2013. február 16., szombat

23. rész " D , mint .... "

Sziasztok ! Bocsi hogy nem volt rész :c De majd most ma 2 lesz :3 Ha már itt tartok megkérlek titeket likeoljátok Facebook-os oldalunkat is :3 Ja és ne menjetek el feliratkozás nélkül !!!
New Home Blog Olvasók


R : Hát ... tudod jobb nekem itt !
J : Miért is ??
R : Jajj ne legyél ilyen értetlen !! Tudod mindig is a győztes csapatokat szerettem !!
J : Igen ?! Akkor miért is nem maradtál nálunk ???
A : Nem tök mindegy ......... már úgy sem számít !! Jobb lesz ha hagyjátok egymást !! Már egyikőtök sem bízhat a másikban !!!
R : Jé !! Valaki hirtelen milyen okos lett !! - majd felém közeledett .
J : Ha hozzá mersz nyúlni !!
R : Akkor mi lesz ??
J : Szétverem az a mocskos pofád !!
R : Egészen nyugodtan !!
Ryan : Haver nem éri meg !! 
J :  Jó igaz ! Férgeket nem verünk !
Robin : Féreg ??!! Én ..... féreg ???
A : Srácok hagyjátok már abba !!!!
R : Ebbe te ne szólj bele !! - majd elég erősen a földre lökött .
J :  Úristen jól vagy ??
A : Persze ! Ezen már meg sem lepődtem ...
J : Gyere ! Hagyjuk itt az egészet !
A : Oké - majd felsegített a földről.
R : Ugye nem gondoljátok hogy innen meglóghattok ??
J : Hááááát ..... az volt a terv :D
R : Akkor megsúgom neked ... NEM FOG SIKERÜLNI !!
A : Gyere Jus menjünk !
Elindultunk kifelé Taylor állta utunkat . Ráadásul 2 ok is volt miért kell paráznom . Kb. 20-an voltak ...... pisztollyal . Na hogy ebből mi fog kisülni ........ azt nem tudom de nem érzem magam biztonságban  .
J : Lana menj innen !!!
T : Nem .... nem kell . Elég nagy már ahhoz hogy egyrészt megvédje magát másrészt pedig saját maga is tud dönteni mit akar !!
J : Menj !!!
T : Robin ! Kérlek ! Foglald le egy kicsit Lanát !! Vagy Debby-t  is hívhatod !!!
R : Oké  ! Na gyere !! - majd ismét kéz megkötés és most szájbekötés is társult hozzá.
Debby
Robin félvállra vett , vertem a hátát ahogy csak tudtam jelezve hogy TEGYEN MÁR LE ! de semmi .
R : Addig ütsz míg le nem teszlek ??
Majd csak tovább ütöttem .
R : Akkor ezt igennek veszem !
Majd egy másik raktárszerűségben kötöttem ki . Szuper ! Majd Robin csak úgy itt hagyott .... hát oks . Egy számomra vadidegen csaj jött ki a sötétből . Akkor ő Debby . Basszus nem néz ki valami boldognak . Őszintén szólva egy kicsit parázok ..... de semmit nem tehetek . Meg van kötve a kezem ... szó szerint . Ha tudnék csinálni valamit ........... de nem ... semmit . Tehetetlen vagyok .... Ha itt lenne Justin ..... vagy valaki .... James .......... vagy bárki . De nincs ......
Mindegy is ...... de nem az !! Egyre jobban reszkettem a félelemtől ... aza most éppen Debbytől . Nem nézett ki egy veszélytelen embernek .
D : Szia ! Biztos te vagy Avalanna !
Kicsit furcsán néztem mert nem erre számítottam .....
D : Robin sokat mesélt rólad ! Jah igen meg Taylor is ......
Megforgattam a szemem majd visszanéztem Debbyre . Kicsit megnyugodtam de még így sem éreztem magam biztonságban . Hogy is érezhetném magam biztonságban ?! Mindenhol pisztolyos emberek .... ki tudja itt a dobozokba is mi van .... ja igen és hogy Debbynél nincs -e . De nem mutathatom ki hogy félek . Sőt bizalmat kell szereznem Debbynél . Ez jó lesz !! De még is hogyan csináljam ?? Meg kéne várni míg ő lép ...... Ami ugye sosem fog megtörténni . Bár nem akarok semmit mondani :3
D : Na ... és tetszik Taylor ???
Gondoltam hogy ide lyukadunk ki .... . Lenéztem a számra és rajta lévő kendőre , Debby levágta a dolgot . Levette a számról a kendőt .
D : Tehát ???
A : Háááát ... tudod helyes meg minden , de ....
D : De ?!
A : De én Justint szeretem ..... meg különben is ... majdnem meghalt miatta Justin  ......
D : Jajj ne már !! Emiatt ne hogy megutáld !!
A : Dehát ..... !!
D : Hidd el vele jobban járnál ....
A : Miért ??
D : Csak hidd el !! Én már rég óta ismerem ....
A : Debby nem akarlak megsérteni de attól még hogy te ismered én nem ...
D : Ne legyél már ilyen gyerekes !!
A : Nem vagyok az !!
D : De igen is az vagy !! Már azért is mert nem veszed észre ..
A : Kit ?!
D : Hát Taylort !! Nem vetted eddig észre hogy fülig beléd van zúgva ??
A : Nem ... - kicsit szarul éreztem magam de valahogy mégsem :D ( ezt most jól elmagyaráztam )
D : Figyelj ! Most igen is oda fogsz hozzá menni és beszélgetsz vele ! Ennyit megérdemel !!
A : Jó ... de csak a te kedvedért !!!
D : Köszi !!
A : De akkor leszednéd rólam ezt az izét ???
D : Jah persze :D
D : Oké ! Akkor most felhívom Robint és szólok neki hogy ne legyen ott senki csak te meg Taylor .
A : Jó ! - nem nagyon akartam de akár ... lehet róla szó hogy így megszökhetek .

                                                                 ~*  Debby és Robin  *~
R . Mivan Debby ??
D : Paterold ki az embereket !!
R : Mivan ?!
D : Ne érthetelenkedj  csak csináld !!
R : Jó !! Szóval mindenkit ?? Christiant is és Taylort is ???
D : Taylort ne !!
R : Ja jó oké !
D : Siess !!!
R : Oké ! Na csá !
                                                               ~* Lana :3 *~
A : Na ?!
D : Gyere !!
A : Oké !
D : De előtte gyere adok valami normális göncöt !!
A : Öhm ... oké !
Bementünk Debby " szobájába " vagy gardróbjába akinek tetszik . Kaptam egy jó kis kék csizmát , meg egy igen cuki felsőt és egy fehér nadrágot .
A : Köszi ! Akkor most mehetünk ???
D : Igen !
Kimentünk a raktárból be egy másik raktárba :D
Minden dolog arra emlékeztetett mint ha egy randi helyszín lenne . ....................... NE !!
Nem nem nem nem és nem !!!!
A : Debby ugye nem össze akarsz minket hozni ??
D : Nem dehogy is - mondta cinikusan .
A : Nem fogunk összejönni most mondom !!
D : Csak várd ki a végét !!!
A : Debby !! NEM !!
D : Jó jó menj már !!!
Majd odamentem Taylorhoz .
A : Szia Taylor
T : .................................................................................................



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése