2013. február 12., kedd

22. rész " Robin !! "

A : Hát jó lenne kideríteni !
J : Szerinted én innen hogyan ....
A : Jó értem ez is rám vár !!
J : Hááát ... végül is igen !
A : Oké ! Akkor először ??
J : Hát .... meg kéne próbálnod öhm .... nem is tudom ....
A : Mondjad mááár !!
J : Ja igen !! Tehát ... el kéne vonnod Taylor bandájának a figyelmét ! Mi addig kiszökünk innen !
A : Oké ! Majd valahogy megpróbálom !
J : Ügyes leszel !!!
A : Köszi !
Elindultam ki az ajtón . Az ajtó kifelé nyílódott ... az ajtó előtt természetesen Taylor állt így nem lehetett volna elkerülni a kínos dolgot . Rányitottam az ajtót . A feje csak úgy koppant az ajtón . Gondoltam ebből még baj lesz ezért futottam is .
                                                           ~* Közben Justinéknál *~
Biztos vagyok benne hogy Lana meg fogja ez oldani ! Mihelyst letettük a Walkie-Talkiet próbáltuk kibontani egymást . Hát nem mondom nem volt egy könnyű dolog de sikerült . Hirtelen mindenki lefagyott ..... öpni nyelni nem tudtunk mit fognak szólni az éppen benyitó őrök .
Ő : Robin ! Kijönnél egy percre ??
R : Persze !
J : Mivan ?? - suttogtam
R : Nyugi megoldom !
J : Hát oké !
Nekem mondjuk nagyon sántított a dolog de hát tudtam volna mást csinálni ?? Nem . Kinéztünk az ablakon .  Nem volt kint senki . Ezek szerint Lanának sikerült elterelni a figyelmüket !! Tudtam hogy menni fog neki . Kimentünk . Először én majd Ryan , Kendall , James , Logan és Carlos . Senki nem vett észre minket . Én viszont Avalannát nem látom ... tulajdonképpen sehol ......
                                                                    ~* Lana *~
Basszus észrevettek !! Na most iszkiri valahova !! Justin remélem ez megteszi !!! Találtam egy kis takarító kabint , oda mentem be szerencsére rajt volt a kulcsa be tudtam zárni . A talpnyalók nem vettek észre ... SZERENCSÉRE !! Kb. fél percre rá kikötött a hajó . Ezt onnan gondoltam mert a felmosóvíz ráburult a hajamra . SZUPER ! Kinéztem az ablakon sehol senki . Akkor megkeresem Justinékat . De mikor kimentem valaki hátrakötötte a kezemet ..... ez már unSZUPER ! :DD
A : Mi a ...... - majd befogta a számat .
C : Kuss !!
Hűha ez szerintem megkattant .... miután befogja a számat hogy a fenébe tudnék megszólalni ?! De komolyan ... HOGY ?!
Christian  : Ha nyugton maradsz nem lesz baj !
Hát mást nem tudtam csinálni mint bólogatni .
C : Megigéred hogy nem kiabálsz ha leveszem a kezemet a szádról .. ??
Ismét bólogattam . Szépen lassan le vette a kezét a számról . Hát sorry én itt nem maradok .... lábon rúgtam és már futottam is . Egyenesen le a hajóról . Justinék is épp akartak meglógni .
A : Robin hol van ??
J : Fogalmam sincs ...
A : Az úgy jó .... !
K : Szerintünk is !
A : Siessünk van egy olyan érzésem hogy jönnek !!!
Carlos : Oké !!
Gyorsan lefutottunk a hajóról . Rettenetes hideg volt. Bár kabát volt rajtam de akkor is .
A : Azt hiszem én egy kicsit szétnézek a terepen !!
J : Szólj ha problem van !!
A : Okés !
Gyorsan tovább futottam . Találtam egy raktárszerűséget . Bementem . Ott volt Taylor ... meg az egész banda . Christian is . Még még egy ismerős alakot vettem ki a tömegből ..... Robint . Hogy kerül ő ide ?!
Kicsit hallgatózok .
T : Na akkor srácok köszöntsétek a csapatuk új tagját Robint !
A : Mi ?????!!!!! - kiáltottam fel
T : Ez mi volt ??? Robin nézz utána  !!
R : Oké !
Basszus most aztán nyomás !! Futottam ki a raktárházból ahogy csak tudtam . Sikerült meglógnom !!
Megtaláltam Justinékat ...
A : Justiiiin !!!! Justiiin !!!
J : Ne kiabálj itt vagyunk !!!
A : Ja jó !! Nem fogod elhinni mit láttam !!
J : Na mondjad !!
A : Robin már nem tartozik közénk .....
R : Mi van velem .... ?? - jött elő a sötétből Robin .
A : Ő... hát az úgy volt hogy ...
R : Ne magyarázkodj .... értem én .....
J : Hogy voltál ennyire .... szemét mocskos állat ??
R : Hát az könnyű .......
J : Hát akkor hallgatlak .........................

Holnap kövi !! Addig jöjjenek a komik és iratkozzatok fel kérlek !!!

4 megjegyzés: