2013. január 29., kedd

12. rész " Egy élet omlott össze bennem .... "

...... sokkolt a látvány . Minden tiszta vér .... levettem a "maszkot" Robinról vagy Justinról . És kijelenthetem hogy ez Justin . Van ami különbözik közöttük . És ez biztos Justin .
- Hívjatok mentőt !!!!! - üvöltöttem a közelben lévőknek .
- Mi volt ez ?? Kit lőttek le ?? - kérdezte Kendall és Logan mikor megérkeztek .
- Justint  lelőtte az a nyomorék Taylor !!!
- Még itt vagyok !! - mondta Taylor
- Nem érdekel !!! - mondtam
- Hívok egy mentőt - mondta Logan
- Kösz . Valaki bejön velem és a kórházba ??
- Majd én - mondta Kendall .
- Nem te itt maradsz !! - fogott le Taylor
- Na meg még mit nem !!!! - mondtam majd valahogy kivergődtem Taylor kezéből. .
- Nem ??? - kérdezte - Tényleg azt hiszed hogy elmenekülhetsz ??
- Jajj hagyd már ezt az egészet !! Te lőtted le !!! Legalább legyél tisztességes !!
- Nem arról vagyok híres !! - mondta hencegve
- Hát akkor most leszel .
............ - Avalanna itt van a mentőkocsi !! - mondta Kendall - Erre jöjjenek !! - mondta a mentősöknek

A mentősök jöttek is . Hozták a hordágyat feltették Justint és indultunk a kórházba .
- Úgy félek !! - mondtam Kendallnek aki velem tartott .
- Nyugi nem lesz semmi baj !! Meg fogják menteni  !! - mondta
- Biztos ???
- Persze !! 100 % !
- Akkor jó .
Szerencsére hamar odaértünk a kórházba . Egyből be is vitték a műtőbe .
- Ugye meg fogják menteni ?? -mondtam zokogva az orvosnak
- Mindent megteszünk .....
- Mindent megtesznek ??? Az nem elég !!! - üvöltöttem és földhöz vágtam amit csak láttam .
- Nyugi !! - mondta Kendall majd megölelt .
- Hogy tudnák szerinted megnyugodni ??? - mondtam kétségbeesetten .
- Gyere ! Igyunk meg valamit a büfében .. addig sem gondolsz rá ! - mondta majd kézen fogott és elmentünk a büfébe .
- Mit kérsz ?? - kérdezte .
- Talán egy kávét . - mondtam
- Akkor két kávét kérnék . - mondta Kendall a büfésnek .
- Oké . Mindjárt adom . Látom nagyon kivan a barátnőd . - mondta
- Nem a barátnőm . - mondta - Jó is lenne . - majd felnevetett .
- Tessék !! Itt van a két kávé ! Vigyázz még forró .
- Köszönöm - mondta Kendall majd hozta az asztalhoz a kávénkat .
- Köszi hogy itt vagy ! - mondtam .
- Igazán nincs mit !! De tényleg ne stresszelj !! Bírod a stresszt ??
- Nem nagyon . - mondtam
- És jól vagy ??
- Erre sem mondhatnám hogy igen .... - majd annyira hányingerem lett hogy ki kellett szaladnom a mosdóba .
" Könnyítettem magamon " majd megmosakodtam és vissza mentem Kendallhez . Ott ült mellette egy csaj .
- Hello ! - mondtam
- Szia ! Te biztos Avalanna vagy ! Én Julie vagyok ! Szívemen viselem ami történt ! Részvétem !
- Köszi !
- Lana jól vagy ?? - kérdezte Kendall
- Öhmm most már igen !
- Akkor jó !
Majd meglátott az az orvos aki anno összevarrta a sebemet .
- Szia ! Hát te ismét itt ???
- Igen de most nem miattam . - mondtam
- Mi történt ??
- Nem szeretnék róla beszélni ..... - mondtam
- Akkor nem erőltetem . - mondta - Akkor megyek Szia !
- Viszlát .
- Avalanna gyere ! Most hozzák ki Justint !!! - mondta Kendall majd odafutott hozzám .
- Jajj istenem - mondtam aggódva
- Na gyere már !!! - mondta Kendall majd már szinte úgy húzott oda a kórteremhez
- Most még nem mehettek be !! - mondta az egyik orvos mikor odaértünk
- De miért ?? ÉS jól van ?? Fel fog épülni ??
- Mert amíg nem ébredt fel addig nem mehettek be ! Sikeres volt a műtét ! Fel fog épülni ! De akkor sem mehettek be !!! - mondta
- Ez baromság !! - ordítottam és közben nekimentem az orvosnak .
- Avalanna !!! Nyugii !! - mondta Kendall majd leszedett az orvosról
- Jólvan na !!
- Akkor most haza megyünk ??? - kérdezte
- Nem !! Szó sincs róla !! Itt bent leszek vele !
- Oké ! És hol alszol ??
- Majd összetolok pár széket !
- Te aztán tényleg szereted !! - mondta
- Ezt mindenki megtenné érte !! - mondtam
- Ne tagadd !! Innen látszik rólad hogy szereted !!! - mondta
- Najó !! Tényleg teljesen belezúgtam ! :3
- Na akkor dobjunk össze pár széket mert már tényleg késő van !!
- Oké - mondtam
Összedobtunk pár széket Justin kórterme előtt és lefeküdtünk  . Kendall hamar elaludt de én egész éjjel ébren voltam .............


3 megjegyzés: