2013. december 8., vasárnap

2. Évad 7. Epizód " Sokk ... "

Próbálkozni lehet ... nem ? :D
Sziasztok ! Sajnálom , hogy nem volt nem volt rész , de nem volt netem :( Egyébként nem tudom mi van a bloggerrel de a részeimnek a végei eltűnnek ! Az 5.-nek , se a 6.-nak nincs meg a vége . Légyszi segítsetek ha tudtok :'(  . Mert én már a hackerre is gondoltam és nagyon félek , hogy nem-e az . 

                        ~* Justin szemszög *~

Elfordultam a fal mögé és megláttam életem szerelmét . A neve : Kristen Lewis . Igen , van valakim . Lehet , hogy ez fura , hogy egyszerre 2 barátnőm van , de nekem ez normális . Amíg egyikük se tud a másikról addig jó . Mondjuk az furcsa , hogy mikor Lanával dumáltunk a kocsiba pont Kristenre mutatott rá . Na mindegy . Szóval mikor megláttam szorosan magamhoz öleltem , majd megcsókoltam . Hiba volt ...

                       ~* Lana szemszög *~

Éppen mentem volna Justin után mikor észrevettem , hogy valami lánnyal csókolózik . Mögé álltam megböktem 2-szer a vállát majd mikor megfordult , majd könnyeimmel küszködve felpofoztam majd otthagytam . Közben mikor kiléptem a kórház ajtaján felhívtam azt az embert akire mindig számíthatok. Robint.
- Szia . - szipogtam a telefonba.
- Mi a baj ? - kérdezte köszönés nélkül .
- Gyere a kórházhoz .
- Bieber , mi ?
- Csak gyere . - szinte már könyörögtem .
- 5 perc és ott vagyok . - tette le.
Ahogy mondta . 5 perc telt el kereken és itt is volt értem .
- Na , mi van ? - ölelt át , mikor látta hogy nem egészen vagyok jól .
- Ez . - mutattam a bejárati ajtó felé amin épp Justin és az a csaj lépett ki kézen fogva .
- Merre menjünk ? - vágta le egyből a szitut . Ezért hívtam őt . Nem lesz köztünk több barátságnál , de ez a barátság számomra a legerősebb .
- Nem tudom , de minnél messzebb annál jobb. - sóhajtottam fel szomorúan.
- Ha elmegyünk hozzám az jó ? Ott van Alex , Austin és June is.
- Austin és Alex egy csajjal ? Nem lesz ebből baj ?
- Áhh , nem hiszem . Vagy ...
- Szerintem azért csak menjünk .
- Ja , jó lenne .
Majd elindultunk és kb. fél óra múlva otthon is voltunk .
- Szép házad van . - néztem körbe .
- Kösz . Drága volt ám ! - mutatott körbe én meg elnevettem magam.
- Látszik . - néztem rá elismerően .
- Gyere be .- invitált be .
- Nem megmondtam , hogy ne másszatok rám ???!!! - tárult elénk az a kép , hogy Austin és Alex a földre nyomva fekszik June pedig rajtuk áll . Szerintem a két srác ismét rámozdult valakire . Aki June volt .
- Hali ! - köszönt mosolyogva June .
- Szia ... sztok .- néztem először Junera , majd a földön fekvő srácokra .
- Mizu ? - intett Austin és Alex miközben próbáltak feltápászkodni .
- Nem meg mondtam , hogy maradjatok csöndben ??? - szorította vissza a földre June a 2 srácot .
- Mi történt a vázával ?????!!!!!! - kezdett el "sipákolni" és szívrohamot kapni Robin .
- Eltört . - jelentette ki egyszerűen June .
- Eltört ???!!!
- Igen . Nyugi van nagyi.
- Nyugi ??? Eltörted a kedvenc vázám !!!
- Több is van ? - szóltam közbe .
- Neeeeeem . - rázta meg a fejét . - Pakolj le és mutatok valamit .
- Oké . - felmentem az emeletre és bepakoltam az egyik szobába . Majd kimentem az udvarra Robin után .
- Van ám egy istállóm ! - tekergette meg a vállát .
- És van is bent valami , vagy csak a vázagyűjteményed?
- Hahaha , vicces vagy .
- Na hadd nézzem . - adtam meg magam és elindultam utána . Mikor beértünk nyerítésektől zengett az istálló . Logikus .
- Na van kedved elmenni lovagolni ?
- Aha . - mosolyogtam rá . Felnyergeltük a 2 lovat és elindultunk egy kis túrára . Nem mondom , jót tett . Sőt . Kicsit kiszellőzött a fejem . Nagyon hiányzott egy olyan délután amikor nem kell gondolkodnom , és nem kell azón rágódnom mikor visznek el az "ufók" . Mikor visszaértünk már besötétedett . Mindenki aludt már . June , Alex és Austin is . Én is bementem a "szobámba" lezuhanyoztam és lefeküdtem .
Kb. olyan 2-3 óra lehetett mikor .........

Homeeeeeers ! Nos ez a hét sem úgy alakult ahogy terveztem . Szombaton is suli volt úgyhogy nem tudtam több részt írni . De legközelebb próbálom az ígéretemet tartani . Itt van 21:44 és most végeztem . Bummmmmm !

1 megjegyzés: