2013. február 2., szombat

16. rész " Naplemente "

Reggel olyan 8 óra körül kelthetett fel Justin . Mivel indulnunk kell Hawaii-ra . Hurrá !!
- Szia !
- Szia szépségem ! Jól aludtál ???
- Jól . Mikor keltél ??
- Hát olyan 6-6:30 körül .
- Jézusom még össze kell pakolnom a cuccomat !! - kiáltottam fel .
- Már elintéztem :)
- Köszi !!
- Gyere menjünk le reggelizni ! Mindjárt indulnunk kell !!
- Oké . De elöbb felöltözök .
- Oké . Lent várlak .
Felöltöztem . Nem volt nehéz választani hisz szinte minden cuccom már a bőröndbe volt . Lementem az emeletről .
- Jó leszek ?? - kérdeztem
- Tökéletes !!
- Akkor jó . Te nem akarsz felöltözni ??
- Ja igaz is !! Mindjárt jövök !
- Oké !
Justin is felöltözött . Megreggeliztünk majd hívtunk egy taxit és indultunk a reptérre . De elötte egy nagyon fontos dolgot kérdezte tőle :
- Csak akkor megyek ha megigéred hogy nem lesz több olyan mint ami a kórházban volt .
- Az csak egyszer történt meg !! De megígérem .
- Köszönöm . Na gyere mert lekéssük a gépet !
- Oké .
Beszálltunk a taxiba betuszkoltuk a cuccainkat . Kb. 10 perc kellett már ott is voltunk a reptéren . Hamarosan be is mondták hogy indul a gépünk . Siettünk nehogy véletlenül is lekéssük . 5 perc sem kellett rá már szállt is fel a gép .
- Csoda hogy nem vagy álmos ! Pedig korán keltél .
- Van amikor korábban kelek .
- Jah . Ha nem baj hallgatok zenét .
- Nem , dehogy is . - majd átkarolt .
                                                           ~* 3 órával később *~
- Hahóó !! Lana kelj fel !!
- Mi ?? Elaludtam ??
- Hát úgy tűnik .
Leszállt a gép . Vittük a cuccunkat és kiszálltunk . Justin hívott egy taxit . Kb. 3 perc múlva ott is volt a reptéren .
- A tengerpartra légyszi . - mondta Justin .
- Oké . -mondta a taxis.
Megérkeztünk a tengerpartra . Ott volt egy ház .
- Na hogy tetszik ?? - kérdezte Jus . Nem tudtam szóhoz jutni . Ez a ház gyönyörű . És a vizen van . WOW !!
- Nagyon tetszik !! Ez gyönyörű !!
- Reméltem  . Na gyere pakoljunk ki aztán menjunk el egyet sétálni .
- Oké ! - kipakoltunk . Felvettem egy félvállas felsőt meg egy fürdőruhát . Justin meg egy szál fürdőnaciba jött sétálni . Végülis ez nem is fura . Sőt olyan meleg volt hogy rám még a póló sem kellett volna .
- Na mehetünk ?? -kérdezte
- Persze !!
A vízparton sétáltunk mikor Justin elengedte a kezem :
- Mindjárt jövök !!
- Oké .
Hamar visszaért és egy pohár jégkását nyomott a kezembe .
- Köszi !
- Nincs mit ! - majd egy puszit nyomott az arcomra . - nem akarsz valahova elmenni ??
- Háát nem is tudom . Már igen késő van meg egy kicsit fáradt is vagyok . De ahogy akarod .
- Ha nem akarod nem muszàly ... fürödni sem akarsz?
- Dehogynem !! - majd Justin felkapott az ölébe és úgy futott be velem a vízbe .
Egy ideig kergettük egymást a vízbe majd mikor kezdett lemenni a nap csak simán leültünk a vízbe . Hamar lement a nap . Elálmosodtam . Még mindig a vízben voltunk ráhajtottam Justin mellkasára a fejem és elaludtam . Mikor észrevette hogy elaludtam felvett és bevitt a házba majd befeküdt mellém az ágyba ........

3 megjegyzés: