2013. január 28., hétfő

11. rész " A csapat összeállt "

- Robin vidd Avalannát Kendallékhez !! Ott van Ryan is !! - mondta Justin
- Oké .
- Justin mit terveltél ki ?? És különben is mi ez ???? - mondtam
- Most nincs időm elmondani !! Mindjárt találkozunk !! Szeretlek !!! - és futott a másik irányba , most vettem észre hogy pisztoly van a zsebében
- Én is !!! - mondtam majd futottunk is . - Robin mi ez az egész ?? Legalább te mond el !!!
- Mindjárt !! Gyere gyorsan !!!
Futottunk míg egy raktárszerűséghez értünk . Ott volt mindenki . James , Kendall , Logan ..... mindenki .
- Szia !! Jól vagy ?? - kérdezte James .
- Öhmm . Persze .
- Ezer bocs a múltkoriért .
- Megbocsájtva .
- Akkor jó .
- Lana !! Gyere öltözz át !! - mondta Robin
- Minek ???
- Csak gyere . Mindent megmagyarázok !!!
Elmentünk átöltöztem . Az egész "hacuka" fekete volt . Na egytől frászt kaptam . Pisztoly a zsebben .
- Minek a pisztoly ??
- Na figyelj !! Justin és Taylor ellenségek ! Nagyon rég óta !
- És arról én tehetek ?? - kérdeztem
- Nem ! De figyelj !! Most itt az idő hogy hadonássz egy kicsit a pisztollyal !
- Én nem fogok lelőni senkit !!!! Azt most mondom !!
- Nem is kell !! Talán ....
- Talán ... ??? Miért te már öltél embert ??
- Muszáj volt .....
- Robin !!!
- Justin is !! Ugyhogy nem vagyok egyedül .
- Nemár !! De én akkor sem fogok !! És ha Justin barátnője leszek én is " maffiózó " leszek ??
- Nem biztos ....
- Szuper !!
- Robin !! Justin jelez !!
- Oké emberek !! Mindenki felvette a ruhát ??  Sapka ??
- Mi van nem látsz a szemedtől ?? - kérdezte Jaden
- Jaden !! Hát itt vagy !! - mondtam majd megöleltem.
- Na  gyertek !! - mondta Robin - Justin már kint van !! Maszkot fel !!
- Az minek ??? - kérdeztem - Nekem nincs is !!
- Nekem se !! - mondta Jaden
- Jaden ! Biztos a halál - mondtam majd elröhögtem magam
- Ja tuti !!
- Hát egyszer mindenki meghal
- De én nem akarok !! - mondta Jaden
- Nyugi nem fogsz !!! - mondtam .
-  Avalanna te mész elöl !! - mondta Robin - én megyek mögötted !!
- Oké .
- Légy komoly !! Justin büszke lesz rád !! Nem gondolta hogy belemész !
- Miért olyan választásom is volt hogy nem megyek bele ??
- Ja . De most már mindegy .
Kinyitódott az ajtó . Igen keményen kiléptem majd elkiáltottam magam :
- Na ki akar meghalni ??
- Max TE !!! - kiabálta Taylor csapatából valaki . Majd lőtt is .
Szerencsére pont kikerültem . Senkit nem talált el .
- Áhh ha te így én is így !!! - mondtam és lőttem . Eltaláltam egy madarat .
- Upsz ! Szóval hol is tartottunk  ?? - kérdeztem
- Avalanna !!! Vegyél vissza !! - mondta Taylor
- Mert ha nem ???
- A te kis Justinodnak baja lesz !! Vagy akár mindkettőtöknek !
- Avalanna !! Fusssss !!!!!! - mondta Kendall
- Miii ????
- Közeledik !!!! Fuss !!!
- Oké !!!!
Elkezdtem futni . Ismét . Persze mindenki . Tőlünk is és Tayloréktól is .
- Gyerünk ! Gyerünk ! Menjetek már !! Nem menekülhet !!! - mondta Taylor .
- Mivan te nem tudsz futni ??????? - kérdeztem
Nem válaszolt senki . Észrevettem hogy valaki püföli a mellettem lévő ház ajtaját .
Tovább mentem . Mivel nem láttam bent senkit . Majd visszafordultam egy hangra :
- Na mivan félsz ???
- Én ugyanmár !!
- Akkor gyere ide !!!
- Jó !!!
Majd odamentem Taylor befogta Justin száját . Össze volt kötve a keze . Nameg Robin is ott volt .
- NA most te is velünk jössz !! Majd Taylor átpasszolta Justint engem pedig megfogott . Majd bevezettek minket egy elhagyatott kisebb raktárházba . Bevezettek az túlzás ... belöktek minket majd ránk zárták az ajtót . Justin és Robin rám estek .
- Szálljatok már le rólam !! Nem kapok levegőt !!
- Szuper !! Most mit csinálunk ?? - kérdezte Robin
- Nyugi hamar kiszabadulunk innen !! Hisz a szabadulás mesternőjével vagytok összezárva !!
- Ja az igaz !! - mondta Justin
- Na akkor terv ?? -kérdezte Robin .
- Csak egy kattanás ....... - mondtam miközben bütyköltem az ajtó zárat . - És kész !!!
- Te aztán gyors vagy !!
- Mit mondtam !! Na gyertek !!
- Khmmm . - mondták .
- Ohh bocsi - majd eloldottam a kezükön lévő madzagot .
- Köszi !! Na menjünk !! - mondta Justin .... vagy Robin .. nem tudtam melyikük az hisz ugyanolyan ruhába voltak .
- Gondoltam hogy itt lesztek !!!! - mondta Taylor majd meghúzta ravaszt .
- Neeeeee !!!! - kiabáltam
Justin vagy Robint pont eltalálta a golyó .
- James , Kendall !! Valaki gyertek !!!!!!!!!!
És már zokogtam is .... a két legközelebb álló ember a szívemhez .
Most mi lesz ??
Nagyobb kérdés ki volt az ...............................................................

2 megjegyzés: