2013. augusztus 15., csütörtök

2. Évad 2. Rész - " Ebbe már én is beletartozom "

Akit legelőször megpillantottam az egy számomra ismeretlen srác volt. De , aki utána jött...... őt bárhol felismerném. Az a barna szem....  Igen , elmondhatom hogy ő életem szerelme . Justin Bieber , aki ugyan sokszor húzott bele a bajba , képtelenség rá haragudni.
- Justiiiiiiin - kiáltottam fel örömömben. Az előbb említett személy odarohant hozzám és egy mozdulattal elvágta a madzagot amivel a székhez voltam kötözve. Majd szorosan magához húzott és megcsókolt. A szerelmes idilt egy rikácsoló hang törte meg.
- Én is ittvagyoooooooooook!!!! - ordibálta Austin . Szóltam az "ismeretlen srácnak" hogy szabadítsa ki "rikácsolókát". Megtette. Justin megfogta a kezem és a kocsifele kezdett húzni.
- Egyébként Constancio vagyok - állt mellém az "ismeretlen srác"-  Ale.....- folytatta de Justin közbeszakította.
- Igen , tudjuk James Bond , Alex vagy . - bólogatott Justin Majd beültünk a kocsiba . Elöl ült Austin és Justin /ő vezetett/ hátul pedig én és Alex.
- Egyébként Avalanna vagyok - nyújtottam a kezem Alex felé - Avalanna McFox.- majd kezetráztunk.
- Tudom . Tudod , van egy nyomkövető a telódba . Mióta megvetted azóta figyellek..
- Mivan?? - kapta hátra a tekintetét Justin aki eddig vmi fegyverről dumált Austinnal.
- Nem mondtam? - kérdezte Alex Majd kínosan elröhögte magát.
- Nem. - húzta össze a szemöldökét Justin .
- Nemérdekes - zárta le a témát Alex.
Így telt az út . Vagyis úgy hogy Alex aludt , én azt hallgattam hogy horkol . Justin és Austin ismét fegyverekről dumáltak. De egyszer csak Justin felkiálott.
- Nemár!!! - kiáltott. Mire Alex kapkodni kezdett , ezek szerint felkelt.
- Ledőlt egy ház vagy nincs rajtam gatya?!?!?!? - aggodalmaskodott.
- Semmi ilyesmiről nincs szó - szólt Austin.
- Akkor miaz? - szóltam bele én is.
- Lassal lemerül az aksi és fogy a benzin. - közölte Justin.
- De a semmi közepén vagyunk !! - aggodalmaskodtam már én is.
- Ezaz! - mondta Aust.
- Ismerek egy lányt , aki tud kocsit szerezni . -mondta Alex.
- Remek , mond a számot ! - sürgettem mire elkérte Justintól a telóját és elmondta a számot .
- Itt , June Parks ! - szólt bele a telefonba a lány .
-Öhm , szia! Itt Avalanna McFox . - szóltam bele én is .
- Ohh , miért nem ezzel kezdted ? Alex mesélt rólad .
- Alex mesélt ?!?!?!! - mondtuk egyszerre Justinnal és Alex felé fordultunk .
- Upsz? - húzta be a nyakát.
- Nah , mi kell ? - mondta June.
- Működő kocsi - mondtam ő pedig elröhögte magát.
- Az van.
- Sejtettük - ordította Austin.
- Csittvan . - szólt June - Na , figyeljetek - szólt legalább hatodszor June.
- Figyelünk - közöltem.
- Van , hozzátok közel egy autókölcsönző.
- Megvan , látom.
- Remek. Tehát. A Cabrio kulcsa a baloldali fiókban van , a kisházban . A papírok alatt. - sorolta.
- És hogy néz ki a kulcs ? - kérdeztem.
- Viszonylag kicsi és rózsaszín.
- Szóval azt mondod hogy tudod hol a kulcs és milyen ? - értetlenkedett Justin.
- Azt. - válaszolt June.
- És azt is , hogy egy Cabrio kulcsa rózsaszín? - interjúvolta tovább Justin.
- Te az útra figyelj - ordított a telefonba June .
- A fülemnél volt a telóóóóó - jajgattam .
- Többet is túléltél már ...
- Igaz . - adtam igazat Junenak.
- Na , akkor sok sikert - majd letette.

Öt perc alatt odaértünk az autókölcsönzőhöz . Igaz a kocsinkat 2x megkellett tolnunk Alexxel de nembaj .
Odaértünk . Ekkor jött a vicces és érdekes rész. Én , Justin és Alex bekommandóztunk a kocsik mögött a házba . Austin pedig mutogatott és dirigált nekünk .  Kinyitottuk a baloldali fiókot , ami ráesett Alex lábára .
- Ijjjjjjjjjjjjjj - kiáltott fel , erre gyorsan Justin befogta a száját én pedig lepisszegtem .
- Akkor egy ügyetlen barom vagy - suttogta Justin.
- Bocsi , bocsi .
- Megvan ! Tünés innen . - mondtam mire a fiúk egy elismerő pillantást vetettek felém . A hátsó kijáratnál meg is találtuk a kocsit Austin gyorsan arra settenkedett és beszállt . Ugyan így tettünk mi is .
- Nyomás , nyomás nyomááááááááááááás !!! - ordított Austin mikor meglátta , hogy a tulajdonosok közelednek !!! Justin beletaposott a gázba és elmentünk .

Az út nyugodalmas volt , mind addig amíg el nem indultunk . Ugyanis elkezdtek felénk .................

Sziasztok ! Kövi rész 3-4 komi után :)) Remélem felkeltette az érdeklődéseteket :) 

5 megjegyzés:

  1. áhh de jó lett!*-*
    siess a kövivel!:)

    VálaszTörlés
  2. Imádom. De tuti zsaruk.:D de mit jelent az pontosabban hogy 1.évad 2.évad ???

    VálaszTörlés
  3. Van itt számodra valami: http://killmeyoursmile.blogspot.hu/2013/08/1dij_19.html?m=1

    VálaszTörlés
  4. http://somedarkofjb.blogspot.hu/2013/08/elso-diam.html?m=1 díj!*-*

    VálaszTörlés