2013. február 17., vasárnap

24. rész " Ez fáj !!! "

T : Szia !
A : Öhmm .. igen ... hogy vagy ??
T : Ne erőlködj ...
A : Oooké :)
T : Nem megyünk el valahova ??
A : Mínusz 10 fokba ??
T : Van rajtad kabát ... nem ?!
A : Na jó de ....
T : Jajj gyere már !!
A : Végül is ...oké . De mit csinálunk ??
T : Hát gondoltam elmehetnénk hószánnal egy két kört .
A : De ez nem veszélyes ??
T : Nem !!!
A : Oké !
T : Na akkor jössz ??
A :: Jah igen persze !
Kimentünk az épületből . Nincs is annyira hideg ...... annyira . Kicsit félek ettől az egésztől mert nem hiszem hogy olyan szuper biztonságos lenne ez .... Meg ha lenne valami velem abba Justin belehalna ..... az biztos . De lehet hogy még Taylort is vinné magával a sírba . Gondolom értitek . Simán kinyírná ..... bűntudat nélkül .
Haza akarok menni !! Elegem van ebből az egészből !! De komolyan nincs egy nyugodt percem ... amiben biztonságban érezném magam !!
T : Na készen állsz ??
A : Öhm nem biztos ....
T : Ne már !! Nyugi !  Nem megyünk külön ??
A : Biztos vagy ebben ??
T : 100 % !
A : Jóóó oké .................
Külön felültünk a hószánokra . Kicsit paráztam . Elindultunk . Elég gyorsan mentünk . Meg még hangos is volt .... semmit nem hallottam .
T : Na ?? Milyen ??
A : Miiii ???!!!
T : Mondom Milyen ??
A : Jobb mint gondoltam !!!
T : Sejtettem ^_^ .
A : Meddig megyünk ??
T : Ameddig akarsz !!
A : Oké !
Jó sokáig elvoltunk .... DE .... nem mi lettünk volna vagyis nem is én lettem volna ha nem történik valami ..... Valami ami mindent megváltoztat ..... Valami amitől minden vélemény megváltozik ..... Valami ami valamit/valakit örökké elfeledtet .............. Valami ami egy kapcsolatot ... egy köteléket felbont egyet pedig összehúz ......... elég szorosra .
Mentünk mentünk míg egyszer csak beszakadt alattam a jég ...... Becsúsztam a " föld alá " a hószán meg épp hogy majdnem rám esett pont a hasadásban akadt meg . Egyből éreztem hogy eltörött a lábam .... az az érzés .... az a fájdalom ... ne tudjátok meg !! Üvöltöttem ahogy csak bírtam . Taylor egyből segítséget hívott .
Basszus remélem Justin jön ..... áhh miket beszélek biztos hogy nem .
T : Lana !! Tarts ki !!!
A : O-o-oké !!! - basszus milyen hideg van itt . A lábam .. hát arról ne is beszéljünk legszivesebben akkorát üvöltenék a fajdalomtól ... de nem .
                                                       ~* Taylor szemszög *~
Basszus megmondta !! Nem kellett volna !! Nekem soha semmi nem jön össze ! Akkor hívok segítséget !
T : Hé haver gyere utánunk !! Problem van !!
C : Oké megyek !
T . Robin is jöjjön !!
C : Justin ne ??
T : Még véletlenül se !! Értve vagyok ???
C : Igen !!
T : Siessetek !! Nincs sok időnk !!
C : Ennyire nagy a gond ??
T : Igen mert ... hosszú ...................
C : Megyünk !!
                                                    ~* Christian szemszög *~
C : Haver !! Gyere gyorsan !!
R : Hova ??
C : Taylorékkal valami történt !!
R : De ne kiabálj !! Még Justin meghallja !!
J : Mivan velem ??
C-R : Semmi !
J : Nem úgy vettem észre !!
R : Akkor vak vagy !!
C : Robin gyere már !! Tudod a problem !!
R : Ja oké !! Debby maradj itt velük !!
D : Oké !
Robin és én elindultunk Taylorékhoz ..... Hamar odaértünk mert nagyon de nagyon siettünk .
T : Na végre !
C : Hol van Lana ? .......................................................................................................

5 megjegyzés: