2013. június 21., péntek

28.rész "Huh....már megint.....:S"

                                  ~*3 hónap múlva*~
Jade : - Justin magasabbra azokat a lufikat ! Maguktól nem repülnek fel oda! - úristen. 3 hónap így eltelt. WoW. Épp Ryan és Jade esküvőjére készülünk . Egyébként tök izgalmas , mert Jade-el 3x kellett visszamennünk az esküvői ruhaszalonba , mivel terhes nem lehet neki nagyon olyan ruhát találni ami "tartós" . De végül egyet sikerült találnunk .
Justin : - Jól van Jade ! Te csak ne stresszelj !
Jade : - Jó . De ha 2 óra múlva nem végzünk az a te hibád lesz !
Lana : - Hé emberek azért nekem is segíthetnétek !! - mondtam miközben baktattam a helyszínre a kezemben egy csomó kartondoboz , benne tálak , evőeszközök , poharak .
Justin : - Rohanok kicsim ! - és már rohant is engem "megmenteni" . Közbe a kezében lévő lufi elrepült amitől Jade megint ideges lett , de mi (Justin , Ryan , és én) csak nevettünk .
Jade : - Justin !! Már arra se lehet megkérni , hogy tarts a kezedben egy sz*ros lufit ?
Justin : - Nem tudtam , hogy szaros .... de ezek után ne is várd el hogy megfogjam . - Jade errre csak egy "jaaaaaaaaaaaaaaaaj"-t mondott és berohant a házba .
Ryan : - Azt hiszem...
Lana : - Menj utána !
Ryan : - Azt akarom .
Lana : -  Öhm ... még mindig ittvagy ...
Ryan : - Megyek ! - majd beviharzott a házba .
Justin : - Hé. Lana. Szerinted nem kéne hazamennünk ?
Lana : - Nem vagyunk kész a pakolással ...
Justin : - Az lehet . De mi még át se öltöztünk , stb.
Lana : - Akkor menjünk . De. nem lesz baj ha csak így itthagyjuk őket ?
Justin : - Szóltam Ryannak .
Lana : - Akkor jó . - ekkor Justin letette a kezében lévő dobozokat , és elindultunk a kocsihoz .
Hamar hazaértünk . Gyorsan átöltöztünk , én megcsináltam valami nem túl erős sminket és indultunk is . Ez kb. 1 és fél óráig tartott , úgyhogy éppen időben voltunk elindulni.
Mikor visszaértünk már sokan voltak . Köztünk találkoztam Jade és Ryan szüleivel . És elmondták , hogy mennyire örülnek , hogy Rade (Ryan+Jade) egymásra találtak . Énis. Nem is ez a lényeg . Éppen már ültünk volna le az asztalhoz , mikor egy lövést lehetett hallani . Hirtelen körbenéztem , mert megijedtem , hogy Justin nincs mellettem . De szerencsére épp Jade-el beszélt . Ryan mellettem . Akkor ez mi volt ? Nem sok kellett . Kiderült . Justin mihelyst meghallotta a lövést hátrarohant a kertbe . Nagyon nem szeretem ha intézkedik . Ezért én is utánarohantam. Mikor hátraértem egy nagyon kigyúrt pasassal találkozott össze a tekintetem , aki szemben állt Justinnal és egy pisztolyt szegezett felé . Justin szintén így tett . A földön pedig egy kb. 17 éves fiú vergődött . Ösztönösen oda akartam rohanni és segíteni neki , de ekkor egy erős kar hátrarántott , és elég erősen lefogott úgy , hogy szinte mozdulni se tudtam . Erre Justin idekapta a fejét és mikor meglátott elég dühös , de egyben aggódó arckifejezéssel nézett rám .
Justin : -  Lana mit keresel itt ?!
Lana : - Nem akartalak egyedül hagyni !
Justin : - Tudok vigyázni magamra .
Lana : - Nembaj .
Justin : - Engedjék el a lányt ! Ez nem az ő dolga ! - fordult ismét a pisztolyt szegező pasas felé , aki egy nagy mosollyal a szája szélén jelzett valamit az engem szorító pasasnak . Aki engem és a földön fekvő srácot felkapott és egy furgonba dobott minket .
Lana : - JUSTIIIIIIIIN ! - ordítottam torkom szakadtából , meg is hallotta kiáltásom , valamint azt , hogy püföltem a furgon ablakát . De mikor pont rohant volna , hogy segítsen nekem a kocsi elhajtott velünk . Justin egy ideig próbált utánunk futni , de nem járt sikerrel , mert mikor az erdő mellett hajtottunk már egy bokorból kinyúlt egy kéz és berántotta Justint .
Kb. 2 óra múlva egy alaksorban ébredtem . Velem szemben ült az a srác akit még anno meglőttek . Engem bámult . Akaratlanul is elmosolyodtam .
Lana : - Öhm... Szia !
Fiú : - Szia ! Austin vagyok . Austin Mahone . - nyújtotta felém kezét .
Lana : - Avalanna , Avalanna McFox .
Austin : - Szép név .
Lana : - Köszi . Öhm... nem fáj a fejed ? Elég csúnyán néz ki ...
Austin : - Kicsit . De , bírom .
Lana : - Mióta  vagy fent ?
Austin : - Kb. 2 órája .
Lana : - Ja, oké .
Austin : - Nem gondolod , hogy ki kell innen mennünk ?
Lana : - De.
Pasi : - Senki sehova , világos ?! - förmedt ránk az ajtón kívülről .
Lana : - Azt hiszem itt ragadtunk ....

Homerek :) 2-3 komi után hozok új rész vagy 1komi 1 feliratkozó után :) Imádlak titeket <3


4 megjegyzés: