2013. január 27., vasárnap

8. rész

- Okés abbahagytam ! Kéne egy terv !! - mondtam
- Nektek van ötletetek ?? - kérdezte James .
- Mondjuk lehetne hogy ...... - mondta Logan de erre mindenki
- Neeem !!!
- Lehetne ... hogy eltereljük a figyelmüket ! Mondjuk 3 csajjal .
- Ez jó ötlet !! -helyeselte mindenki
- Oké ! Avalanna és én lemegyünk !! - mondta James
- Biztos hogy Avalannát vinni kéne ?? - kérdezte Kendall
- Kendall te is jössz ! Hátulról fedezel minket !!! - mondtam
- Okés ! Főnök !
- Én nem vagyok olyan mint Justin !!! - mondtam
- Te sokkal sexibb vagy ! -mondta Kendall
- Jajj ne már mennünk kell !!! - mondtam
- Akkor bevetésre !! - mondta James
- Kendall először menj le és nézd meg nincsenek -e ott !!
- Okés ! Indulok !!
- Siess !!! - mondta James - szükségünk van még rád !!!
És indult is le az emeletről . Éppen összetalálkozott Justinékkal .
- Szia ! Nem láttál két lányt egy rózsaszín és egy fekete ruhában ?? - kérdezte Justin
- Hello ! Nem ! Vagy várj azok nem ők ??
És már futottak is az álítolagos lányok után .
- A cápa hálóba ! A cápa a hálóba !! - mondta Kendall a telefonba .
- Milyen cápa ?! - kérdezte James .
- Jajj gyere ! Elterelte a figyelmüket !!!
- Jaaa !!!
- Na gyere már !!!
ÉS már mentünk is !! Találtunk 3 csajt .
- Sziasztok !!
- Hello !!
- Lehetne egy kérésem ?? - kérdeztem
- Persze ! -mondták
- Na az a helyzet hogy le kéne foglalni azt a 3 srácot !
- Úhh de helyesek !!!
- Hát persze - vágtam a pofákat - Menni fog ??
- Persze ! Gyertek csajok cserkésszük be őket !! - és már mentek is .
- HURRÁ !! - mondtam majd adtam egy pacsit Jamesnek .
- Na gyere menjünk !! - mondta .
- Hahóó !! Itt Sexy lány !!
- Itt vagyok ! - jelentkezett Kendall a walki-talkiba . Ja a sexy lány nevet nem én találtam ki hanem James mert tudta hogy így Kendall biztos reagálni fog .
- A terv sikeresen végbe hajtva . - mondtam - gyertek a medencéhez . Jadenre meg vigyázzatok !!!
- Oké !! - mondta Carlos - Hé add vissza !!! - mondta Kendall
- Ezek a barmok :D - mondta James
- Ja . - mondtam . Majd James közeledett . S.O.S.
- James !! Ezt ne most !! Majd ha vége az akciónak !! - monda Kendall .
- Jólvan na !! - mondta James .
- Oké . Avalanna megy elöl . Utánna Jaden , majd James , Kendall , Carlos és én .
- Logan ! Nem lehetnék Avalanna mögött ?? - kérdezte James .
- Nem .
- Jólvan !! - mondta
- Akkor itt az idő . -mondtam
- Igen ! - mondta Logan - Induljunk !
 Elindultunk . Minden simán ment míg egy hang hátulról .
- James vidd Avalannát . Kendall te meg Jadent !! Itt vannak ! Én meg Carlos feltartóztatjuk őket !
- Oké!! Gyere Lana !
- James mi lesz Jadennel ??
- Nyugi Kendall vigyáz rá !! De ha nem indulunk akár mind a hatunkat elkaphatják !!
- Oké menjünk !! - és már indultunk is !!
- Menj elöl !!
Elkezdtünk futni . Hátranéztem és láttam ahogy Kendall és Jaden a másik irányba futnak . Valamint hogy Justin , Robin és Ryan hogyan esik neki Logannek és Carlosnak .
- James vissza kell mennünk segíteni !!!
- Nem lehet !! Egyből elkapnának !!
- De ....
- Nincs de !! Fuss !!
És már futottunk is tovább . Ismét hátranéztem nem volt mögöttem James . Valamint már Logant és Carlost sem láttam . De egy valakit igen . Azt az elmebeteg Justint . Egyre közelebb jött .
- Nem kapsz el te elmebeteg !!! - mondtam
- Dehogynem . -és már szinte éreztem a hangját ahogy ott liheg mögöttem . Hát ismét sikeres volt az ő tervük .
- Utállak ! - mondtam majd ráléptem a lábára
- Utálhatsz ! Akkor sem menekülsz . - mondta és közben a kezemet szorította .
Majd bevitt egy elhagyatott házba . Igen addig üldözött . Teljesen rosszul voltam , kijött az asztmám , szinte fuldokoltam .
- James !!! - láttam meg mindenkit
- Avalanna !!!!
- Jajj istenem hogy oda ne rohanjak !! Mekkora egy kényszer románc !! - mondta Justin - de a miénk na az az igazi .
- Avalanna !! Csak kihasználtál ?? Hazudtál ?? - kérdezte James
- Nem tényleg elraboltak !! Én igazat mondok . Ő viszont egy csaló . - mondtam és közben lecsöppent a padlóra a könnyem - Hol van Jaden ??
- Majd meglátod !! Robin ! Ryan hozzátok ki !!
Egyszerűen sokkolt amit láttam ............

1 megjegyzés: