2013. február 9., szombat

19. rész " Feltör a múlt ... "

Bocsi hogy nem hoztam érsz de nem sok időm volt . És most kezdtem egy új blogot azt is írnom kell . De eldöntöttem oda csak hetente írok . Ide meg szinte minden nap írtam/írni fogok . ^_^

- Figyelj most menj ki !! Nem vagyok úgy hogy veszekedjek !! - mondtam
- Szerintem inkább én megyek ki .... beszéljétek meg a dolgot . - mondta a pszihológus .
- Ne !! - vágtam hozzá . Jelezve Justinnak hogy igazán mennie kéne .
- Na akkor azt hiszem ide sem jövök egy darabig ..... - mondta Jus , majd bevágta maga mögött az ajtót .
- Biztos hogy ezt akartad ?? - kérdezte a pszihológus.
- Teljesen !
- Hát akkor oké . És most mit fogsz csinálni ?? Egyet mondok én nem lehet itt bent örökké ......
- Tudom .... majd valahogy elleszek .
- Te tudod ......
Majd kb. 10 perc kínos csend után ki kellett mennie a pszihológusnak . Vagy ahogy én hívom az agyturkásznak . :D Mint az kiderült Justin végig az ajtó mellett ált és várta hogy mikor megy ki a pszihológus .
Tehát mikor kiment , ő bejött . Nem tudtam hogy mit csináljak . De tényleg fogalmam sincs szóljak-e hozzá , vagy ne , megbocsássak , vagy felejtsek . Semmi ... a fejem üres . De hát valamit hozzá kellett vágnom . Nem is én lennék . Felsóhajtottam majd csak ennyit mondtam :
- Pedig megígérted ......
- Tudom ... és sajnálom .....
- Tudtommal ezt mondtad a múltkor is .....
- Nem is tudom mit mondjak ........ sajnálom hogy ezt tettem és hogy ide juttattalak .... ha belegondolok .. majdnem megöltelek .
- Amilyen érzéseim vannak , voltak szívesen meghalnék ....
- Sejtem ........ meg tudsz nekem valaha bocsájtani ??
- Nem hiszem ..... ez már nem az első volt ... és ezt már te is tudod .
- Igen .. tudom - hajtotta le a fejét . - de valamit elmondok .... ha megengeded .
- Igen ?!
- Én mindig csak téged foglak szeretni .... ja és van egy dolog amit te nem tudsz ... csak nem tudom elmondjam -e ....
- Változtatna a döntésemen ?!
- Lehet ....
- Akkor ahogy te akarod .
- Akkor jó ... kezdem .... Nem azóta szeretlek mióta itt vagy ...
- MI ?!
- Igen .... még az általánosban kezdődött ..... igen akkoriban még én is ott laktam . Csak elköltöztem .... soha még egy sziát sem dobtál a képemhez .... Ezért elköltöztem . És még a nevemet s megváltoztattam ... miattad . Miattad vagyok olyan amilyen ....... - kicsit rosszul éreztem magam .... miattam lett " maffiózó " ?! Felsóhajtottam :
- Nem is tudom mire véljem ....
- Gondoltam .... ezért is nem akartam elmondani ..... - majd felállt és elindult az ajtó felé .
- Várj !!
- Igen ??
- Ne menj ....
- Miért is ?!
- Szeretlek ... szerettelek ... szeretni foglak ... ÖRÖKKÉ ! Szeretem ahogy hozzámérsz .... mindent szeretek benned !!! - majd nem bírtam tovább a könnyekkel való harcot ...
- Ha tudnád hogy én még ennél is jobban szeretlek ... !!
- Tudom ..... - majd igaz még örömkönnyezve de felnevettem .
- Akkor ..... szent a béke ??
- Igen ... ha most már igazán megígéred hogy nem lesz több ilyen ......
- Ha csak ennyi kell hozzá !
- Köszönöm hogy vagy nekem  .... - majd "ismét" csókcsata volt a listánkon . Örülök hogy nem haltam meg ... Majd egyszer csak megszólalt Justin telefonja .
Justin : Igen ?
Robin) : Haver sürgősen ige kell  jönnöd !! Amúgy is hol a fenébe vagy ??
J : Hawaii-on te barom !!
R : Hogy kerülsz oda ??
J : Lanával jöttünk el !
R : És még is mikor óhajtottatok volna szólni ??
J : Netán zavar !? R : Igen mert most itt maradtunk egyedül a főnök meg sehol ....
J : Miért mi van .?
R : Taylor ki akar titeket nyírni! Sőt az egész bandát!
J : Akkor talán holnap lesz gép és megpróbálunk menni.
R : Hát jó lesz. Na akkor léptem addig tartom a frontot!
J : Ok csá!
J : Basszus!
A : Miaz ?!
J : Taylor ki akar minket nyíni ....
A : Mivan ?!!
J : Jól hallottad ! Haza kell mennünk minél előbb !!
A : De ha itt maradunk nem talál meg minket !!
J : És a többiek ? Nem hagyhatjuk őket ott !!
A : Igaz ! Akkor beszélj az orvossal !!
J : Jó akkor mindjárt jövök !
A : Oké .
Justin nagy nehezen rádumálta a dokit hogy holnap engedjen el minket . Ugyhogy ma este még itt éjszakázok aztán indulunk vissza Londonba . Hamar elaludtam . Nem akartam sokáig fent maradni . Nem tudom miért . Justin is ott volt a kórházba . Van egy olyan sejtésem hogy holnap megint korán kel . Tudjátok a cuccok .
                                                                ~* Másnap *~
J : Hahóó !! Avalanna !! Kelj fel !! Indulnunk kell !!
A : Jézusom mennyi az idő ??
J : 5:40 .
A : Te jól vagy ??
J : Vagy most vagy 2 héttel később .... !!
A : Öltözök !
Gyors felöltöztem . Igaz még nagyon álmos forma voltam de kibírom . Ha valakit érdekel ezt vettem fel:
J : Na kész vagy ??
A : Ahha :)
J : Akkor jó ! Gyere menjünk !
A : Oké .
Justin hívott egy taxit a kórházhoz . Hamar odaértünk a reptérre , fel is szált a gép . Majdnem lekéstük . Az még jó lett volna !
J : Bocsi hogy elszúrtam az utazást !
A : Veled vagyok nem ?! De akkor nincs baj !
J : Szeretlek !!
A : Én is !! Kérdezhetek valamit ??
J : Öhm.. Persze !
A : Ugye ha hazaérünk nem kell majd ....... megölnöm senkit ??
J : Ezt nem ígérhetem meg ....
A : Justin !!!!
J : Robin még nem mondta ?!
A : Ugyan mit ?!
J : Muszáj lesz .... szóval ...... amíg ez az egész le  nem cseng .... szóval
A : Mond már !!!
J : Tehát amíg ez le nem cseng addig neked is .... szóval ... olyannak kell lenned mint mi .
A : Az nem lehet !!
J : Muszáj lesz !!
A : Jó ... végülis nem lesz rosszabb mint a múltkor ... ugye ???
J : Nem mondhatok előre semmi ....
A : És legalább Jade is benne lesz ??
J : Őt nem vihetjük bele .... nincsen hozzá köze ...
A : De .... akkor mégis hányan leszünk ??
J : Hát nem tudom .... attól függ ...
A : Mitől ??
J : Hát attól hogy Kendallék beszállnak -e ...
A : Biztos hogy benne lesznek !
J : Azért nem egy barátságos dologról van szó !!
A : Tudom ... akkor is !
J : Akkor tényleg benne vagy ??
A : Persze ! Ha te én is !!
J :  Akkor jó !!
Majd egyszer csak megszólalt a bemondó ...
B : Kedves utasaink .. tájékoztatjuk önöket ..........

3 megjegyzés: