2013. február 10., vasárnap

20. rész " Van ott valaki .... ? "

Wáá ! Már is itt tarunk ! 20. rész ! WOW ! Kommentbe leírhatjátok a kedvenc részeteket ^_^!!



Bemondó  : Tájékoztatjuk önöket hogy egy kis viharba keveredtünk .... a pilóták mindent megteszek-e ügyben  hogy ne legyen katasztrófa ... kérünk mindenkit hogy maradjanak higgadtak !!
A : Justin ...... most mi lesz ?? Meg fogunk halni ??
J : Biztos hogy nem !! Nyugi !! Itt vagyok melletted !! A pilóták mindent megtesznek !!
A : Remélem is !! És mi lesz ha még is ??
J : Lana !! Ilyen még eszedbe se jusson !!
A : Oké !!- majd szorosan magához ölelt .
J : Ha mégis bármi történne tudd hogy szeretlek !!
A : Én is !!!
B : Kedves utasok ! Kérjük csatolják be öveiket !!!
A : Justiiiin !!! - mondtam elég pánik szerű hangon
J : Nyugi nem lesz baj !!
A : Nem úgy érzem !!!
                           ~* Justin szemszög *~
Nem tudom hogy most mit tegyek .... Avalanna teljesen sokkba van !! Próbálom nyugtatni de nem hiszem hogy sokat segít . Én is kezdek egy kicsit pánikolni ... de nem mutathatom ki . Akkor még jobban félne .... az nem lenne jó ! Arra kell gondolni hogy nem lesz semmi baj . Végülis én már túléltem egyet ,s mást . Na jó kit álltatok ezt lehetetlenség lesz túlélni !! Justin nyugi !!! Becsatoltuk magunkat . Mondtam Lanának hogy aludjon aztán felkeltem ha lesz valami . Nem akart elaludni de valahogy még is rávettem . Basszus miért is szálltunk fel erre a kib***ott gépre !! Higgadt vagyok higgadt vagyok .... áhh nem megy !!!! De ha mondanának már valamit !! Na végre :
B : Sajnálattal közöljük hogy a 917 gép le fog zuhanni !!
J : Lana kelj fel !! Hahóó !!
A : Haza értünk ??
J : Attól tartok nem fogunk ...
A : Mi ?!!
J : Nyugi !! Túl fogjuk élni !!
A : Az tuti hogy nem !!! Várjunk csak ?! Hol vagyunk ??
J : A tenger fölött ....
A : Hogy hol ?! - kezdett egészen bepánikolni .
J : Jézusom .... - kezdtem már én is pánikolni ....
Már érezni lehetett hogy zuhan a gép . Mindenki pánikolt . Már én is .... Ha a tengerbe zuhan a gép semmi esélyünk ... Egyszer csak megint megszólalt a bemondó :
B : Aki teheti vegyen fel mentőmellényt !! Először a gyerekek és a lányok/nők !! - megfogtam egy mentőmellényt majd odaadtam Avalannának
J : Vedd fel !!
A :  Jó !! - már könnybe lábadt a szeme . Annyira sajnálom .. hogy így lesz vége .. Nem túl fogjuk élni !!Szinte egy mentő mellény sem maradt ... beleértve engem is ... Avalanna hisztirohamot kapott hogy szerezzen nekem is de semmi . Mekkora balekok az emberek .És bekövetkezett ... lezuhant a gép . Az egész gép tele volt vízzel . De még mielőtt elárasztotta volna az egészet a víz kiütöttük az ablakokat és kimásztunk . A víz rettenetesen hideg volt . Mintha a Titanicba cseppentünk volna csak repülővel . Ráadásul semmi olyan dolog amire felmászni lehetne . Basszus szét lehet itt fagyni !!
J : Lana !! Élsz még ??
A : A-A-Ahha ....
J : Akkor jó !! Próbálj meg nem elaludni !! Oké ?
A : J-J-Jó !!
Mit csináljak ?? Ő szétfagy én is !! És itt vagyunk a nagy semmi közepén .... Ha legalább lenne valami amire fel tud legalább ő mászni !! Én nem is vagyok érdekes de Ő .. !!! Aggódok érte ... Várjunk ... Mi ?!! Fel kell ébreszteni !! Mondtam hogy ne aludjon el !!!
J : Kelj fel !! Hahóóó !!! - elkezdtem rázogatni , de semmi . Majd találtam egy nagyobb repülődarabot . Arra felfektettem . Még lélegzett ...szerencsére . Én is elálmosodtam . Próbáltam nem elaludni de nem sikerült ...
                                                        ~* Avalanna szemszög *~
Egy repülődarabon ébredtem egy kürtszóra . Azt hittem most esek bele a vízbe . Valamint ha jól hallottam azt kiabálta valaki hogy van-e itt valaki ... a valaki elött még mondott valamit de nem értettem . Körülnéztem . Ennyire vak hogy nem lát meg ennyi embert ?! Vagy várjunk ... ezek mind hullák ?! Jézusom !! De hol van Justin ?? Átnéztem a másik oldalamra . Ott aludt ... vagyis reméltem hogy csak aludt . Rázogattam pofozgattam, de semmi ... ISTENEM !!! :'(
Valaki : Hahóóó !! Van ott valaki ??
A : I-I-Itt vagyunk !! - próbáltam elég hangosan kiabálni . Meghallott , MEGHALLOTTA !!!
V : Hála az égnek ! Van egy-két túlélő ! Szálljon be !
A : K-K-Köszönöm !
V : Ne köszönje !
A : Segítene a barátomnak is .....
V : De hát ő .....
A : Nem az lehetetlen !!
V : Induljunk !!
A : Segít beszállítani őt világos !!!!
V : Dehát ...
A : Gyerünk !!!
Besegítették Justint is . Jéghideg volt . Nagyon féltem mi lesz .... Nem halhat meg !! Míg végignéztek az egész terepen addig bent feküdtem Justin mellett a csónak hátuljába . Sírtam is ... és nem túlzok a könnyem ráfagyott a pólójára . ÉDES ISTENEM !! Keljen fel !!! Teljesen sokkolva voltam . Már kb. 1 órája evez ez a fickó a tengeren élet után kutatva . És még mindig nem kelt fel !! Persze nem csak 3-an voltunk a csónakba kb. 6-an lehettünk . Volt 2 kb. velem egykorú srác . Folyamatosan engem néztek . Kb. olyan fejet vágtak hogy " hát ez sem százas " .
 A : Befejeznétek ????
 Srácok : Még is mit?
A : A minket való bámulást!
S : Miért ő még él ?? - majd lepacsiztak
A : Na kussoljatok !!
 S : Mert ha nem mi lesz?
A : Szeretnél fürödni?!
S : Legnagyobb álmom!
A : Akkor jó úszást!! - majd belelöktem a vízbe.
A megmaradt srác : Nem gondoltam hogy megcsinálod
 A : Hát én meg igen .
S : Hát akkor most mehetsz segíteni kihúzni öt !
A : Márcsak az kellene!
 S : Még is mit gondoltál ? Hogy egyedül húzom ki ?!
A: Öhhm ... igen. - Majd végül a srác egyedül kihúzta a haverját. Én meg visszafeküdtem Justin mellé. Pár perc múlva megkönnyebbültem. Justin FELKELT!!!!!!
 J : Jézusom hol vagyok? Miért van ennyire hideg?
 A : Jajj szia ! Nyugi majd mindent elmagyarázok..........

4 megjegyzés: