2013. május 29., szerda

27. rész " Sok mindenről lemaradtam .... "

Sziasztok ! Itt is a következő rész :) Jó olvasást ! Ja és következő rész 4-5 komment után . 

J : Nem akarsz visszamenni Londonba ? Velem ? - ezen kicsit
elgondolkodtam . London .... közel 1 éve nem voltam otthon . Anya ... nagyon hiányzik . Elég rég óta nem találkoztunk .
Justin . Egyszerűen imádom . Taylor ... vele találkoztam legelőször mikor Londonba költöztünk . Mindegy is . Örültem hogy Justin semmit nem változott mert a börtönben volt . Szerencsére . Vagy (!) eddig még nem látszott meg rajta .
A : De ... szeretnék visszamenni . Nagyon is.
J : Akkor induljunk :) - mondta majd megfogta a kezem és maga után húzott egyenesen ki a házból . Kint egy nagy fekete furgon várt minket . Az amelyikben minden kezdődött .
Aminek " segítségével " megismertem Justint . Először nagyon utáltam ... aztán beleszerettem . De nagyon .
A gondolkozásból a fekete kocsi hosszas (és eredménytelen) dudálása rázott ki . Beültünk a kocsiba . Vagyis én Justin ölébe mert a kocsiban ott volt : Ryan , Robin(!!!!) és Jade .
Ry : Szia Lana ! Régen láttalak .
A : Hát igen eléggé . Egyébként Robin mit keresel megint itt ?
R : Taylor nem volt valami kedves ember .. - És a "volt" szót próbálta nagyon halkan mondani .
A : Volt ? Hogy érted hogy volt ? - majd Justin szúrós tekintetet vetett Robinra .
R : Öhm ... az mindegy .
A : Oké .
J : Szerintem Ryan induljunk mert sose érünk haza ...
Ry : Jah oké .

Elég sok időbe telt mire hazaértünk . Valamelyest azért is mert egyszer vagy Robinnak kellett wc-znie vagy Ryannek . :D Mikor hazaértünk teljesen új ház állt az én régi házam helyett . Persze csak azért mert Justinnal összeköltöztünk . :)) Jah igen tehát hazaértünk. Kiszálltunk a fekete kocsiból , majd bementünk a házba . Nem mondom hogy rend volt ... olyan tűrhető .
J : Nem megyünk el .... valahova?
A : Hát ... anyáékhoz kéne me...- majd félbeszakított
J : Nem ! Anyukád azt mondta nekem hogy most a héten nem tudunk menni .
A : Biztos ?
J : Igen .
A : Hát ... oké ...
J : Szóval .. más ötlet?
A : Hát ... ohh tényleg nem tudod mivan Jade-el ?
J : Az az igazság hogy ....
A : Mond már !
J : Jade ... és Ryan ...
A : Összeházasodnak?Gyerekük lesz? Vagymi ?!
J : Mind a kettőt eltaláltad ...
A : Most komolyan ?!
J : Aha
A : Remek ...
J : Hidd el mi is fogunk itt tartani ..
A : Majd !
J : Igen ... majd ...

Sziasztok ! Ez most eléggé rövid rész lett de mindenképp szerettem volna hozni részt nektek ! Valamint a részek végén esznek kérdések + aki szeretne ötleteket adni az 3 helyre írhat nekem 

  1. Az eredeti Facebook oldalamra privát üzenetben . Itt írhatsz !
  2. A NH hivatalos Facebook oldalára Itt írhatsz !
  3. Valamint e-mail-ben ! Itt írhatsz !
És ha írtok nekem akár a részek is sokkal hosszabbak lesznek + aki szeretné a részek végén a blogotokat meg is osztom ! :) ÍRJATOK :)

3 megjegyzés:

  1. Szia! Kérlek ne hagyd abba az írást, szerintem nagyon jól írsz! (bár még csak ezt a részt olvastam el.) Nekem az a véleményem, hogy ameddig szereted ezt csinálni és örömödet leled az írásban addig folytasd!:)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés