2013. november 24., vasárnap

2.Évad 5.Epizód : " Igen , persze nem haragszom "

Azt hiszem most már túlzásba viszem :3 Na mindegy NEEEEEW rész :D

- Justin kérlek hagyd abba ! - sipákoltam már ezerszer , mikor nyílt az ajtó . Nem zártuk be a bejáratit .
- Te meg mit művelsz ? - toppant be Robin teljes alakjával és ledöbbent arcával.
- Te meg mit keresel itt ? - szólalt meg és szált le rólam Justin .
- Fél utcányira hallani ahogy visítasz . - nézett felém Robin. Szerintem azt várta , hogy mondjak valamit . De nem tudtam . Leblokkoltam . Nem szoktam sírni , de most rám jött . Megijedtem . Még soha az életben nem láttam ilyennek Justint . Olyan erőszakos , akaratos volt . Nem tudom mi lett volna ha Robin nem jön. Másnap már leendő anyaként sétálok az utcán ? Miközben ezen elmélkedtem a könnyeim csak hulltak és hulltak .
- Menj át a másik szobába és feküdj le - utasított kevésbé harciasan Robin , mire én csak bólintottam és már ott sem voltam . Lefeküdtem szipogtam párat és elaludtam.

                                                                      ~* Justin szemszög *~

- Azt hittem ezt már megbeszéltük ! - fordult felém Robin .
- Nem te mondod meg mit csináljak ! - háborodtam fel.
- De még te sem tehetsz meg mindent !
- Az én csajom nem a tied .
- Ha így folytatod nem sokáig ! - igaza volt . Csak látni kellett volna Lana rémült arcát. 

4 megjegyzés:

  1. Hogy húzod már mindig az agyunkat? :D nem szèp nem szèp. Siess a kövivel!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drágáim pénteken káming szún :D aztán szombat és vasárnap ;)

      Törlés
  2. NAGYON JÓ! *___* Siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés