2013. november 23., szombat

2.Évad 4.Epizód : "Komolyan gondoltad ???"

Halihó mindenki ! Mivel elég kevés részt hoztam mostanában úgy gondoltam itt az ideje , hogy kárpótoljalak titeket . Ez azt jelenti , hogy itt van még egy rééész !! Yippe ! Elöljáróban szeretném elmondani , hogy először írok ilyent , úgyhogy nembiztos , hogy jó lesz de azért olvassátok és írjatok kommentet ha tetszett .



- Most már komolyan kérdezem , mi van veled ? - fordította Robin maga felé Justint , jelezve nekem , hogy most ez nem tartozik rám . Ja kösz. 
- Szerintem én addig megkeresem Ryant . -mondtam , majd elindultam meg sem várva a választ .

          ~* Justin szemszög *~
- Nem tudom haver. Félek , hogy elveszítem . - mondtam Robinnak.
- Aztán hogy az istenbe ? - nézett felém gondterhelten.
- Nem tudom . De nem fura , hogy nem voltunk még ketten ? 
- Justin , Justin , Justin ... ne kövesd el azt a hibát , amit 3 évvel ezelőtt. - nézett rám komolyan . 
- Egyszer történt meg . 
- Ha rajtad múlik többször is. - szólt vissza.
- Robin ha elszólod magad Lanának , én komolyan megöllek.
- Justin fogd egy kicsit vissza magad ! - hátrált Robin.
- Figyelj , ha komolyan elárulod Lanának , hogy régen egy...
- Perverz állat voltál ? - szólt közbe.
- Nagyjából ... 
- Justin , csajokat erőszakoltál meg . 
- De az nem azt jelenti , hogy neki tudnia kell róla , különben is régen volt már .
- Igen , az biztos. Na menjünk mert jön Lana . 
- De ha szólsz neki ..
- Tudom , tudom. De persze ha akarod csak nyugodtan , én nem mondom , hogy csak mégis ...
- Nyugi tudom mit csinálok .- nyugtattam meg Robint (!).
- Jujj olyan aranyos Daviiiid . - futott felénk Lana , kicsit gyorsabban mint kellett volna.
- Elfogsz esni . - figyelmeztettem. Késő volt akkorát csúszott a földön mint a nagyélet.
- Szerintem már mindegy . - állapította meg Robin miután megállapodott a szeme a földön fekvő Avalannán.
- Igen , igen , de azért segíthetnétek ! - szólt közbe Lana.
- Gyere - segítettem fel.
- Köszi . Nem jöttök megnézni Davidet ?
- De . - válaszoltam mosolyogva.

Tényleg aranyos Jade és Ryan kisfia . Miután kijöttünk a kórházból Robin elment az új lakásához Austinnal és Alexxel . Minket pedig kirakott Lana házánál . 

                                                                       ~* Lana szemszög *~
Beléptünk a házba és minden tiszta volt . Fura . Régen voltam már itthon . Érdekes is.
Lepakoltunk , majd felmentem a szobámba és befeküdtem az ágyamba és TV-t néztem. Ez tartott kb.30
percig utána Justin lehívott a konyhába , hát Justint sem láttam még főzni . Hm , érdekes . Na mindegy . Miután megvacsiztunk elmentünk sétálni . Miután hazaértünk , minden olyan hirtelen történt . Szóval mikor beléptem az ajtón Justin letámadt a falnak döntött és erősen megcsókolt . Majd a lábamat a dereka köré fonta és felvitt az emeletre .
- Justin ! - szólaltam meg mikor letett az ágyra és fölém mászott. - Légyszi ne ! - kérleltem , de semmi . Ismét megcsókolt . - Justin , komolyan ne. Még ne.

............. Coming Soon

9 megjegyzés:

  1. Siess a kövivel!! *___* nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  2. Kíííínzol? Miért itt hagytad abba? :O Am imádom a blogod <3 Siess :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem terveztem :D De így izgiiiii <3 Köszönöm :)

      Törlés
  3. Siess a kövivel...meg fogok őrülni...♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért azt nem kell drágám <3 :3 Próbálok :)

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  5. Persze h itt hagyod abba, hol máshol na ülj a gép elé és pötyögj XOXO Kata

    VálaszTörlés