2013. január 26., szombat

4 rész " 5 nappal később ... olyan dolog amire nem számítottam "

* 5 nappal később *
Robin és én nagyon elvagyunk egymással . Ő benne bízom meg legjobban .    
Az öt napban napi rutin lett a közös reggeli .. a futás . 
Ez a nap sem tellett volna máshogyan . Hacsak az élet nem próbálná megcáfolni ezt . 



Reggel felkeltem Robin ismét korábban kelt mint én . Reggelit most én csináltam . 
Ebben az öt napban megfigyeltem Robin mit hogy csinál ( nem mintha olyan béna
" szakács " lennék )  . Így egyik nap ő másik nap én csináltam a reggelit . Páros nap
volt én voltam a soron . 
Hamar megcsináltam a kaját majd meg is ettük . 
A napirend következő pontja a futás volt aminek minden nap kb. 1 órát szentelünk .  Elindultunk futni . Beértünk egy sötét utcába .
- Robin nem kellene tovább mennünk ?? -kérdeztem 
- Kicsit maradjunk . 
- Minek ?! - kérdeztem ismét 
-  Csak maradjunk ! - mondta
- Háát oké .
- Ja amúgy nem mondtam hogy új deot vettem ??
- Nem . - mondtam furcsállva 
- Megszagolod ??
- Öhmm persze .
Mihelyst hajoltam volna oda Robin egy kendőt fogott a szám és az orrom elé . Szinte egyből elájultam .  Még éreztem mikor valaki megkötözött. Hogy miért mondtam higy valaki ?! Hát azért mert már nem csak Robin hangját hallottam hanem másét is . Valami ilyesmiket :
- Oké .. kötözd meg aztán tedd be a kocsiba . 
- Szép volt Robin . Nem gondoltam volna hogy egy barna csaj is lehet ilyen hülye ! -erre mindenki röhögött 
- Ryan siess már nem igaz hogy nem tudsz megkötözni egy embert . 
- Ne szólítsatok senkit a nevén mert nem biztos hogy nem hallja !!
Hát ezt jól gondolta :DD Na de mindegy is szinte sajgott a kezem-lábam  Ryannek sikerült elég erősen megkötöznie . De több dologra nem is emlékeztem annyi az utolsó emlék hogy valaki nagyon erősen bevág a kocsiba .  Elég sokat mentünk a kocsival . Nagy kocsi lehetett mert éreztem hogy Robin ott volt mellettem hisz egész végig ott dumált mellettem meg ott simogatott . Nagyon mérges voltam rá . Robin ezt mondta :
- Nem értem minek kellett ezt csinálni vele !
- A főnök találta ki nem mi - mondta egy másik hang .
- Tudom de akkor is . 
- Nem kell sajnálni !! - mondta ismét egy másik hang
Úristen ezek hányan vannak . 
- Miért ne ?! Ő megbízott bennem !! -mondta Robin 
- Bízott benned vagy sem most a mi kezünkben van ...  vagyis a főnökében  . 
Főnök ?! WOOW ez valami összeesküvés ??? 
- Emberek 2 perc és ott vagyunk készülődjetek !! -mondta egy ismeretlen hang
Készülődjetek ?! Ugyan mire ???
- Robin szedd ki a lányt !!
Jajj nemár ez most komoly ?!!
- Oké ! 
Robin félve vett ki .. mintha ő nem is akart volna részese lenni ennek az egésznek . 
- Ittvan a lány MR.Biebs !
- Rendben ! Elmehettek !!
Hirtelen sírig csend lett .                                           

3 megjegyzés: