2013. január 30., szerda

14. rész " Irigy vagy Mi ?? "

     * Avalanna szemszöge *
Kb. 2 óráig lehettem kómában . Kendall egész végig ott volt mellettem . Mondta hogy közben még Robin és James is bejöttek . Azt is mondta hogy minden dühösek voltak Justinra nem is szóltak hozzá . Mikor felkeltem azt hallottam hogy Kendall és Justin beszélgetnek . 
- Hogy te mekkora egy tapló vagy !! - mondta Kendall - ő ott volt melletted amikor kellett !!
- Tudom !
- Akkor ??? - kérdezte Kendall . 
- Nem tudom . Megbántam .
- Hát azt el is hiszem . - és egyre hangosabban kezdtek " beszélgetni "
- Nem lehetne egy kicsit halkabban ?? - keltem fel . 
- Avalanna ! Hogy vagy ?? - kérdezte Justin .
- Hirtelen mennyire érdekellek !
- Ne csináld ezt !! - mondta
- Hagyj békén !! - mondtam - Ne is beszéljünk jó ?? Menj hívd be a kis nővérkédet !!
- Könyörgök ne legyél ilyen !!
- Ezek után ????!!!!! - majd már eléggé felidegesítettem magam .
- Tudom hibáztam de ......
- Hagyd már békén !!! 
- Kimegyünk egyet sétálni ?? - kérdeztem Kendelltől . 
- Persze ! Gyere . 
Elmentünk egyet sétálni . Kimentünk a kórház körüli parkba . Éppen akkor jöttek Loganék is vissza . 
- Szia ! Jobban vagy ?? - kérdezte Robin . 
- Persze . Testileg igen . 
- Megértelek . 
- Ryan és Jaden hol vannak ?? 
- Otthon maradtak . Készülnek az estére . 
- Miért is ??? - kérdeztem
- Azt mondta az orvos ... hogy ma délután haza mehetsz !! - mondta James . 
- Az jó ! 
- Szerintem is . Már csak azért is mert nem kell őt látnod .....
- Igen - sóhajtottam fel . 
- De sajnos holnap után muszáj lesz elviselned .
- Szerintem most az lesz a legjobb ha haza megyek . 
- Biztos ?? Nem félsz hogy Justin oda is utánad megy ?? - kérdezte Carlos
- Nem . 
- Akkor jó .
- Gyere pakoljuk össze a cuccodat . - mondta Kendall
- Oké . - bementünk a kórterembe .
Az összes cuccom szét volt szórva . Justin meg a fejét fogta az ágy szélén ülve . 
- Kendall kimennél egy kicsit ??
- Persze . - majd kiment a szobából. 
Odaültem mellé az ágyra . 
- Figyelj ..... - mondtam
- Na mi van meguntad a Kendallt ??
- Meguntam ??? - kérdeztem vissza
- Igen ... hisz mostanába mindig vele vagy .....
- Csak egy dolgot nem tudsz !
- Mit ?? 
- Azt hogy én téged szeretlek .....
- Én is  !! Ne haragudj  !!
- Nem haragudtam .... csak mindig az volt amit te akartál . Utalnom kellett valahogy rá hogy ez így nem oké . 
- Úgy imádlak !!! - majd csókolózni kezdtünk . 
- Figyelj .... Ugye tudod hogy nekem ma haza kell mennem .
- Tudom . De holnap után én is szökök innen .
- Már várom . 
- Esetleg elmehetnén majd valahova ... tudod csak mi !
- Jó ötlet . De hova ??
- Hawaii -ra gondoltam . 
- Miért te már ezen is gondolkoztál ??
- Persze 
- Hát akkor mehetünk :P 
- Jólvan . Egy hét mulva indulunk !!
- Ez most komoly ??
- Úgy nézek ki mint aki viccel ??
- Hát nem .
- Na akkor ?!
Majd benyitott Kendall .
- Bocsi a zavarásért de találkoztam az orvossal és azt mondta hogy hazamehetünk .
- Oké ! Akkor mindjárt megyek .
Kendall kiment . 
- Na akkor pakoljuk össze amit szétszedtél . 
- Héé én nem szoktalak piszkálni !! - mondta Jus
- Tudom ... De tényleg gyere már segíts . 
- Megyek . 
Összepakoltuk a cuccomat . Búcsúznom kellett .
- Akkor majd még ma visszajövök .....
- Reméltem ........

7 megjegyzés:

  1. jajj nagyon szeretem siess kövivel!!!! :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jo lett, ma info oran titokban, amig a tobbiek gepeltek, en felmentem a netre es elolvastam.:'33 jolett.:))

    VálaszTörlés
  3. Vickaa*-* nagyon aranyos vagy !! Tényleg köszönöm mindenkinek !! <3

    VálaszTörlés
  4. Mikor lessz uj rész nagyon jóóóóó :DDD

    VálaszTörlés