2013. július 7., vasárnap

1.évad 29.rész "Velem mindig történik valami...."

Kedves "Homerek" (szeretlek titeket így hívni :) ) Ez a rész most egy évadzáró rész :) Ami azt jelenti , hogy lehet hogy most egy hétig nem lesz blog afféle "nyári szünet" végett . Tehát találkozunk egy hét múlva :) Aki nyaralni megy annak jó nyaralást (én is ott vagyok :) )
a többieknek meg jó időtöltést . De nem is húzom tovább az időt jó olvasást :* Puszi : Csen. :)

Austin : Nem feltétlenül .... - nézett rám Austin zöldes-kék szemeivel.
Lana : Kétlem hogy innen valaha is kijutunk ...
Austin : Ugyan Ava (kicsit érdekesen becéz de mindegy) egy próbát megér . - nézett rám biztatóan.
Lana : Mi a terv ?!
Austin : Kimászunk az ablakon .
Lana : Ennél pocsékabb ötletet még sosem hallottam .

                                                                  ~*fél óra múlva*~
Austin : Ugye mondtam hogy sikerülni fog! - mondta miközben kikászálódott az ablakból..
Lana : Repülő!
Austin : Öhm....Megértem ha nem viseled el ha igaza van az embernek de ....
Lana : Nem ! Nézd! - mutattam a repülő felé.
Austin : Arra gondolsz amire én ?
Lana : Én per pillanat arra gondolok hogy miért jön felénk az a kigyúrt pasi de..
Austin : Gyere!! - mondta majd megfogta egyik kezemet és maga után húzott.
Austin : Ülj be! - mutatott a propelleres jármű felé.
Lana : Biztonságos ez ?
Austin : Ha nem akarsz itt maradni akkor most azonnal beszállsz !
Lana : Megyek megyek ! - majd gyorsan beszálltam és becsatoltam magam.
Austin : Akkor indulunk ! - mondta beszállt mellém és vezetni kezdett , mi pedig csak emelkedtünk emelkedtünk és csak emelkedtünk .

                                                                 ~*2 óra múlva*~
Még mindig repülünk. Igaz én végigaludtam 2 teljes órát de még mindig repülünk . Austin keltett fel és mikor kinyitottam a szemem 1 aggodalmas szempárral találtam szembe magam.
Lana : Austin ! Mi a baj??
Austin : Az egyik propeller nem működik...
Lana : Mi???? - mondtam elég kiakadós hangon.
Austin : Jah.
Lana : De...de...de... a tenger felett vagyunk !
Austin : Ez a baj . - majd mihelyst ezt kimondta rázkódott egyet a gép és elkezdett zuhanni . Egyből pánikba estem .
Lana : AUSTIN CSINÁLJ VALAMIT!!!!!!!!!!!!! - üvöltöttem torkom szakadtából és már a sírás kerülgetett.......................

                                                               ~*Justin szemszög*~

Nem hiszem el....Megint elvesztettem Lanát. Ráadásul egy olyan emberrel van akit nem is ismer ........................

5 megjegyzés:

  1. OMG*-* Imádom Austint♥ Várom a kövit.

    VálaszTörlés
  2. Én is várom már a kövit Szegény Justin:(

    VálaszTörlés
  3. Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  4. Na most nagyon fyorsan írj !!!!!! K.

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nézz be hozzám mert van nálam egy díj neked!:))
    http://justinlovejeni.blogspot.co.uk/

    VálaszTörlés