2013. február 2., szombat

17. rész " Mély vízbe ugrottam "

Reggel igazán jól keltem . Justin még bent feküdt mellettem az ágyban . ( Ne tessék rosszra gondolni :P )
- Szia édesem ! Hogy aludtál ??
- Szia ! Jól ! És te ?? Nem keltél korán , ugye ???
- Jól . Kivételesen nem .
- Akkor jó !! El kéne mennem vásárolni . Hiányát érzem .
- Oké . Menj csak ...
- Ja mármint nem most majd ebéd után .
- Ja ok .
- Mennyi az idő ??
- Hát olyan dél körül lehet .
- Akkor menjünk el ebédelni !!
- Oké . Akkor öltözöm .
- Én is :))
Felöltöztünk elmentünk egy pizzázóba . Hamar végeztünk . Elmentem kibérelni egy kocsit amíg itt vagyunk . Jól jöhet ;) . Azzal mentem el egyet shoppingolni . Vettem egy-pár cuccot . Cipőt , táskát , pólót , fürdőrucit , meg egy gatyát .
Mentem vissza a házhoz mikor egy kis robogót láttam meg a parton a ház elött . Biztos csak Justin rendelt valamit - gondoltam . Bementem a házba . Letettem a cuccaimat amit vettem . Mentem hogy megnézzem hol van Justin . A hálószoba be volt csukva . Majd ilyen szavakat hallottam :
- Örülök hogy miattam veszítettem el ..... - gondolom sejtitek mire gondol .
- Megérte - mondta Justin .
Majd benyitottam . Hirtelen mindenki rám nézett . Ledöbbent arcal bámultam egyszer Justinra egyszer pedig arra a r***ncra .
Egy nagy levegőt vettem majd . Bevágtam az ajtót . Mikor már a sírás kínzott beszálltam a kocsiba és elhatottam .
                                         ~* közben Justin , ( még mindig Lana szemszögéből írom) *~
Justin felvett egy gatyát meg egy boxert és utánam rohant . Persze én már hajtottam is el a kocsimmal . Hogy megéreztem hogy kelleni fog . Közben vezetés közben végig az járt a fejemben hogy pedig meg is ígérte .
Justin a csaj motorjával jött utánam . Olyan érzésem volt mint akit lelőnek . Szépen lassan meghal . Gondoltam olyant dolgot kell vele művelnem amit ő tett velem . Éreznie kell azt amit én . Sőt remélem szenvedni fog a kíntól . Ezért elmentem a sziklákhoz . Kellett egy kis idö mire rávettem magam hogy leugorjak ..... de ha ez kell. Már láttam hogy Justin jön utánam. Ezért hát belevágtam. Levetettem a cipőm és ugrottam. Láttam hogy Justin odaért a cuccomhoz . Én már persze zuhantam a vízbe . Kb. 10 percet lehettem a víz alatt mert mikor valaki kihúzott a vízből újra kellett éleszteni .
- Hívd a mentőket !! - mondta mentőssrác
- Már mindegy .... - mondta Justin miközben csak ült a földön és a fejét fogta .
- Akarod még látni ???!!!! Ha igen akkor hívd azokat a k**va mentősöket !!
- Jólvan oké !! - majd hívta a mentőket . - Jónapot ! A tengerparton vagyunk kéne egy mentő de sürgősen .. meg talán egy újraélesztőgép is !!
- Hamarosan megyünk !
- Nem hamarosan !! Most mert a lány meghal !!! - ordította a telefonba és közben kigördült egy könnycsepp a szeméből ......

6 megjegyzés: