2013. január 20., vasárnap

1. rész " Új város , új dolgok "

Reggel korán kellett kelni mivel mentünk a repülőtérre . 3-kor kelés , 4-kor indulás a reptérre , 5-kor indult a gép 6-ra voltunk ott . Felöltöztem , fogat mostam meg ilyesmi .. amikor anya azt mondta :
- Gyere Lana mennünk kell .
- Egy pillanat - nagyon nem szerettem volna itt hagyni ezt a házat ... itt nőttem fel . De menni kell . Lementem az emeletről a kezemet végighúztam a korláton . Az egyik szemem sírt a másik nevetett , mivel nem akartam itt hagyni a várost , de még soha nem voltam Londonban . Mindegy is . Menni kell . Kijöttem a házból hoztam le a bőröndömet .  Beültem a kocsiba a húgom és az anyukám már vártak . Elindultunk a reptérre .
Mikor odaértünk egyből beszaladtam a váróterembe . Leültem . Amint leültem fel is kellett állnom mert indult a repülő .
- Anya gyere lekéssük a gépet !! - kiáltottam oda anyának
- Megyek !
És futottunk ahogy csak tudtunk .. de felesleges volt mert még nem is indult csak 5 perc múlva .
Felszállt a gép . Anya és a húgom ült egymás mellett én pedig egy helyes srác mellett . Ő kezdeményezte a beszélgetést .
- Szia ! Taylor vagyok !
- Hello ! Én Avalanna !
- Szép neved van !
- Köszi !
- De nem csak a neved szép ... te magad is az vagy .
- Jajj ne hülyéskedj !!!
- Csak az igazat mondom !
Ahogy ez kimondta elpirultam és teljesen véletlenül kijött rajtam a fáradtság jele . Elásítottam magam .
- Jajj bocsi ! 3-kor kellett kelnem .
- Ismerős az érzés .
- Háát akkor én azt hiszem alszok is  .
- Úgy érzem társulok - mondta közben é meg a lábára hajtottam a fejem . És már el is aludtam . Hamar elment az idő és Taylor keltett fel .
- Avalanna kelj fel !
- Jajj már itt is vagyunk ?? - mondta kicsit fáradtan
- Igen gyere !
- Oké
És már készültünk is a leszállásra.
Leszállt a gép elköszöntem Taylortól de elötte egy gyors telószám csere :D
Két taxi jött értünk . Az egyik az enyém volt a másik anyáéké . Nem tudtam miért .
- Anya miért jött kettő taxi nem férünk el egyben ??
- Nem az egyikkel te mész a másikkal meg mi !
- De minek ?!
- Tudom már régóta külön akartál lakni ...
- Jajj ne !! Anya köszönöm !!!!! - és megöleltem
- Nagyon szivesen ! De ne is várj tovább menjél csak  majd hívj minket ha megérkeztél !
- Oké .
Sokat kellett utazni de megérte egy fantasztikus házat vett nekem anya . Nem értettem hogy lehetett ennyi pénze anyának de sebaj mert az enyém .
Mikor bementem azt hittem elájulok !! Ez a ház egy álom !! Hamar kipakoltam hisz már minden el volt rendezve már csak a ruhák kellettek . Miután kipakoltam kimentem az erkélyre és láttam a szomszéd házát ... hát az sem volt semmi . De észrevettem hogy valaki bámul . Helyes volt a srác de nagyon . Ránéztem és ő hirtelen elfordult .. de 2 másodpercig se birta ki hogy ne nézzem rám . Ezért odaintettem neki erre azt mutatta hogy egy pillanat . Bementem a házba , csöngettek . Kinyitottam az ajtót és az a srác volt aki az előbb bámult .


Remélem tetszett az első rész ! 4 komi és kövi !!

5 megjegyzés: