2014. január 4., szombat

2. Évad 10.Epizód : " Nesze nektek Bieber !"

Hi Homers !!! Mi van veletek  ? :( Nincs komment . Legalábbis én csak 1-et láttam . Na , mindegy . Amúgy megdöntöttük a 10.000 megtekintőt ! WoW  Egy év alatt . Ez egy pozitív dolog . A kommentes téma már nem annyira . Na , mindegy ahogy már mondtam . Majd irok feleslegesen részeket .Sebaj .

Nos , a December 25.-e nem éppen volt a legjobb és legkellemesebb nap . Ugyanis Robin elrángatott a hülye "ismerd meg rendesen a Verrecas családot" családi ebédre . Mondtam , hogy oké , de akkor vihetem Justint is . Ekkor ő mondta hogy , "Miiiii?" erre én mondtam hogy " Igeeen ! " erre ő "Miiiii? " erre én " Igeeen . " erre ő " Miiiii ? " erre én "...." mindegy hagyjuk ez ment egy ideig . Igazából az egésznek felőlem annyi értelme volt , hogy húztam magam után Justint és mindenki aki köszönt nekem megkérdeztem " Ismerem magát ? " egyszer Robintól is megkérdeztem . Végül is tök normális vagyok . De természetesen nem is lenne Avalanna MacFox ( nem leszek Verrecas !!!!!!! ) a nevem , ha nem történne semmi . Szóval mikor odamentünk Adam-hez (apám...) Justin kicsit megtorpant .
- Itt megvárlak . - engedte el a kezemet .
- Most mivan ? - néztem rá nagy szemekkel .
- Semmi . - húzogatta meg a vállát és megfogta a kezem .
- Mindenkit megismertél ? - kérdezte Adam mikor odasétáltunk hozzá .
- Persze . - bólogattam . - Mindenkire emlékszem . - mire felröhögött majd mellém nézett (azaz egyenest Justinra) és lefagyott a mosoly ( vicsorgott inkább) az arcáról . Érezni lehetett a feszültséget kettejük között . Jaj , ne .
- Mond , hogy nem ismeritek egymást ? - sóhajtottam egyet és megfogtam a fejem .
- Hát .... - szólalt meg Justin . Majd megvakarta a tarkóját . Tudjátok olyan cukifiúsan .
- Igazából .... - most pedig Adam szólalt meg .
- Szóval igen . - mondtam . Aztán feltűnt Alex . Pisztollyal a kezében .
- Mire készülsz ?? - horkantam fel .
- Semmire . - vágott ártatlan fejet Alex . - Adam beszélhetnénk valamiről ? - hívta félre az előbb említett személyt .
- Ja . - válaszolt , majd intett nekünk Adam .
- Menjünk inkább . - szólt Jus mikor éppen Alex egy pisztoly nyújtott Adamnek.
- Igen szerintem is . - helyeseltem .
- Hé , üdvözlöm Scootert ! - kiáltott utánunk Adam olyan "ördögi mosollyal" .  Mire Justin megragadta a kezem , sarkon fordult és kiviharzott a házból .
- Ki az a Scooter ?? - kérdeztem sokadszor mikor benyomott a kocsiba .
- Majd elmondom. - ült be ő is , taposott a gázra és hazaindultunk .
Mikor hazaértünk ismét megkérdeztem :
 - Justin most már elég legyen ! Ki az a Scooter ??
- A felettesem . -felelte nemes egyszerűséggel .
- De nem te vagy a maffia vezére ? - kérdeztem .
- Nem , nem is voltam , nem is leszek . Amúgy is ki akarok szállni . - fontolgatta .
- Nem voltál ? - akadtam fenn ezen . - És hogyhogy ismered Adamet ?
- A másik maffia vezére .
- Értem . Justin ...
- Hm ?
- Szeretlek . - mondtam és adtam egy puszit az arcára .
- Én is .- mondta és megcsókolt . Hey bitches ! Kijelenthetem , hogy én nyertem ! Justin foglalt . És az enyém !
Egyébként kiderült hogy míg én ezen elmélkedést hangosan tettem meg a szobámban és ugráltam az ágyamon .
- Most hülyének nézzelek ? - kérdeze furcsállva Jus .
- Ne . Csak nem tudom felfogni a tegnapi dolgot . Mi lett Kristennel ?
- Kihasznált . Tudod . ..
- Ahaa és akkor futottál vissza hozzám ? - cukkoltam .
- Nem  .
- Tudom , hogy hiányoztam . - haraptam bele a számba .
- Nem .
- Egy kicsit ....
- Egy kicsit talán . Amúgy te is rinyáltál ! - vágott vissza .
- Mert én lány vagyok ! - háborodtam fel .
- Látom . - nézett végig rajtam .
- Nana ! Nincs leskelődés !- nevettem el magam .
- Ha a feleségem leszel akkor se ? - húzott közel magához és mélyen a szemembe nézett .
- Esetleg . - adtam az elérhetetlent.
- Hát oké ... De aztán 70 évesen ne rinyálj nekem ...
- Majd rinyálok a lányomnak ...
- Ha lesz ...
- Most mi a bajod ???
- Semmi . - dőlt le az ágyamra és bekapcsolta a TV-t . - Nézünk filmet ?
- Aha. - ugrottam rá az ágyra ,ő pedig ugrott egyenest a földre.
- Bocsiiii . - röhögtem el magam .
- Nem baj . - huppant le mellém az ágyra . Én meg belé kapaszkodtam mert tudtam , hogy le akar lökni . És így ketten burultunk .
- Döntetlen ? - nyújtottam a kezemet felé .
- Oké . - fogtunk kezet . Majd visszaültünk TV-t nézni az ágyra . Ez volt December 25.-e .

De a Szilveszter . Szörnyűűűűűűűűű .
Nos , Justinnal eldöntöttük , hogy Junenal , Robinnal , Ryannel , Jadedel , Austinnal és Alexszel elmegyünk valahova . Ja igen Jade és Ryan bébiszittert fogadtak David mellé , azt hiszem . Alex meg nem akart jönni . Azt mondta szerinte hülyeség , hogy új év alkalmával jól leisszák magukat az emberek . Mondtuk , hogy nem azért megyünk , de ha neki ez nem számít hát akkor kívül tágasabb . Justinnal megbeszéltük hogy a klubban találkozunk ő ment Robinnal , Ryannel és Austinnal . Én pedig a csajokkal mentem . Vagyis ők jöttek hozzám és együtt sminkeltük ki egymást és kiválasztottuk a másiknak a ruhát . Én egy sötétbarna flitteres ruhát vettem fel . Vagyis inkább June választotta nekem . Nem bírta volna ki ha nem abba megyek . Én már egyébként is elfelejtettem , hogy van ilyen ruhám is . Na mindegy . Aztán Jade megkérdezte kitől van a gyűrűm . És elmeséltem neki December 24.-ét .
- Jujj ez milyen aranyos ! - visongatott Jade .
- Aha . - bólogattam és együtt olvadoztunk a sztorin .
Aztán Justin hívott .
- Hé , hol vagytok ? - szólt bele a telefonba és hallani lehetett hogy bömböl a zene .
- Itthon , miért ? - kérdeztem .
- Mert mi már itt vagyunk . - közölte .
- Ja , akkor indulunk .
- Ok . És hogy jöttök ide mikor nem tudsz vezetni ? - kérdezte .
- Megoldjuk . - jelentettem be majd letettem .
- Emberek ki tud vezetni ? - néztem körbe .
- Én tudok . - szólt June .
- A fiúk ott vannak már . - mondtam .
- Menjünk . - indult meg Jade az ajtó felé . Én pedig elvettem a lakáskulcsom és bezártam az ajtót majd beszálltunk June kocsijába . ( Nem az övé , Robiné mivel a fiúk együtt mentek csak egy kocsi kellett ezért Justinéval mentek .) Igaziből hamar megtaláltuk azt a helyet ahol a fiúk voltak ezért hamar odaértünk . Robin éppen ivott . ( Nem tudom hányadik volt de szerintem nem az első ugyanis már ide oda dölöngélt a bárpult mellett . Justin vizet ivott ( jellemző .... ilyenkor kell azt . ) és Ryan is ( gyereke van nem teheti meg , hogy hulla részegre issza magát ) és ott volt Austin is aki csak állt . ( nyekk-nyekk-nyekk ) .
- Hali ! - ugrottam ( repültem , szálltam .... stb. ) hát inkább löktek oda Justin mellé .
- Szia . - adott egy puszit az arcomra és ölelte át a derekam . - Jól nézel ki . - nézett mélyen a szemembe amitől 100% hogy elpirultam . Azok a szemek , bele lehet habarodni.
- Mi van Robinnal ?
- Teljesen reménytelen eset . Szerelmi bánat . - vázolta fel Justin a helyzetet .
- June ?! - fordultam felé . ( Mármint Justin felé . )
- Igen . - bólintott .
- Szeginyem .......... Majd túléli ! - legyintettem jó testvér létemre .
- Végül is ..... - bólogatott megértően . - Kár , hogy az én kocsimmal viszem haza . És ha róka lesz ? - fehéredett le az arca teljesen mint a kocsija . ( Ijesztő volt )
- Minden oké ? - applikáltam belé a vizet . Ez úgy nézett ki hogy belenyomtam az arcába a vizes üveget ő megfogta és ivott . Aztán utána normális színe lett . Aztán ismét lefehéredett . Én is . Ugyanis 3 rendőr közelített egyenesen felénk . Aggodalmasan felé pillantottam mire ő megfogta a kezemet és egy olyan "semmi baj nem lesz" címszóval megszorította a kezem . Szerintem ezt inkább magának címezte , ugyanis látszott rajta , hogy tudja miért jöttek és , hogy kiért jöttek . ..
Érte .
De , hogy miért az megrázkódtató volt számomra .... MÉGIS MIKOR AKARTA NEKEM ELMONDANI ????


2 megjegyzés:

  1. úúúúúúúúúú! Nagyon jó a rész!!! És siess a következővel!!! És még egy kérdés:
    Mikoor hozod az újat???

    VálaszTörlés
  2. Áááááá iszonyat jóó lett siess a kövivel!!!!! Nagyon nagyon siess!!!!!! <3

    VálaszTörlés