2013. január 29., kedd

13. rész " Na nee "

Reggel van . Semmit nem aludtam , egész este meredtem néztem a kórterem ablakát ... hátha felkel . De nem  . Kendall kb. 6-kor kelt fel . Furcsállta hogy már fent vagyok .
- Hát te mióta vagy fent ??
- El se aludtam ! - mondtam egész álmosan
- Ki fogsz merülni már 2 napja nem aludtál - mert mikor elraboltak akkor sem aludtam . Nem is tudhattam volna .
- Nem !! - mondtam majd elásítottam magam
Éppen elcsíptem egy orvost .
- Jó reggelt !
- Magának is ! - mondta
- Nem tudja hogy kb. mikor fog felkelni Justin ??
- Hát nem tudom .. az is bent van a pakliban hogy kómában esik .
- Kómába ???? - kérdeztem
- Igen . De reméljük ez nem fog előfordulni .
- Hát én is . - Kóma hát persze tuti velünk fog előfordulni . - és esetleg nem mehetnék be egy kicsit hozzá ??
- Na jó gyere !
- Köszönöm ! - majd elindultunk a kórterem felé
- Nagyon szívesen ! - mondta majd beengedett a kórterembe .
Egyből odafutottam az ágy mellé . Megfogtam Justin kezét . És ráhajtottam a fejemet az ágy rácsára . Elaludtam . Justin keltett fel .
- Mennyi az idő ?? Elaludtam ?? - keltem fel .
- Szia ! - mondta gyengéd hangjával ami még kicsit erőtelennek tűnt .
- Szia ! - öleltem meg
- Úgy örülök hogy itt vagy ! - mondta
- Én még inkább ! - mondtam majd adtam egy puszit a kezére  .
- Szeretlek !!
- Én is !
Majd csókcsatába lendültünk .... addig amíg a nővér be nem jött .
- Kopogni nem tud ?? - kérdezte Justin .
- Hagyjad !! - mondtam majd megsimitottam a kezét .
- Jól van bocs .
- Kimennél egy kicsit ?? - kérdezte tőlem a nővér .
- Nem lenne baj ha itt bent maradnék ?? - kérdeztem
- Hát ha muszáj ......
- Köszönöm . - mondtam majd a nővér elég furcsán nézett rám .
Nem volt valami idős . Sőt kb. 2-3 évvel lehetett nálunk idősebb .
- Tudjátok mit inkább kimegyek ! Megiszok valamit a büfében .
- Oké ! - mondta a nőér - de akkor menjen már !!
- Jól van na oké oké ! - igazából eszem ágában sem állt kimenni . Csak az a csaj annyira szemezett Justinnal . De volt egy tervem . Női orvosok is vannak ugye ?? Hát persze hogy van . Kinyitottam a női öltözőt és bementem . Találtam egy orvosi ruhát felvettem . Vissza mentem a kórteremhez bementem . A látvány ismét nem volt éppen egy felüdülés .....
Justin és az a bizonyos Kim csak úgy nyalták faltál egymást . Remek . Persze ezt csak az ablak mögül láttam majd hirtelen benyitottam :
- Hogy lehetsz ilyen ???? - kérdeztem majd levettem a köpenyt .
- Ez nem az aminek látszik !! - mondta Justin
- Hát pedig eléggé annak tűnik !! De ha nem ..... Akkor mi ??? - kérdeztem
- Csak ..........
- Ne inkább hagyjuk !! - vágtam Justin szavába és zokogva kimentem a kórteremből , bevágtam az ajtót .
- Mi történt ?? - kérdezte Kendall mikor megöleltem . Már az első pillanatban tiszta könny lett a pólója .
- Justin felébredt ......... - mondtam
- De hisz ez fantasztikus !!!
- Ja nem az ... hanem bement egy 20 - 21 éves nővér és.....
- Ne is folytasd !!
Nem is bírtam volna . Hirtelen összeestem . Le esett a vérnyomásom . Mikor elestem ISMÉT bevágtam a fejem . És hát ugye még ott volt a seb . Kendall hívott egy orvost . Most még szuperebb élményben volt részem . Befektettek egy kórterembe . Természetesen még nem voltam magamnál . Justin kórtermében feküdtem . Kendall ott ült mellettem .
                                                                  * Justin szemszöge *
Nem az én ötletem volt ezzel a ringyóval csókolózni . Sőt én ellenkeztem is . Avalanna rosszkor volt rossz helyen . Egyszerűen megszakadt a szívem mikor észrevett minket majd ridegen kiment . Főleg hogy én pedig úgy keltem hogy ő itt volt mellettem . De a legrosszabb az volt mikor behozták ismét kómában . Mi történt ?? Lehet hogy inkább az zavart hogy viszont vele nem én vagyok ...........

3 megjegyzés: