2013. február 3., vasárnap

18. rész " Psziho ..... "

Tényleg bocsi ami kiírtam . :)) De nem volt igaz !!!! Csak azt szerettem volna megtudni kiálltok -e a blog mellett . És hogy mennyire szeretitek . Tényleg sajnálom de ezt tudnom kellett ... megígérem többet nem csinálok ilyent . SZERETLEK TITEKET !! Na de akkor jöjjön is az új rész ^_^





Kb. 10 perc sem kellett és megjött a mentő.  Valahogy még a vízimentös srác életben tudott tartani, de elég necces volt a dolog.  Beraktak a mentőbe . Justin is beszállt persze ez érthető . A mentőkocsiban lélegeztető gépre tettek . Mondjátok miért úszom meg mindig a halált ?! Most ezt halál komolyan mondom meghaltam volna . Érezni akartam volna ahogy Justin szenved . Csak azokat sajnáltam volna akik szerettek . Hangsúlyozom akik IGAZÁN szerettek . Már azt is láttam mikor zuhantam hogy eltemetnek . Ez egy kicsit megtántorított , de ez kellett . Egy kis adrenalin . Hamar beértünk a kórházba . Betoltak a sürgősségire . A lélegeztető gép még mindig rám volt " kötve "  . Justin végig ott volt mellettem . Komolyan mindig kell valamit csinálnom magammal hogy észhez térjen ??!!
              ~* 1 hét múlva , Justin szemszög *~
Avalanna még mindig kómában van . Jajj istenem mikor kel már fel . Olyan rosszul érzem magam . Én tehetek mindenről . Egy szörnyeteg vagyok . Most ha ez nem lett volna nem kerül ide ..... Szinte ebben a 7 napban semmit nem aludtam . Reménykedtem hogy felkel de semmi . Gondoltam kimegyek egyet a büfébe iszok egy kávét , mert mindjárt itt alszok el . Kimentem gyors megittam egy kávét . Mentem vissza . Hirtelen elámultam . Éppen akkor nyitotta ki a szemeit . Azt hittem már sohasem láthatom . Mikor körülnézett észrevett az ablakon . Odanézett majd ridegen visszanézett valami másra . Jézusom ennyire megutált ... ?! Hát persze én juttattam ide !! Bementem . Köszöntem de mintha meg sem hallotta volna . Majd csak leültem mellé .
- Nem fogsz soha hozzám szólni ?? - kérdeztem . Majd ismét feleslegesen jártattam a számat . Semmit nem szólt . Majd beállt a kínos csend . Senki nem ejtett ki egy szót sem a száján .
- Csak tudd hogy szeretlek .- majd megrázta a fejét . - Hát akkor ne hidd el .
Majd kimentem . Mindent elmondtam az orvosnak . Azt mondta pihentetni kell a dolgot . De annyira hiányzik ... szinte mindene . Még azt is mondta hogy lehet hogy pszihológusra lenne szüksége . Azt nem akarom . Majd úgy gondoltam elmegyek egyet sétálni . Össze találkoztam AZZAL a a lánnyal :
- Ma megismételhetnénk ! - mondta
- Na már csak az kéne !! Így is majdnem elvesztettem a barátnőmet miattad te liba !!!
- Én vagyok a liba ?? Tuttommal te akartad  !!!
- Én soha nem akartam veled lefeküdni !! - ordítottam rá . - Na én mentem !! Ja és messziről kerülj engem és a barátnőmet !!
- Meglesz !!
Vissza mentem Avalannához . Bent volt nála egy orvos . Nem is orvos volt . Mi ?! Pszihológus . Meg mondtam az orvosnak hogy igazán nincs rá szükség . SZUPER !!

                                                             ~* Avalanna szemszöge *~
Mikor felkeltem eszméletlen düh töltött el . Nem tudom miért . Megláttam Justint az ablakba majd elnéztem onnan ezzel jelezve hogy látni sem akarom . Nem vette az adást . Bejött . Nem akartam még hallani sem róla . Elkezdett dumálni hozzám . Semmi kedvem nem volt a bájcsevejhez . Mikor már nagyon megunta hogy feleslegesen dumál kiment . Kicsit megkönnyebbültem . Bejött egy pszihológus . Remélem jól kibeszélhetem magam majd egy szóval ezt mondja : " Maga egy idegbeteg " .
- Jónapot Avalanna kisasszony !
- Nem kéne kisasszonyozni !!
- Akkor vegye úgy hogy nem mondtam semmit .
- Oké ! - majd felnevetett .
- Hogy van ??
- Mint egy halott .
- Na ennyire ne vegye magát semmibe .
- Dehogy nem ! Ha tudná min mentem keresztül és hogy mit éreztem mikor ide jutottam maga is ezt mondaná !!
- Mond csak ! Mit érzel ??
- Hát most éppen eszméletlen nagy dühöt !
- Miért ?? Ezt hogy érted ??
- Hát az elég hosszú lenne .... - mondtam
- Ráérek !
- Biztos tudni akarja ??
- Persze !
- Hát akkor kezdem .... Anyáékkal Londonba költöztünk kb. 3 hete . Volt egy igen kedves szomszédom . Megbíztam benne . Sőt már szinte belezúgtam mikor elmentünk futni és pár haverjával elraboltak . Persze nem önszántából . Van egy hasonmása ő raboltatott el . Voltak köztes dolgok például ragacscsata ... Ja és ott ismertem egy lányt akit szintén elraboltak , csak őt szépen leitatták és úgy . Egyszer kétszer próbáltam elszökni de hiába . Ők egy lépéssel mindig elöttem jártak. Majd egyszer végre sikerült . Elmentünk Justin kocsijával és megszöktünk Jadennel . Egy buliba mentünk . Összetalálkoztunk 4 sráccal . Igen helyesek voltak . Végülis ez mind szép és jó lenne ha nem jöttek volna utánunk . Megint megtaláltak . Mind a hatunkat elkapták . Justin és James összevesztek . Eddig sem voltak jóba . James meg akarta ütni Justint de eléálltam és engem ütött meg . Vérzett az orrom és a fejemet is bevertem így elájultam . Justin egyből aggódni kezdett értem .. az óta szeretem - majd egy mély levegőt vettem és felsóhajtottam - Bevitt a kórházba . Hirtelen minden véleményem megváltozott róla . Hazaengedtek . Persze csak a kórházból . Ja még mikor a gépen utaztunk összetalálkoztam egy sráccal . Rendőr volt vagy mi a csuda ! Justinnal nem jöttek ki . Ezt a kórházban tudtam meg . Hirtelen minden felgyorsult . Valami maffia lehetett de én is belekeveredtem sőt tulajdon képen mindenki . Justin lelőtte Taylor . A kórházban szinte végig mellette voltam . Mikor felkelt bemehettem hozzá , addig nem . Majd jött az első problem . Csókolózott egy ápolónővel . Ismét elájultam . De ezt a részt hagyjuk lényegtelen . Kiengedtek Justinnak ötlete támadt hogy elmehetnénk Hawaii-ra . Megkérdeztem tőle hogy nem fog -e senkivel csókolózni , lefeküdni . Megígérte hogy nem fog . És bumm mikor vásárlásról mentem haza egy ribanc feküdt az ágyában . És azok a szavak .... még most is kiráz a hideg .
- Miért mi mondott ??
- Hát az a csaj azt mondta hogy ... - majd nyeltem egy nagyot - Jó volt érted elveszíteni .... szerintem tudod mire gondolok .
- Igen tudom .
- És mikor benyitottam lefagytam nem akartam elhinni . Hirtelen akkora düh töltött el hogy úgy döntöttem leugrok a sziklákról és véget vetek az életemnek . Azok az érzések amik kavarogtak bennem ... mint egy elmebeteg ....
- Ki tudnád fejteni az érzéseidet ??
- Hát azt gondoltam ha már én szenvedek ő is szenvedjen . Egyszerűen azt akartam hogy ordítson a szenvedéstől . Borzalmas volt . És hát így kerültem ide ....
- Hát nem szép történet . - majd benyitott Justin .
- Hogy vagy ?? - kérdezte
Ránéztem a pszihológusra olyan fejjel hogy " hozzászóljak " . Majd ő bólintott egyet .
- Jól .
- Tudtam hogy hozzám fogsz szólni !! - majd odafutott hozzám és megölelt . Kibújtam a karjai közül - Mi a baj ???
- Szerinted mi lenne a baja ??? - kérdezte a pszihológus ...........................

3 megjegyzés: