2013. január 25., péntek

2.rész " Az első nap "

Bejött a srác és egy csokor rózsát nyomott az arcomhoz .
- Szia ! - mondtam
- Hello ! Robin vagyok .
- Tudom - mondtam nevetve - ki volt írva a postaládádra .
- Jah persze :D
- Öhmm te mióta vagy itt ?? - kérdeztem
- Hát kb. 3 éve .
- Ház akkor  te sem most jöttél . -mondtam
- Hát  nem .. Láttad már a várost ??
- Nem .. hé hisz még csak most jöttem . - mondtam
- Hát akkor itt az ideje !! - mondta
- Azt hiszem tudom mire gondolsz !! - mondtam
- Na hát akkor mehetünk is !
- Oké de várj átöltözöm
- Megvárlak nyugi .
Hamar átöltöztem és felvettem pár színes cuccot . Ami úgy passzolt egymáshoz , de a lényeg az volt hogy kényelmes legyen hisz eléggé meleg volt .
- Jól nézel ki cicaa - mondta Robin
- Köszi - mondtam
- Akkor azt hiszem jobb lesz ha indulunk is .
- Oké . Kinek a kocsijával menjünk ??? - tettem fel a kérdést
- Menjünk az enyémmel .... ha nem baj .
- Nem :DD
Elindultunk . Hamar beértünk a belvárosba hisz nem laktam tőle messze . Robinnal kiszálltunk a kocsiból és elindultunk sétálni egyet . Meglepődtem hisz Pobin az út felénél megfogta a kezem . Mááááris :$ Úristen milyen jól megy nekem . Jó hamar . Ezek a gondolatok mentek oda vissza a fejemben . Nagyon elmerengtem valamiben ... hogy miben ?! a gyönyörű városban . Minden olyan jellegzetes " londoni " . Beültünk egy kávézóba . Ittunk egy kávét majd beszélgettünk ... elég sokáig . Tulajdonképpen mindenről .
Robinnal elmentünk a Big Ben - hez is . Meg "buszoztunk" is :DD De a London Eye sem maradhatott ki .
Mikor leértünk a London Eye-ról elkezdett esni az eső . Robin odaadta a pulcsiját . Persze egyből haza mentünk . Robin még feljött hozzám 1-2 órára megbeszéltük mit csináljunk holnap . Elterveztük hogy holnap reggel elmegyünk futni . Ugyanis én szokásom szerint mindennap elmegyek reggel futni . Mint a kávézóban kiderült Robin is . Ígyhát ez volt a döntés . Délután Robin azt mondta majd ő valamit kitalál . Hááát kíváncsi vagyok . Nade már este 9 óra van és Robinnak és nekem korán kell kelni ezért úgy döntöttem hogy Robin itt fog aludni . Robin nem ellenkezett . Átment a cuccaiért ( futóscucc ... stb. )
Hamar elaludtunk de mielőtt ezt tettük volna kicsit beszélgettünk ilyen személyes dolgokról ( cikis sztorik ... stb . ) Robin hátán aludtam el .

1 megjegyzés: