2013. február 11., hétfő

21. rész " Megint te ?! "

J :  Basszus szétfagyok !
A : Én is ! 
E(vező) : Figyeljetek ! Hamarosan átszállunk egy hajóra !
A : De hát nincs itt semmi !!- mondtam sejtelmesen
E : Majd lesz !!
A : Oké .. nem kell üvöltözni !!
E : Nem üvöltöztem !
A : Hát csak egy kicsit !
J : Hagyjad !! Örülj inkább nem itt kell majd fagyoskodnunk !!
A : Mi óta látod ilyen jónak a dolgokat ?! - majd felnevettem
J : Nem tudom .... várj lehet hogy lefagyott az agyam !! 
A : De hülye vagy !! Maradj ilyen !!
J : Majd megpróbálom !
A : Helyes !!
Megérkezett a hajó . Nem gondoltam volna hogy tényleg lesz itt valamilyen hajó is . 
E : Na gyerünk emberek !! A hajó nem vár meg senkit !!
A : Jólvan na !! Még csak most ért ide !!
E : Mindig ilyen nagyszájú volt a hölgy ??
J : Háááát ..... nagyjából !
E : Akkor megszokom ... egy darabig társaságom lesz ....
J : Ezt hogy érti ??
E : Még is mit gondolt ?! Én itt tovább evezgetek ?!
J : Ja nem .....
E : Reméltem !!
Felszálltunk a hajóra . Felmerült bennem egy kérdés .... Mégis hova a fészkes fenébe megyünk ?!
A : Öhm.... elnézést ! Merre megyünk ??
E : Az titok ! - nézett elég sejtelmes fejjel . 
A : De miért ??
E : Neked mindenbe bele kell ütnöd az orrodat ??
A : Hát talán érdekel hogy mégis merre megyünk !!
J : Gyere menjünk ! Leülünk valahol - mondta Jus majd kézen fogott és maga után húzott .
Bementünk egy kabinba . Bár ez a hajó ez nem egy luxushajó volt . Valamit szállíthattak . Csak még mindig nem tudom hogy mit . Bár már örültem hogy nem fagyunk meg mert találtunk sálat pulcsit meg mindent . Ezek szerint nem a trópusokra megyünk .Várjunk ..... akkor valahova az északi-sarkra megyünk ?! Ne !! Ott én szét fogok fagyni !! Szerintem mindenki . Tehát ott tartottunk hogy bementünk egy kabin szerűségbe . Szinte abban a percben hogy beléptünk Justint kihívta egy emberke hogy segítsen valamiben . Egyedül maradtam . Valaki benyitott ..... Jézusom !!! Ledöbbentem ... pontosan fogalmazva nem tudom hogy a félelem tört-e rám . Egy olyan ember lépett be akivel már találkoztam ... többször is . TAYLOR !
Most már valahogy nem úgy nézett ki mint a repülőn ... olyan " angyalian " ... nem !! Ördögi volt ..... a tekintete ... mindene . Már ha egy kicsit is rá gondoltam mindenem remegett . És ezt már látni lehetett rajtam .... nagyon is ...
T : Na mi van cicus ?! Félsz ??
A : Hagyjál békén !!!
T : Nem nem nem !! Most csak kettesben vagyunk !! Senki nem zavarhat !!
A : Bármire is gondolsz NEM !!!
T : Ne legyél ennyire makacs !! Ezt nem szeretem !!
A : Hát akkor ki lehet menni !!
T : Csak azt hiszed !! - súgta a fülembe
A : Hagyjál már !! - toltam el magamtól .
T : Most az van amit én akarok !!
A : Igen !! ÁLMODBAN !!
T : Az enyém vagy .....
A : Nem vagyok senkié azt jobb ha megjegyzed !!
T : Akkor mi van Justinnal ??
A : Tényleg !! Mit csináltál vele ???
T : Jó helyen van nyugi !!
A : Ha a te kezed benne van az ügyben biztos hogy nem !!!
T : Mivan ennyire megutáltál ???
A . Hát amiket műveltél ?! Azok után ne csodálkozz !!
T  : Én nem vagyok hibás !! Te ismertél ki rosszul !!
A : Ja hogy én vagyok a hibás ?!
T : Háát ...
A : Hát persze .... Ja és lenne egy kérdésem ...
T : Igen ??
A : Miért mondod meg hogy hol van Justin ??
T : Semmiért !! - majd felröhögött
A : Miért vagy ennyire mocskos egy alak !!!
T : Hát az csak úgy jön !!
Majd egyszerűen nem bírtam tovább nekiestem . Nem mondom hogy nem lesznek sérülések . Vagyis nem lesznek . Azaz kiderült hogy 2 srác állt végig az ajtó előtt ... szerintem pont ezért . Kb. 5 percbe telt mire letudtak róla szedni . Utána lekötöztek egy székhez . Szuper !! Megint úgy érzem magam mint az első napokban .
T : Lenyugodtál ??
A : Képzeld ! Ja amúgy elég szánalmas hogy le kell kötözni hogy nehogy bántsalak ... milyen " maffiózó " az ilyen ... már ha téged lehet maffiózónak nevezni .....
T : Jobb lesz ha kussolsz még mielőtt ....
A : Még mielőtt mi lesz ??
T : Valakinek baja esik ...
A :  Ha egy ujjal is hozzá mersz nyúlni !!
T : Milesz ?? Ugye tudod hogy innen nem tehetsz semmi ?!
A : Igen .. igen tudom - hajtottam le a fejem .
T : Akkor ??
A : Egyszer kiszabadulok innen !!!
T : Majd valamikor !!
A : Előbb mint gondolnád !!!
Nem mondott semmit csak kiment . Mennyi lehet az idő ? Olyan sötét van .... Na ez az !! Ki kell szabadulnom !! Nem is olyan erős ez a madzag mint gondoltam . Hamar meglesz ez !! Csak egy kicsit meg kell eröltetni magam .... . Próbáltam kioldani a csomót . Sikerült is ! Igaz most rohadtul fáj a kezem . A lábamon lévőt már könnyű lesz . Igen ez hamar meg is volt . Kinéztem a kabin ablakán . Sehol senki . Akkor go !! Kinyitottam az ajtót . Tényleg nem volt sehol senki . Kimentem elkezdtem kutatgatni . Egy piros lapot szúrt ki a szemem . Rá volt kötve egy botra . Alá meg egy Walkie-Talkie . A lapon meg ez volt :
" Justin vagyok ! Hívj fel mikor ezt megtalálod !! Ne aggódj jól vagyok .... még ! Na jó nem akarlak megijeszteni ! 
                                                          puszil : Justin "
Oké akkor felhívom !
A : Hahóó !! Van ott valaki ??
J : Szia kicsim !! Jól vagy ??
A : Igen . Te ??
J : Jól !  Figyelj ! Itt vagyunk a másik oldalon lévő kabinban !! Próbáld meg kikerülni Taylort és a bandáját !!
A : Vagytok ???
J : Igen itt van Robin és Ryan ... meg Kendall , James , Logan , Carlos .
A : Mégis hogy ??
J : Én sem tudom ! De van egy olyan érzésem hogy nem véletlenül ...................

4 megjegyzés: