2013. november 22., péntek

2.Évad 3.Epizód : "Ragaszkodás !"

 Úristen el sem tudom mondani mennyire sajnálom , hogy ilyen könnyen fel adtam volna. Ezt az egészet . De úgy éreztem ez így nem jó! Hiányzik valami az életemből . A New Home. Justin , Lana , Jade , Robin na és Austin , Ryan és Alex. Mind mind olyan személyiségek az életemben akik olyanok mintha ismerném őket. Nem tudom ti hogy vagytok vele , de én örülök hogy mégsem hagytam abba . És ezt főként 2 embernek köszönhetem . A barátnőmnek Katának és egy szintén kedves lánynak akit nem ismerek személyesen de én barátnőmnek tekintek , ő pedig Zsani <3. De ti sem voltatok utolsó döntésszempontom. 
Egyébként a blog mottó azért lett "All Around The World" mert úgy gondoltam a szereplők úgy is nagyon sokszor utaznak úgyhogy gondoltam miért ne ? Na de mindegy is íme a 3.rész :)

Elkezdtek felénk lőni!!!
- Ez probléma??! - kapkodta a fejét Alex a golyók elől.
- Igen! - kiáltottunk rá mindhárman miközben Justin rálépett a gázra és szélsebesen száguldottunk.... hova is?! Ohh... haza.
- Ú , akkor siessünk! - tapsolt kettőt.
- Azon vagyunk. - mormogta Justin.
Ekkor jött el az a pillanat mikor már tényleg mindenki frászt kapott. Ugyanis a kocsi addig "üldözött" minket , míg mellénk ért. Na ettől a perctől fogva ezek a mondatok hallatszottak el :
" - Lana hajtsd le a fejed!" "-Alex ne visíts!" "- Justin tizenkét óránál!!" "- Austin fejet le!"
Naja. Csak velünk. Csak most. De vérprofik vagyunk . 
Kipihenve az út "fáradalmait" , újult erővel indultunk tovább . Éppen egy falun mentünk át mikor egy érdekes feliratú kocsit vettem észre.
" Robinson tours" . Rémlik valami :) Úgyhogy felhívtam egoista haveromat Robin-t .
- Szia ! - szólt a telefonba.
- Robin állj le a kocsival az út szélére! - utasítottam .
- Mi?
- Állj le a kocsiddal! - szóltam erélyesebben.
- Jé valaki mutogat a mögöttem lévő kocsiban. - hatásszünet - Ó! - mondtam már hogy Nem egy észlény? :)
Leállt a mindkét kocsi.
-  Na mivan észlény? - pacsizott le vele Justin .
- Na na! - röhögött fel Robin.
- Jó , hogy észrevetted , hogy majdnem kiestem a kocsiból úgy magyaráztam ! - öleltem régen látott Robinunkat.
- Jóvan' na !- hördült fel. Majd körbenézett , és megállt a szeme Alexon és Austinon. - Ezek meg kik Bieber ? Macfox ?
- Öhm .... - kezdtem bele.
- Ő itt Újonc 1 és újonc 2. -mondta komoran Justin.
- Rájuk mozdultál és Biebernek nem tetszik , mi ? - szorongatott meg Robin . Ja , igen  majdnem megfulladtam.
- Nem ! - hördült fel Justin.
- Naná ! - rikkantotta "újonc 1 és újonc 2".
- Csak szeretnétek. - csapta tarkón mindkettőt Justin.
- Robin merre mész ? - kérdeztem.
- Jade-hez és Ryan-hez.
- Miért ?
- Mert , Jade elvileg ma fog megszülni.
- Komolyan ? - csillant fel a szemem.
- Komolyan.
- Mehetek veled ? - kérdeztem.
- Jöhet velem ? - kérdezte Robin Justint.
- Egyedül ? Szó sem lehet róla.- mondta Justin.
- Mi van veled haver ? - kérdezte Robin ismét Justint.
- Semmi-semmi. De nem megy nélkülem sehova. - jelentette ki magabiztosan.
- Justiiiiiiin. - kezdtem el hisztizni.
- Nem mész egyedül sehova. - ölelt meg.
- De miért ?
- Mert , tudod hogy féltelek.
- Most ezentúl soha nem engedsz el sehova ? - vontam fel szemöldököm.
- Attól függ.
- Mitől ?
- Majd megbeszéljük. - zárta le a témát.
- Akkor most jöhet van nem ? - kérdezte végül Robin.
- Ja , úgy hogy én is megyek . - válaszolt Justin. Majd én pedig sóhajtottam egyet.
- Akkor gyertek már.- kapkodott Robin.
- Mi is megyünk ? - fordult Alex Austin felé.
- Nem te itt maradsz . - fogta a fejét Aust . Nem is csodálom. Ez az Alex nemnormális .
Minden beszálltunk Robin kocsijába és elindultunk . Kivételesen én ültem elöl Robin mellett . De Justin mögöttem ült. Hogy most mi a baja ? Azt nem tudom.
Kb.1 óra után értünk oda a kórházba . Justin megfogta a kezemet mikor kiszálltunk és el nem elengedte . Viszkethetett nekem a kezem akárhányszor , nem akarta elengedni a kezem.
- Justin engedd már el a kezem . - szóltam rá mert már idegesített .
- Lana. - sóhajtott - Az is baj , ha nem fogom a kezed , az is baj ha fogom a kezed . - Jogos jogos de hát akkor is.
- Igen , de hogy egy pillanatra sem engedsz el , az már kicsit túlzás , nem ?
- Nem . Számomra nem.
- Számodra.
- Most neked mi a bajod ? - emelte fel a hangját közben meg megszorította a kezem , mire felszisszentem .
- Neked mi a bajod ? - kérdeztem vissza.
- Nekem semmi. - komorodott el.
- Látom...
- Befejeznétek ?? - hajon felénk Robin.
- Bocs. - szólt oda neki Justin.

2 megjegyzés:

  1. Ez annyira jó lett! Örülök hogy nem hagytad abba! Hamar kövit! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj isztenem <3 Mostmár én is örülök neki :) Amúgy okés :)

      Törlés