2013. január 26., szombat

5.rész " Nem engednek "

A szám és a szemem is be volt kötve . Odajött egy srác . Szerintem ő volt a " főnök " . Lehúzta a szememről a kendőt . VÉGREEE !!!!  Majd ezt mondta :
- Vártalak már cica !
Megforgattam a szemeimet majd visszanéztem rá és elkezdtem a kendő mögött motyorogni valamit .
- Áhh szóval beszélni akarsz , jó kezdés ... de mondok valamit sajnos nem lehet !! - mondta .
Mérgesen néztem rám majd bokán rúgtam hisz Robin titokban kikötözte a lábamat . Hát mit ne mdjak eléggé béna volt hisz ő csak fogta a lábát én meg el tudtam volna  futni  .... volna . Azonban ő máris ordított hogy :
- Kapjátok el !!!
És a kis talpnyalók sikeresen el is kaptak . Pedig már az ajtó előtt voltam .
- Próbálkozunk , próbálkozunk ??  - és végre levette a számon lévő kendőt is .
- Képzeld !! - és észrevettem hogy aki éppen lefogott pisztoly is volt a zsebébe .
- Látom észrevetted ! Szóval még egy ilyen és !!!!
- És meghalok ??!! Ohh hát akkor már most is szivesen megteszem ! - mondtam flegmán .
- Háát akkor nincs szerencséd !! Nem Nem halsz meg !! Túl szexy vagy ahhoz !
Ó a fenébe !! Miért vagyok ilyen széép !! :D Pedig úgy meghaltam volna !!
- Robin ! Vidd be a " cellába " !
- Celléba ez komoly ?? És mivan nem tudsz meg mozdulni !! - mondtam ki véletlenül hangosan
- Robin !! - ordított Robinra
Hát mit nem mondjak nem egy 5*-os szállodában vagyok . Az ablakon rács , az ajtó mint a börtönökben .
- Robin - mondtam
- Igen ??
- Ki kell szabadítanod !!
- Nem tehetem !!
- De miért ??
- Azt nem mondhatom meg !
- És miért csináltad ezt ????
- Muszáj volt ! Nem én akartam !!
- Hát ki ??
- Justin .
- Nagyon hasonlíttatok !!
- Tudom ! Végül is innen indultunk ki !
- Mi ?!
- Rajtam keresztül akart .. ahogy ő mondja " becserkészni " .
- Szóval nem is szeretsz ??
- Szeretnélek .. ha nem lenne az útban Justin !!
- Dehát ... ohh mindegy ! Kösz szépen hogy ilyen voltál velem !!-  majd elmentem az ajtó elől .
- Kérlek ne menj el !!! - mondta . majd megérkezett Justin .
- Készen van minden főnök - mondta Robin
- Oké elmehetsz ! - mondta Justin
- Menj innen !! - mondtam Justinnak .
- Arról nem te döntesz !!! - kiabált rám
- Hát talán de !! - kiabáltam vissza
- Figyu itt én vagyok a főnök akár tetszik akár nem !! - szorította a kezemet a falhoz .
De nem is én lennék ha nem reagáltam volna valamit rá . Hát úgy éreztem itt az idő a második szökési lehetőség és leköptem a ruháját .  Elkezdtem futni . Robin észrevett és utánnam futott kivételesen nem azért hogy elkapjon .
- Hát te ?? Mit csináltál ??
- Mondjuk úgy hogy sok a nyálam .
- Te megőrültél ?? Hogy köphetted le ? ........ Pacsit kérek . - majd amikor lepacsiztunk volna Robin megfogta a kezemet és vissza kezdett húzni .
- Mekkora egy mocsok vagy !! - kiabáltam neki .
- Hé emberek !!! Ryan gyertek gyorsan . - Ryan már itt is volt és ismét visszavittek .
- Te soha nem adod fel - kérdezte Ryan .
- Nem . És ti soha nem engedtek el ??
- Soha .

2 megjegyzés: