2013. február 1., péntek

15. rész " Go "

Kendall hazavitt . Kipakoltam majd elköszöntem tőle .
- Szia akkor majd ha akarsz akkor gyere ! - mondta
- Oké !
Elhajtott a kocsijával .  Egyből felkaptam a kocsikulcsomat egy táskát bele a teló , zsepi , stb .  Indultam Justinhoz a kórházba . Mikor megérkeztem Justin épp kint beszélgetett
egy itt dolgozó emberrel .
- Szia !! Mizujs ??
- Szia ! Semmi épp egy orvossal beszélgettem .
- Milyen ügyből ??
- Ja azt mondta ha jól megy a vizit akár me este is hazamehetek !
- Hisz az szuper !! - majd megöleltem . Nem vettem észre hogy ott öleltem meg ahol meglőtték .
- Áucs !
- Úúúú bocsi !! Nagyon fájt ??
- Nem .
- Akkor jó . - majd visszaölelt. Jól esett . Régen ölelt már meg .
- Na akkor megyünk Hawaii-ra ??
- Nekem mindegy ! Kettesbe mennénk ??
- Persze !! Mégis ki jönne ??
- Nem tudom .
- Hát akkor miért kérdezted ??
- Csak .......
- Hát akkor ok .
Majd visszament a szobájába pakolni . Addig megbeszéltem az orvossal a dolgokat . Szerencsére nem kell már semmit csinálni .. átkötözni a sebet ... stb. Mehettünk ahova akartunk . Úgyhogy elöbbrehoztuk a dolgot . Még ma itthon leszünk , holnap indulunk Hawaii-ra .
- Na indulhatunk ??
- Persze . - mondta Jus .
- Akkor gyere kint van a kocsi .
- Nem is gondoltam volna ha nem mondod .. azt hittem bent van az egyik kórterembe .
- Valaki nagyon vicces kedvében van !!!
- Jólvan na !! Örülök hogy szabadulok innen .
-  Hát annak én is . Na gyere ...... vagy ha akarod mehetsz busszal is !!
- Jajj csak azt ne tudod hogy hányok a buszokon !!
- Szerinted miért mondtam ???
- Jogos .
- Na gyere már mert tényleg itt hagylak !!!
- Akkor te sem jössz Hawaii-ra !!
- Oké
- Megyek ..... - mondta majd indult utánam . -Reméltem is :D

3 megjegyzés: