2013. január 26., szombat

3.rész " Csak egy futással kezdődött "

Mikor felkeltem Robin már ébren volt , fel is öltözött . Mikor lementem az emeletről épp reggelit csinált .
- Szia szépség !
- Szia Robin !
- Csináltam reggelit !
- Ahhhw nem kellett volna .
- Na gyere reggelizni !
- Oké ! Mit csináltál ??
- Majd meglátod ...
És amikor az asztalhoz mentem megláttam a mai reggelit . WOOW !!
- Nem is mondtad hogy tudsz te ilyent is !! - mondtam
- Háát most már tudod !!!
- Milyen mázlista vagyok hogy ilyen szomszédom lehet ! - mondtam hangosan de igazából magamban akartam tartani .
- Most hangosan mondtam ki ugye ?! - kérdeztem
- Igen :D - majd nevetni kezdtünk
- Na akkor együnk aztán menjünk futni  !
- Oké - javasolta Robin is
Megettük a reggelit és már öltöztünk is . Majd kimentünk az utcába és elkezdtünk futni . Szinte az egész várost körbefutottuk . Najó azért nem az egészet de a környéket biztos . Sajnos 1-2-szer meg kellett állnunk hisz asztmás vagyok . Ezért inhaláló nélkül el sem indulhatok . A stresszes helyzetek sem bírom .
Hazamentünk de előtte megettünk egy fagyit egy fagyizóban . Az itt töltött időből ez volt a tetőpont .
Robin megcsókolt . Először furcsálltam hogy ilyen hamar is megtörténhetnek az ilyen dolgot . No de örültem hogy egy ilyen helyes szomszédom van . Kezdtem beleesni .
- Mit fogunk délután csinálni ??? - kérdeztem sétálás közben ( miközben a fagyit ettük )
- Elmehetnénk moziba !
- Oké az jó ötlet lenne .
- Mit nézzünk meg ??
- Alkonyat ??
- Oké , elmehetnénk arra megvenni a jegyeket .
- Akár .- mondtam
Kifizettük a fagyit és elindultunk a mozi felé . Elég keveset kellett gyalogolni . Így hamar oda is értünk . Robinnal megvettük a jegyeket ... direkt a leghátsó sorba . Szerintem érthető miért . Találkoztunk Robin barátjával is ( csajszi ) persze nem járt vele . Leenah-nak hívták. Nagyon szimpatikus volt . Na meg ott volt Leenah pasija is . Derek . Nekem egyáltalán nem jött be a srác . SORRY ! :D Ők is jegyet vettek a filmre . Pont arra amire mi .De ők egy sorral lejjebb ültek . Robinnal nagyon elfáradtunk a futásban meg egy kicsit meg is voltunk izzadva úgyhogy hazamentünk és átöltöztünk . Ebédre pizzát rendeltem . Megettük majd indultunk is a moziba . Vettünk popcorn-t meg Colát . Beültünk a vetítőterembe ahol már elkezdődött a film .

Már a film közepénél tartunk és kicsit elálmosodtam . Tudjátok a futásba elálmosodtam . Így elaludtam Robin vállán . Majd lecsúszott a fejem a lábára . Majd kb. 10 perc múlva fel is keltem . Épp a végénél tartott a film számomra olt benn 1-2 "ijesztő"  rész , ilyenkor odabújtam Robinhoz .

Vége lett a filmnek Robinnal hazamentünk ( kocsival )  .
- Ma is itt alszol ? - kérdeztem
- Ha szeretnéd ! - mondta
- Akkor itt .
- Oks .
Lezuhanyoztunk , felvettük a pizsit majd még kb. 1:30-kor fent voltunk . Beszélgettünk . Majd előbb én majd Robin is elaludt .

1 megjegyzés: