokkal másabb . 
- Tudom . 
- Tudom , hogy tudod . 
- És mennyit kaphat  ?
- Sokat . Nagyon sokat . De ha jó ügyvédje lesz akkor nem biztos hogy sokat . 
- Persze , hívjuk ide doktor szöszit mi ?
- Nem feltétlenül . - nevette el magát , oké ezt én is megmosolyogtam . 
- Tudod miért volt full részeg Robin ? - kérdeztem . 
- Nem .
 Szerelmes . 
- Ki az a szerencsétlen majom  akibe ez beleesett ? - szaladt a szemöldöke az égig . 
- Hát.....
- Ne . 
- De-de . - vigyorodtam el . Majd elvörösödött (!!!!) . 
- Végül is... - hajlott mosolyra a szája . 
- Hidd el én már csak tudom milyen vele járni . 
- Nade ... 
- Hosszú . - álítottam le mielőtt elkezdene kérdezgetni . 
- Oké . 
Kb. ennyire emlékszem a beszélgetésünkből mert hamar bealudtam . Annyit tudok hogy Austin(?! ) és June is nálam aludtak . Reggel arra keltem , hogy valaki ráfeküdt a csengőre ugyanis olyan erőbenyomással csengetett mint senki . Levágtattam a lépcsőn majd kinyitottam . Egyből a nyakába ugrottam mert ......

Bocsi hogy ilyen rövid lett de tényleg nincs ötletem . Ugyhogy ha valakinek van valami segítsége az írja le . Valamint írjátok le mit szerettek a blogban . És Happy Birthday New Home ! ÉLJEN JANUÁR 20 !!!!!!!!!!!!!!

1 megjegyzés:

  1. Imádom a blogodat gyorsan kövit és éljen január 20.!!!!!! <3

    VálaszTörlés