2013. január 27., vasárnap

6. rész " A ragacs fogsága "

- Mi az hogy soha ?! Valamikor csak el kell engednetek !!
- Majd valamikor ..... talán . - röhögtek fel .
- Robin hogy lehetsz ilyen !!! Pedig már majdnem sikerült !!! - vágtam a fejéhez majd nekidobtam a cipőm ( sportcipő van rajtam )
- Csak majdnem  ! - majd adott egy pacsit Ryannek .
- Hahaha nagyon vicces !! Nagyon büszke lehetsz magadra !! - mondtam és már dobtam volna a másik cipőmet is amikor Justin megfogta a kezem .
- Meg ne próbáld !! - súgta a fülembe .
- És ha igen mi lesz ??
- Ne merd !! - majd ez kimondta a másik cipőmmel egy másik célpontot találtam el Ryant .
- Én mondtam !! - mondta Justin , és Ryan Robin és ő maga elfutottak .
Háháá hát ez jól ment ! Nem vettem észre hogy közben Jus leszedte a kezemről is a madzagot ( hisz már csak a kezemen volt ) . Ismét el kezdtem futni , amikor észrevettem egy másik csajt .
- Hééé ! - suttogta felém - Segíts már !!
- Oké ! - és mentem is - Kivel van szerencsém ??
- Jaden  vagyok ! DE hívj csak Jadenek ! És te ?
- Avalanna .... de hívj csak Lanának  .
- Oké . Hogy kerülsz ide ??
- Justin raboltatott el ! És te hogy kerültél ide ??
- Hát tulajdonképpen ... Ryannal egy buliba mentünk és jól leitattak ... aztán már csak annyira emlékszem hogy itt fekszem a földön .
- Hát akkor teneked rosszabb lehetett . Gyere megszökünk innen !!!
- Nem fog sikerülni !!
- Miért ??
- Térfigyelőkamerák !
- Avval te ne foglalkozz !!! Gyere !! -és leszedtem a kezéről és a lábáról a kötést .
- Köszi !
- Igazán nincs mit ! Na gyere . - és el is indultunk a kapu felé amikor megláttunk két vízipisztolyt . Tele volt töltve valami ragaccsal .
- Ezt magunkkal visszük !! - mondtam
- Oké ! Menjünk !
- Várj !! - tettem a kezemet Jade elé .
- Mi az ??!!
- Csapda !! Maradj mögöttem !! Pontosan maradj itt !!
- Nem veled megyek !!!
- Jó de akkor csak mögöttem  !!
- Oks !
Majd elindultunk az ajtó felé . Kezünkben a pisztoly ( nem igazi ) .
- Támadáááás !!! - üvöltöttem fel amint megláttam Justinékat .
De észrevettem hogy nem csak nálunk van pisztoly ! Náluk is . Sőt még jobb ragacs labdák . Több 100 . Mivan ennyire jóba lettünk hogy már ragacs csatázgatunk ??!! Nem ez csapda !! Az biztos !!
- Jade !! Fuss !!!
- Nem gyere !!! - mondta
- Csapda !!!! Gyere !! - közben már ő és én tiszta ragacsok voltunk . Mondjuk mindenki . És amint ezt kimondtam Ryan már meg is fogta Jaden-t .
- Jadeeeeeeeeee !!! - kiabáltam
- Fusssss !!!! - kiáltotta vissza .
És már futottam is . Persze Justin és a kis talpnyaló Robin utánna . Úristen támadnak az klónok :PP :DD
- Úgysem kaptok el !!!! - szerencsére jó futó voltam
- De hogy nem !!!! - hát eléggé le voltak maradva .
Közben még arra is volt időm hogy egy kis olaja kiöntsek egy üvegből . Szerintetek mi történt ?? Hát nem elcsúsztak rajta .
- Ennyik vagytok !!! - kiabáltam röhögve amikor ..... észrevettem hogy Justin nincs ott !
- Justin !!! - kiáltotta Robin .
- Ne üvölcs  te mocsok !! - mondtam Robinnak - Már úgyis mindegy !! " Szájonárá " mindenki ! - mondtam
Hirtelen kivel találtam magam szembe ?? Justinnal . Ráadásul a vízipisztoly a kezébe .
- Most megvagy !!!
- Csak azt hiszed !!
- Nem nem !! - és a fejembe nyomott egy jó adag ragacsot .
- Hagyd abba te nyomorék !!! - mondtam amikor épp szóhoz jutottam .
- Ohh szóval már nyomorék vagyok ?!!
- Eddig is az voltál !! - mondta röhögve
- Na majd meglátjuk ki nevet a végén !!!

2 megjegyzés: