2013. január 27., vasárnap

9. rész " Ne mááár "

....... ez nem lehet igaz !! Jaden tiszta kék - zöld . Ráadásul ott csókolgatja egyszer Robint egyszer Ryant .
- Miivan ???!!!
- Hidd el te is így fogsz járni !! - mondta Justin - ja a foltok miatt ne aggódj csak egyszer , kétszer elesett .
- Egyszer , kétszer ??? Az egész teste olyan ????
- Hát !? Teveled is előfordulhat ....
- Ha hozzá mersz nyúlni !!! - mondta James .
- Akkor mi lesz fésűcske ??? - vágott vissza Justin
- Nem vagyok én fésűcske !! Mr. hú nyakkendőt viselek és én vagyok a főnök .
- Na akkor gyere ha ekkora gyerek vagy !! - és Robin leszedte Jamesről a madzagot . Tiszta vér volt a keze . És már estek is volna egymásnak mikor James elé ugrottam . Hirtelen nem vette észre hogy én voltam előtte  és jó erősen megütött . Ráadásul az orromat . Szinte egyből földre kerültem . Jól bevágtam a fejemet is . Elájultam ... ismét . Szuper . Sajog a fejem az orrom meg vérzik .
- Hát ezt aztán szépen elintézted - mondta Justin majd leült és az ölébe vett . Volt nála egy zsebkendő azzal kezdte tisztítani az orromat . Jamest ismét megkötözték . Lehet hogy nem is olyan rossz lélek az a Justin ?!
Vajon csak nem volt ideje kibontakozni ?? Jézusom nagyon K.O lehetek ha ilyeneket beszélek . Elrabolt ember !!!! Nem szerethetsz bele egy ilyen taplóba . Majd kicsúszott a számon . A fordítottja :
- James mekkora egy tapló vagy !!!
- Avalanna jól vagy ?? - kérdezte Justin .
- A fejem ... mi történt ?? Hol vagyok .
- Gyere bemegyünk a kórházba .
- Oké .
- Feltudsz állni ??  - kérdezte .
- Hát remélem - mondtam és mikor álltam volna fel visszaestem a földre . Hisz még szinte nem is voltam magamnál .
- Oké ez így nem fog menni . Robin gyere segíts neki felállni . Ja és bejössz velünk a kórházba . Te vezetsz .
- Oké . Na gyere Lana próbálj felállni .-  és sikerült felállnom persze kicsi segítséggel . Megfogtam a fejem és már az is vérzett .
- Gyere ! Itt a kocsi !  - mondta Justin
- Oké . Úgy szédülök !!
- Robin fogd !! - mondta Justin
- Nyugi nem fog elesni ! - mondta Justinnak Robin .
- Ajánlom is !!
- Menjünk már szétszakad a fejem !! - mondtam
- Oké !! Nyugi nem lesz semmi baj !!
Robin beült előre a kocsiba én meg Justin pedig hátra .
- Nyugi mindjárt ott vagyunk - mondta Justin és megfogta a kezemet.
- Hát azt remélem is mert az orrom mindjárt leszakad a fejem meg szétrobban .
- Ha megcsókolnálak jobban lennél - és amint ezt kimondta már cselekedett is .
- Justin ??
- Igen ??
- Véres lett a szád . Bocsi ! -  majd visszacsókoltam úristen én ennyire ki vagyok ütve ?! :O
- Hát ez jó volt - mondta
- Az ! - hahóóó kelj fel ez nem te vagy !! gondoltam magamban - Hol van James ??
- Ne törődj azzal a szeméttel !!
- Nem is csak vissza akartam neki adni amit ő tett velem . Tudod amiért most itt vagyok !
- Azt majd mi elintézzük !
- Justin itt vagyunk ! Segítsek kiszállni Avalannának ??
- Megoldom ! De jöhetsz !!
- Oké .
Már teljesen ébren voltam . Már járni is tudtam . Najó annyira biztosan még nem ezért Justin fogta a kezemet . Így mentünk be a kórházba ...............

2 megjegyzés: