2013. január 28., hétfő

10. rész " Már csak ez hiányzott "

Úristen ! Már ilyen hamar elment 9 rész . Akkor remélem tetszeni fog a 10. rész is :))
Amúgy nagyon köszönöm a sok kommentet itt is valamint egy bizonyos " Justin Bieber stories " csoportbelieket is :) Ti vagyok a legjobbak !!! NA AKKOR JÓ OLVASÁST !!

......... mikor beértünk a kórházba Justin felráncolta az arcát .
- Mi  a  baj ??? - kérdeztem
- Ja semmi csak megláttam valakit ....
- Hát oké .
- Nincs semmi bajod ?? Émelygés .. hányinger .. Semmi ?? - kérdezte
- Hát egy kicsit hányingerem van meg szédülök . De szerintem magassarkúban ez természetes .
- Tudod mit ? Vedd le a magassarkúd ! Oda adom a sportcipőm .
- Biztos  ????
- Tuti ! - majd levette a cipőjét és én is . - Kösz .
- Nincs mit ! - majd meglátott egy orvost .
- Jó napot ! Segíthetek ?? - kérdezte az orvos .
- Jó napot ! Tulajdonképpen igen ! A barátnőm elájult és beverte a fejét . Megnézné ??
- Persze ! Gyertek be a vizsgálóba .
- Gyere Lana !
- Oké .- és már mentünk is a vizsgáló felé . Justin vitte a cipőmet  . Elég vicces volt hisz mivel rajtam volt a cipője ő egy szál zokniba jött .
- Na akkor gyere ! De a barátod sajnos nem jöhet be !
Felnevettem :  - Nem a barátom !
- Hát akkor ezer bocs .
- Akkor mindjárt jövök ! - mondtam Justinnak és elengedtem a kezét .
- Szeretlek !! - mondta
Nem mondtam rá semmit . Mégis mit mondtam volna rá . Én is . Na jó lehet hogy egy kicsit szemét vagyok meg minden , biztos azt hiszi hogy egyszer csók aztán megint semmi .
- Na akkor mi is történt .. ??
- Hát valaki orrba ütött aztán elájultam .
- Hát akkor nagyon szerencsétlenül estél . Össze kell öltenem a sebet .- Remek ! kösz James . gondoltam
A doki összeöltötte a sebet . Nem akartam felüvölteni . De annyira fájt . Az orromra meg sebtapaszt kaptam . Persze a fejemet azon a részen ahol beöltötte befáslizta .
- Készen is vagyunk !
- Köszönöm ! - majd kimentem
- Na mit csináltak ??
- Elég ránézni a fejemre !!
- Nem fájt ?!
- Szerinted ??
- Jó jó igaz !
- Akkor menjünk ! - mondtam majd megfogtam Justin kezét .
- Oké .
Majd megláttam valakit . Taylor volt az a repülőről . De miért van ezen rendőr ruha ?! Na egy biztos Justin és ő ismerik egymást mert úgy összenéztek hogy rossz volt mindkettőjük arcára nézni .
- Szia Taylor ! - mondtam
- Szia Lana és Justin !
- Szia Taylor ! - mondta Justin
- Mi az ???!!! - kérdeztem
- Jah semmi .... na gyere menjünk ! - mondta Justin
- Oké !
Beültünk a kocsiba ahol már várt minket Robin . Elindultunk vissza Jadenékhez .
Majd Justin hátra nézett és észre vette hogy Taylor egy rendőrkocsival követett minket .
- Robin menj gyorsabban !! - mondta
- Oké !
Kb. kétszázzal mentünk . Azt hittem ott halok meg !!
- Nem lassítanál !!?? - kérdeztem .
- Most nem !
És már haza is értünk . Taylor kiszállt a kocsiból és utánunk futott .
- Gyere Lana siess !!
Nem tudtam mi lesz ebből de elkezdtem Justin és Robin után futni ........

3 megjegyzés: