2013. január 27., vasárnap

7 . rész " Kicsúsztunk a keze közül "

Háát kb. így nézett ki a haja :D
- Hát arra már most van válasz !! ÉN !! -röhögtem fel .
- Ne legyél te ebben olyan biztos !!! - mondta
Hát nem tudom mit tervelt ki de nagyon sejtelmes arcot vágott .
- Oookééé . -mondtam furcsálkodva .
- Várj van valami az arcodon - mondta és már dobni is akarta az újabb ragacslabdát .
- Nehogy !!!
- De de !!!
- Úgysem mered !!!
- Csak figyelj !!!
És amíg nem figyelt már futottam is tovább .
- Egyszer úgy is megleszel !!!!
Én ezt már nem hallottam .
- Pszt ! Jade ! Pszt ! Itt vagyok !
- Avalanna ?!
- Igen igen ! Mindjárt kiszabadítalak !
És odaosontam Ryan mögé . Eldobtam egy követ . Ryan azt hitte hogy ott vagyok ezért elment .
- Hála az égnek hogy itt vagy !! Hogy szöktél meg ??
- El sem kaptak ! - mondtam nevetve
- Hát akkor ügyes vagy .
Eloldottam a kötelet és már indultunk is . Futottunk egyszer csak megtaláltam Justin kocsikulcsát .
- Hát hogy nekünk mekkora mázlink van !!
- Nagy !! - mondta Jade .
 - Na akkor itt az ideje hogy megszökjünk .
- Nézd ruháák !
- Jade !! Gyere ! Hú  várj az nekem kell . - vettük azt irányt a ruhák felé .
Avalanna ruhája
- Na ez az enyém ! - mondta Jade
- Ez pedig az enyém ! - mondtam - gyorsan öltözzünk át és induljunk !!
- Úúúú karkötők ! - mondta Jade
- Na jó gyere menjünk !
Felvettük a karkötőket és már mentünk is a kocsihoz .
- Én vezetek ! - mondtam
Beszálltunk a kocsiba ! Kihajtottam az utcába . És már meg is szöktünk .
- Mondtam én hogy győzni fogunk !! - mondtam
- Mi ez a pittyogó hang ?? - kérdezte Jade
- Biztos csak a kocsi .
- Oké
Majd észrevettem hogy villog a karkötőm .
- Valami baj van ?? - kérdezte Jade
- Öhm azt hiszem ez nem karkötő .
- Akkor mi ??
- Nyomkövető . - mondtam , és gondoltam hogy már biztos követnek minket .
- Vedd le és dobd ki az ablakon !! - mondtam
- Oké ... ha még nem késő .
Kidobtuk az ablakon a karkötőket és összetörtek . Beértünk a városba éppen valami party volt .
- Oké itt talán nem találnak meg minket !! - mondtam és kiszálltunk
- Mekkora menők vagyunk már . Ezüst Ferrarival furikázunk !!
- Ja totál !!
Bementünk a partyra . Elég sok srác volt . Páran már szemeztek is velünk .
- Biztos vagy ebben ??
- Persze - mondtam
James
És odajött hozzám egy irtó helyes srác .
-Szia cica ! Egyedül vagy ??
- Öhm . Ahha .
- Cool akkor gyere !
- Okés - és megfogta a kezemet és húzott maga után - Várj !!! - mondtam
- Mi az ??!
- A barátnőm nélkül nem megyek sehova .
- Értem . Hol van ?
- Amellett a szőke hajú srác mellett .
- Ohh ő a haverom , Kendall . Gyere menjünk oda .
Azta milyen helyes ez a srác . *-*
- Srácok figyeljetek  ő itt ....
- Avalanna - fejezetem be .
- Avalanna - mondta utánam .
- Szia cica !
- Hello - mondtam nekik .
- Mi a baj ?? - kérdezte az egyik azt hiszem Logan volt a neve .
- Hát az a helyzet hogy 3 srác elől menekülünk . Elraboltak minket .
- Majd mi megvédünk titeket . - mondta James
- Hát az jó lenne . - mondta Jade
- Jade !! Az ott nem ők ??!! - kérdeztem ijedten .
- Attól tartok de .
Kendall , Logan , James és Carlos
- Gyertek !! - mondta Kendall .
- Oké - és már futottunk is be a házba .
- Ők ikrek ??!! - kérdezte Carlos
- Nem csak hasonmások .
- Hát nem tűnnek vidámnak . - mondta James
- Úristen félek - mondtam
- Ne félj itt vagyunk !! - mondta James és sorra a többi srác
- Jönnek !! - mondta Logan
- Jajj ne !! Gondoltam hogy nem lesz ez ilyen könnyű .
- Nyugi . Nem hagyjuk hogy elvigyenek titeket !!!
- Akkor jó ! Tényleg köszi . Mindkettőnk nevében
- Én köszönöm hogy megismertelek !
- Siessetek már !! - ordította Kendall .
- Jólvan !! - mondta James
- Gyertek !! Erre !! - mondta Logan .
És James megfogta a kezemet és húzott maga után . Jadent pedig Logan fogta kézen .
- Avalanna !!! Nem menekülhetsz !! - ordította Justin
- Siessetek - már szinte sírtam
- Ne sírj Avalanna !! - mondta James és megölelt .

3 megjegyzés: