2013. február 23., szombat

25. rész " Hero "

                  ~* Lana szemszög *~
Basszus kb. már 5 perce itt lent vagyok a semmibe , várom hogy vagy lefagyjak .... vagy a lábamból nyilaló fájdalom fog megölni vagy összenyom ez a szar ..... De komolyan mindjárt lefagyok !! Kib*szott hideg van ( bocsi a kifejezésért ) . Taylorék próbálnak valamit csinálni de semmi .....


                         ~* Taylor szemszög *~
Már kb. 10 perce semmit nem tudunk  tenni . Mindig valami probléma adódik ...... és most nem is lenne baj hogy itt szarakodunk ha Lana nem lenne lent már vagy 10 perce ... azaz kihűlhet  ...... de még az eszméletvesztés is fent áll ....  még erre rájöhet pluszba hogy elfelejt mindent . ........ Bár ha belegondolok ez nekem nem is lenne annyira rossz !! Sőt éppen kapóra jönne . Pontosabban én jönnék neki kapóra !! Lehet hogy ezt a helyzetet ki fogom tudni használni ! Sőt biztos ! De előbb ki kell szednünk valahogyan onnan !!
T : Na jutottatok valamire ??
R : Hát ne várd hogy majd mi ketten megoldjuk !!
T : Ha valami nem tetszik akkor el lehet menni !!!
R : Tényleg ezt akarod ???
T : Hát persze !! Ha neked ennyire fontos Lana !!
R : Nekem nem Lanával van bajom !!!
T : Akkor velem ?!
R : Nagyjából ...... ja ... mondhatjuk úgy is !!
T : Akkor csá  !
R : Csá  !!
Mekkora egy pancser ..... majd Chrissel megoldjuk . Valahogy .. ..


T : Na van valami ötlet ??
C : Már kész is !
T : Klassz !! Akkor gyorsan !! Nincs sok időnk !!
C : Oké ! Akkor ezt le kéne neki dobni és meg kell neki mondani hogy akassza maga köré és akkor kihúzzuk !!
T : Oké ! Lana !!! Hahóó figyelj !!!
A : I-i-igen ?? - mondta eléggé komásan
T : Figyelj itt van ez a kötél próbáld magad köré rögzíteni jó ??
A : J-j-jó m-m-meg próbálom .
T : Oké !
Majd eléggé nyögve nyelve de sikerült magára kötnie az az izét .... karabinert vagy nem tudom én mit . Elkezdtük lassan kihúzni szegényt mert figyelnünk kellett a lábára valamint a hószánra is ... nehogy ráessen .
T : Segíts rá a lábaddal !!
A : Ha-ha tudnád m-m-mennyire fáj a lábam ezt most nem mondtad volna !!
T : Na komolyan !!
A : De nem meeeeegy !!!!!!
T: Jó akkor várj !!


Nem tudtam mit csináljunk ... teljes erőből elkezdtük húzni mikor megcsúszott a kezünkben a kötél . Hogy lehetünk ennyire szerencsétlenek , gyorsan felkaptuk a kötelet és teljes erőből húztuk is . Végre sikerült !!!
Azonban egy dolog nem volt éppen jó . Lana nem volt magánál ...azaz nem volt eszméleténél . Király !! :/
T: Vigyük be valahova !!
C : Oké !
Gyors bevittük valami meleg helységbe és vártuk a csodát ...... de semmi . ...................
                                                                       * kis idő elteltével *
Nem bírok már várni !!! Mikor kel már fel !!!
T : Figyelj haver ! Én ezt nem bírom !! Azt hiszem egy kicsit elmegyek valahova !
C : Jó-jó menj csak !
T : Ok . Csá !

                                                             ~* Christian szemszöge *~

Na de jó Taylor itt hagyott egyedül Lanával . Ha felkel mit mondjak neki ?!Mondjam el az igazat vagy hazudjak csak hogy NEKI jó legyen ... Igen ezzel csak neki lesz jó . Nekem nem . Őbelé beleesik én meg maradok egy senki ..... bár már megszoktam :$  Szerintem az lenne a legjobb ha az én javamra beszélnék be neki valamit . Ha csak Taylor addig vissza nem jön :/ De remélem nem így lesz ....... max. valamivel elterelem a figyelmét ... hisz annyi ember van itt . Valahogy menni fog . Sikerülnie kell !! :D
Majd valahogy ! Csak a kérdés hogy be veszi-e ..... És még ott van Justin is .......................................

4 megjegyzés: