2013. december 17., kedd

2. Évad 8. Epizód : " Maga kicsoda ?? "

Mikor zörgést halottam . Nesztelen léptekkel kezdtem el lelépkedni a lépcsőn . Ami olykor - olykor meg-meg nyikkant . Aztán mikor leértem , rettenetes piaszag csapta meg az orrom . Aztán megláttam Robint amint éppen egy kicsit becsiccsentett embert kergetett (??!!)
- Nem nem nem ! A vázát nem kapod meg ! - kapta ki a kis emberkének a kezéből Robin "A vázát" .
- Erre menj !!! -  irányítgatta Robin Anonimust .
- Úgy ni ! - ment után most már egy seprűvel !!
- Robin a konyhába megy ! - nevettem végleg el magam mikor a piros seprűt tartogató Robin sebes léptekkel végleg szembeszállt a vázák sértőjével .
- Amíg nem neked kell bevásárolnod addig te nem lépsz az én konyhámba ! - csapta hátba Robin a seprűvel "az emberkét" .
- Jááááááááááááááááááá!!!!!!!!!!!!! - rohant neki mire az emberke elkezdett menekülni az ajtó felé . Majd elment .
- Minden oké ? - nézett felém .... aztán rájöttem , hogy nem hozzám beszél , ugyanis letérdelt a váza elé és megpuszilta (???) .
- Ez furi volt.. - szólaltam meg , majd visszaindultam a szobába .
- Hé ! - szólt utánam Robin . - Csörgött a telód .
- De telefonom fent van az emeleten .
- Nem .Tegnap lent hagytad a nappaliban .
- Ja , köszi .
- Jóéjt .
- Nem lesz . - majd visszamentem .
Mikor feloldottam a telefonom , észrevettem hogy tényleg jött egy SMS-em . Méghozzá Justintól .

Oké oké nem találtam más képet :D Szóval sorryyyyy !!:D

" Luv u babe. "
<-- És ez a kép .
Naja . Ez még normális is lenne ha én lennék rajta . Erre én visszaírtam .
" ??? " 
" Ja bocs nem neked akartam küldeni. "
" Én is így gondoltam .... "
" Elvagy ? "
" Nélküled ?? Simán ! Sőt ... "
" Én is ezt mondanám . "
" Ja amúgy borotva . az olykor-olykor jól jön "
" Te most komolyan ezen vagy fent akadva ? Szánalom .. "
" Biztos , hogy azaz ember a szánalom aki még sose lépett félre éppen egy nagymellű nagyseggű csaj miatt ? "
" Nem tehetek róla , hogy nyápic vagy . "
" Nem tehetek róla ,  hogy 19 évesen nem akarok gyereket ... "
" Nem olyan rossz az . "
    "Neked tök mindegy ha 3 évre rá otthagynál vele . "
    " Ezek szerint nagyon nem ismersz engem . "
    " Áhh nem . "
    " Nem is . "
    " Na feküdj vissza ahhoz a bigéhez . "
Meglepő hogy ez a beszélgetés 2 perc alatt forgott le . Hm . Két percet elvesztegetett az életemből . Miatta.
- Áááááááááááá ! - hallatszott az emeletről June hangja . Mire annyit lehetett volna kívülről látni , hogy sorra felkapcsolódnak a házba a villanyok . Én is rohantam ahogy tudtam . Felesleges volt .
- Mi a franc baj van ? - szólalt meg legelőször Robin .
- Megláttam Austint alsóban . - jelezte nemtetszését Austinnak .
- Bocs hogy fürdök ... - tiltakozott Aust .
- Alsógatyában ? - kezdtem el fintorogni én is .
- Hé , ha Bieber-t és Verrecas-t elviseled engem miért nem ? - biggyesztette lefele a száját .
- Csak nézz rám ! Tökéletes vagyok ! - tiltakozott Robin .
- Aha ... persze ... - próbáltam nem elröhögni magam .
- Valóban .. - nyújtotta meg az "n" betűt June .
- Na takarodó ! - kiáltotta el magát Alex . Akiről én személy szerint azt hittem alszik . Na mindegy .

Reggel Robin azzal keltett , hogy elmegyünk bevásárolni . Elvileg ki karja dekorálni a házát . Meg az enyémet . A kis designer .
- Kész vagy ? - állt meg a szobám küszöbén .
- Aha . Mindenki jön ?
- Aha .
- Akkor jó .
Beszálltunk A fekete furgonba és elindultunk a bevásárlóközpontba .
Mikor odaértünk minden ki volt világítva . Nagyon szeretem a karácsonyt többek közt ezért is .
- Mit keresünk ? - indultunk be Robinnal ez egyik nagyobb boltba egy bevásárlókocsival .
- Valami karácsonyfa díszt .
- Azon túl ?
- Mondjuk .. valami arany színűt .
- Miért pont azt ?
- Az megy a vázákhoz . - röhögte el magát .
- Ja . - nevettem el magam én is . - Most komolyan ennyire odavagy értük ?
- Dehogy . Csak tudod ott van June ..
- Jujj Robin ez olyan aranyos !! - Kezdtem el sipákolni a bolt közepén .
- Nem vagyok szerelmes !
- Azért vagy olyan vörös mint a rák .
- Ne szólj senkinek .
- Dehogy .
- Robin ? Lana ? - szólított meg minket egy 30-as 40-es éveiben járó srác .
- Apa ? - mérte le Robin a srácot .
- Rég láttalak öreg ! - pacsizott le vele . Ez a fiúk mániája ... chh .
- Ez meg ki ? - szólaltam meg hiszen kezdett kicsit ciki lenni a helyzet .
- Én vagyok .... - kezdett bele de Robin majdnem megfulladt . Tudjátok ez a túlerőltetett köhögés .
- Robin ! - néztem rá .
- Hát ... öhm ... Lana bemutatom .......

Hi Homers !!!! Nyugi nem feledkeztem meg rólatooook ! Csupán töri tz-t írtunk és arra készültem ilyen lázasan . Az azért túlzás :D Nos itt is egy új rész :) Megmondom őszintén szerintem a Robin része elég nevetséges .... volt számomra . Ahogy elképzeltem :DD Bieber kettő kerget egy vázát cipelő embert  <3 Sok komit kérek mert akkor nem lesz rész és harag lesz . 4 komi után kövi ! 

4 megjegyzés:

  1. Nem ertem a blogod! o.O ugy.volt h Justin szereti a csajt, de megcsalta! Na de mindegy, nem attol fugg! Nagyon tetszik! :) Siess a kovivel¡ :)

    VálaszTörlés
  2. Ki lesz az hmm???? Siess köviiiveeel mer odamegyek :) !!!!!!

    VálaszTörlés
  3. 4komi-ig senki nem lesz az ;) ok

    VálaszTörlés